WSBK-MagnyCours-F: De Finale!

Wie wordt SBK kampioen?

  • Vermeulen C.

    Stemmen: 6 54,5%
  • Laconi R.

    Stemmen: 1 9,1%
  • Toseland J.

    Stemmen: 4 36,4%
  • Haga N.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Echt een klasse apart zeg die Toseland en Haga :} Dat is pas vechten om een plekje :9 En ...... wat had die Vermeulen en verschrikkelijk stomme pech zeg :( Het hele seizoen presteer je sterk boven verwachting om vervolgens in de laatse 2 manches met 2 DNF's af te mogen druipen ;( Dat zal Ten Kate waarschijnlijk niet echt lekker zitten.

En wat hoorde ik nou ......................vd Goorbergh in gesprek met Fogarty??? Leuk om in de WSB te kunnen rijden maar dan waarschijnlijk weer in de middenmoot. Maar ja, veel keuze heeft ie waarschijnlijk niet. Suzuki weer terug met misschien Corser. Chili naar Honda en misschien Ben Bostrom weer terug na zijn succes met Honda in het AMA SB. Kan nu al niet wachten tot het volgende seizoen :9 Hoelang nog ? :+
 
Jurgen misschien naar Petronas???

Laten we hopen dat ie nog iets anders achter de hand heeft want van die Petronas verwacht ik niet echt veel progressie meer. Als het een man als Corser al niet echt lukt om met dat ding voor de ereplaatsen te gaan...

Of zoals het in "Motor" staat: "Het is zeer de vraag wie zich geroepen zal voelen om zich op de 900c driepitter belachelijk te maken tov de rijders op de dikkere en vooral veel snellere twee- en viercilinders."
 
Misschien moet Jurgen maar eens d emogelijkheid bekijken zelf een team op te richten. Connecties genoeg lijkt mij :? Een GSXR1000 2005 getuned door Hoegee ofzo???? Ik roep maar wat :9
 
Het was een mooi slot, ik moet zeggen dat het seizoen 2004 ondanks de slechte vooruitzichten (banden ed) toch heel mooi is geworden. Toseland heeft verdiend gewonnen alhoewel ikzelf liever Haga :} kampioen had zien worden.
Beloofd veel goeds voor 2005 :)

Jurgen: idd lijkt me Petronas sportief gezien een hele slechte keuze.
Corona/Suzuki weer terug
PSG-1 met Kawa
Haga op een R1?
 
Misschien moet Jurgen maar eens d emogelijkheid bekijken zelf een team op te richten. Connecties genoeg lijkt mij :? Een GSXR1000 2005 getuned door Hoegee ofzo???? Ik roep maar wat :9

Juist! en met wat steun van Suzuki Nederland is er echt wel wat mogelijk.
 
ach zulke dingen zijn zo weer vergeten, maar wat is eigenlijk de reden dat JvdG weggaat bij Belgarda?
Misschien wel het feit dat hij is aangetrokken om wereldkampioen te worden en daar niet in is geslaagd. Tel daar het salaris van Jurgen bij op en je zit misschien niet ver van de waarheid af.
 
Tsja, wat moet ik hier nog aan toevoegen :? Triest eigenlijk dat een finale niet rechtstreeks wordt uitgezonden :( Heel jammer voor Vermeulen..niet verwacht, goed gepresteerd en dan zo eindigen '( , jammer ook voor v.d. Goorbergh, de eerste wedstrijd winnen, daarna geen echte vuist meer kunnen maken en dan ook nog te horen krijgen dat je eruit ligt :( Maar, we hebben nieuwe (..terechte..) kampioenen en de stoelen(zitjes-)dans is begonnen! *D
 
Vanmorgen thuis gekomen uit Magny-Cours; het was echt super. Hele week-end niet 1 politie agent gezien (behalve op straat om wat verkeer te regelen (en zelfs dat ging vriendelijk/gemoedelijk); geen razzia/strip search praktijken a la Assen !

Van opa's/oma's tot en met hun kleinkinderen zat op de tribune (sommigen komen dan echt met > 10 baguettes en een koelbox vol Franse kaasjes etc naast je zitten :)

Wedstrijd was echt spannend; de Fransen waren uiteraard voor Laconi, maar ook zij zagen wel in dat het er voor hem niet in zat. Hoewel de Honda 2 keer uitviel (wat vrij ongebruikelijk is) had Chris toch al niet zo veel kans: je kon makkelijk zien aan de manier waarop hij over het circuit ging, dat hij (of de Honda ?) het niet naar de zin hadden.

De Haga aktie's (uitremmen en zo) waren echt toppie !! (nu ben ik niet geheel objectief als het om Haga gaat, dat geef ik toe :-)

1 van de leuke dinge van dit circuit: je campeert echt naast het circuit; op sommige stukken sta je nog geen 50 meter naast de baan !!! (aanrader voor volgend jaar ?!)
 
Vanmorgen thuis gekomen uit Magny-Cours; het was echt super. Hele weekend niet 1 politie agent gezien (behalve op straat om wat verkeer te regelen (en zelfs dat ging vriendelijk/gemoedelijk); geen razzia/strip search praktijken a la Assen !
Bon! :}
Van opa's/oma's tot en met hun kleinkinderen zat op de tribune (sommigen komen dan echt met > 10 baguettes en een koelbox vol Franse kaasjes etc naast je zitten :)
Mooi he! *D
Wedstrijd was echt spannend; de Fransen waren uiteraard voor Laconi, maar ook zij zagen wel in dat het er voor hem niet in zat. Hoewel de Honda 2 keer uitviel (wat vrij ongebruikelijk is) had Chris toch al niet zo veel kans: je kon makkelijk zien aan de manier waarop hij over het circuit ging, dat hij (of de Honda ?) het niet naar de zin hadden.
Ik denk dat Chris meer last had van z'n blessure dan 'ie toegaf.. O-)
De Haga aktie's (uitremmen en zo) waren echt toppie !! (nu ben ik niet geheel objectief als het om Haga gaat, dat geef ik toe :-)
Je hebt toch allemaal je favoriet! :? ;)
1 van de leuke dinge van dit circuit: je campeert echt naast het circuit; op sommige stukken sta je nog geen 50 meter naast de baan !!! (aanrader voor volgend jaar!!!)
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan