WSBK IMOLA 09-11 MEI

Wie gaat er winnen?

  • Sykes

    Stemmen: 7 24,1%
  • Guintoli

    Stemmen: 5 17,2%
  • Baz

    Stemmen: 1 3,4%
  • Rae

    Stemmen: 8 27,6%
  • Melandri

    Stemmen: 2 6,9%
  • Giugliano

    Stemmen: 2 6,9%
  • Davis

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laverty

    Stemmen: 2 6,9%
  • Lowes

    Stemmen: 1 3,4%
  • Elias

    Stemmen: 1 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Haslam voegt zo ook weinig toe qua ontwikkeling volgens mij...
Terwijl hij toch de vicewereldkampioen van 2010 is op die Suzuki destijds en hij af en toe fenomenaal stunten kon op die Honda van Stigefelt. Jammer, maar ook voor Haslam lijkt het tij al een tijd gekeerd te zijn. Heeft een hoop pech gehad ook wel, een hoop blessures.
 
Dat sowieso! :)

Eens kijken of Kevin Valk hard wil werken vandaag, vanaf P14 geloof ik maar was zesde na de warm up vanochtend.
Wayne was gisteren niet top, maar gewoon een degelijke top 10 finish. Zeelen komt (nog) te kort. Van der Mark "gewoon" weer ijzersterk. Covena aardig goed gereden. Nu Valk nog idd, goede start en een top 10 finish zit er zeker in!
 
Laatst bewerkt:
Wayne was gisteren niet top, maar gewoon een degelijke top 10 finish. Zeelen komt (nog) te kort. Van der Mark "gewoon" weer ijzersterk. Covena aardig goed gereden. Nu Valk nog idd, goede start en een top 10 finish zit er zeker in!
Heb je de race gisteren gezien? :) Tessels had heel veel geluk dat hij de race nog uit kon rijden en zijn motor niet tot Finse walvissoep werd gedegradeerd. _O- Scheelde niet veel of Tuuli had hem meegenomen in zijn bijna crash.
 
Heb je de race gisteren gezien? :) Tessels had heel veel geluk dat hij de race nog uit kon rijden en zijn motor niet tot Finse walvissoep werd gedegradeerd. _O- Scheelde niet veel of Tuuli had hem meegenomen in zijn bijna crash.
Ja heb ik gezien, kon alleen niet meer aanpikken na dat moment in het begin. Wat Tuuli wel kon. Daarom degelijke top 10 finish, maar geen top race.
 
Laatst bewerkt:
Ja heb ik gezien, kon alleen niet meer aanpikken na dat moment in het begin. Wat Tuuli wel kon. Daarom degelijke top 10 finish, maar geen top race.
:Y , die Tuuli is écht goed!

Valk onderuit, zonde. Was aan een goede opmars bezig en had met zijn snelheid zeker zevende kunnen worden. Heel erg jammer dit. Wonden likken en er eind juni maar weer klaar voor staan dan maar. :/
 
:Y , die Tuuli is écht goed!

Valk onderuit, zonde. Was aan een goede opmars bezig en had met zijn snelheid zeker zevende kunnen worden. Heel erg jammer dit. Wonden likken en er eind juni maar weer klaar voor staan dan maar. :/

Wayne is beter! 8-) :P

Idd vallen, op staan en weer verder gaan! Valpartij hoort wel eens bij helaas. Volgende race sterker terug komen.
 
Hopen dat Sikkelerus en van Schoonhoven zo nog punten kunnen pakkken in de EJC race, jammer dat het niet live uitgezonden wordt door worldsbk.com, verschijnt later wel op YouTube.
 
Wayne is beter! 8-) :P

Idd vallen, op staan en weer verder gaan! Valpartij hoort wel eens bij helaas. Volgende race sterker terug komen.
Sowieso. 8-) Valk heeft nog enigszins geluk dat Savadori ook nul punten pakt maar Mercado neemt wel veel afstand nu. Gaaf dat Jezek gaat winnen, eindelijk weer een Tsjech on top! 8-)

Nemeth als zevende ook netjes, de Hongaar!
 
Laatst bewerkt:
Dit meen je niet hè... Max van Schoonhoven maakt wederom een valpartij mee en heeft nu drie valpartijen in even zoveel races meegemaakt. Die heeft ook echt het geluk niet mee in zijn debuutseizoen. Wildcard coureur Jaimie van Sikkelerus doet het vooralsnog netjes met een 13e plaats.

Edit: Jaimie van Sikkelerus is uiteindelijk als 11e gefinisht. Net resultaat voor zijn debuut op dit circuit. Nogmaals jammer van van Schoonhoven, ik hoop echt dat hij de boel onder controle krijgt in de tweede seizoenshelft. Eind juni mogen ze weer.
 
Laatst bewerkt:
De Stock 1000 moet nog uitgezonden worden om 6 uur, maar desondanks wordt hier alvast even gemeld dat Kevin Valk is uitgevallen. :(
 
Laatst bewerkt:
De Stock 1000 moet nog uitgezonden worden om 6 uur, maar desondanks wordt hier alvast even gemeld dat Kevin Valk is uitgevallen. :(
Dan kijk je hier toch niet _O-

Als je weet dat de race al verreden is maar jij hebt hem nog niet gezien, is het jouw verantwoordelijkheid van het internet of van motorsportgerelateerde sites weg te blijven als je de uitslag niet wil weten. :W
 
Laatst bewerkt:
Iedereen weet dat het pas om 6 uur wordt uitgezonden, is het nou zoveel gevraagd om een klein beetje rekening te houden met elkaar? Leuk voor jou dat je andere manieren hebt om het te bekijken, maar de meeste mensen zijn gewoon afhankelijk van Eurosport en die zonden het helaas niet live uit maar iets later, om 6 uur. Ik en velen met mij hebben ons verheugd op de race van Kevin na zijn winst in Assen. Je hebt het nu over mij maar JIJ bent degene die geen enkele rekening wenst te houden met anderen. Met je immer hooghartige toontje dat je keer op keer uitslaat. Wat heb ik toch een hekel aan onverdraagzame types zoals jij. Jammer genoeg zien we die in Nederland steeds meer.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen weet dat het pas om 6 uur wordt uitgezonden, is het nou zoveel gevraagd om een klein beetje rekening te houden met elkaar? Leuk voor jou dat je andere manieren hebt om het te bekijken, maar de meeste mensen zijn gewoon afhankelijk van Eurosport en die zonden het helaas niet live uit maar iets later, om 6 uur. Ik en velen met mij hebben ons verheugd op de race van Kevin na zijn winst in Assen. Je hebt het nu over mij maar JIJ bent degene die geen enkele rekening wenst te houden met anderen. Met je immer hooghartige toontje dat je keer op keer uitslaat. Wat heb ik toch een hekel aan onverdraagzame types zoals jij. Jammer genoeg zien we die in Nederland steeds meer.
De uitslagen staan ook al op diverse motorsport nieuws websites. Erg onverdraagzaam van deze websites.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het toch wel met Joris eens hoor,als ik een race later ga kijken kom ik niet op internet en loop ik met oordoppen in.
Op Motogp.com staan de races mooi op een no spoilers deel van de site,dus dat is het enige deel van internet waar ik kom om een gp te kijken die ik live gemist heb.
 
Wordt een beetje ondergesneeuwd door de super prestatie van Rea, maar wat reed Chaz Davies ook ijzersterk op de Pani!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan