WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Savadori van 3 naar DNF... Da's niet alleen slecht voor zijn race, maar voor z'n carrière, want volgens mij heeft hij nog geen zitje voor komend jaar. Van der Mark ineens van p4 naar een podiumplek, kom maar op! *O*
 
Damn, gewoon de verkeerde race opgenomen bij Eurosport. Dacht al, dit is Portimao helemaal niet |(. Michael podium, beter opletten dus morgen:$
 
14 finishers en Rea die met een postcode voorsprong wint, hier was weer weinig spannends aan... Leuk voor van der Mark wel, die P3, dat dan weer wel.
 
14 finishers en Rea die met een postcode voorsprong wint, hier was weer weinig spannends aan... Leuk voor van der Mark wel, die P3, dat dan weer wel.
Zowel Iwan met de oude herhaling vanmiddag voor de zomervakantie als Patrick bij de nieuwe race vandaag bestempelen Rea ook wel als een klasse apart.
Maar dat maakt het inderdaad niet spannender.

Hopelijk toveren de Yamaha data analisten en Michael morgen wat meer grip uit de Yamaha.
Derde plek hadden we normaal flink staan juichen, die podiums beginnen nu wel te wennen. :+
We willen vuurwerk zien. _O-
 
Zowel Iwan met de oude herhaling vanmiddag voor de zomervakantie als Patrick bij de nieuwe race vandaag bestempelen Rea ook wel als een klasse apart.
Maar dat maakt het inderdaad niet spannender.

Hopelijk toveren de Yamaha data analisten en Michael morgen wat meer grip uit de Yamaha.
Derde plek hadden we normaal flink staan juichen, die podiums beginnen nu wel te wennen. :+
We willen vuurwerk zien. _O-
Vooral dat van het vuurwerk inderdaad. Die podiums vind ik nog steeds bijzonder, maar hij moet er wel voor knokken. Deze werd 'm eigenlijk in de schoot geworpen door een onfortuinlijke Savadori, die zichzelf echt niet helpt in de zoektocht naar een zitje voor 2019. En ja, ik weet het: "You got to be in it, to win it", maar de onderlinge verschillen in het hele veld waren wel weer erg groot.

En daarnaast blijft het naar mijn mening een slecht beeld voor de sport als in een kampioenschap voor productiemotoren maar 20 man aan de finish staat en er slechts 14 de eindstreep passeert. Dat zijn MotoGP resultaten uit de 'hoogtijdagen' van de crisis in de sport, pak 'm beet 2009 - 2011, waarna door Dorna werd ingegrepen met het toevoegen van de CRT cup.

Ik volg het WSBK pas 10 jaar en bezocht mijn eerste race op Assen in 2008, maar toen stond er wel nog gewoon 29 man op de entry list van de WSBK, 36 (!) aan de start van het WSS 600, 40 man in de Stock 1000, en bestond ook de Stock 600 race nog als aparte klasse met meer dan 30 man in het veld, en niet als toevoegsel aan de WSS klasse zoals tegenwoordig het geval is.

Dit jaar hadden we 19 coureurs aan de start in het WSBK in Assen, 28 man in de WSS 600 (dat is nog oké), 23 in de Stock 1000 waarvan minstens twee wildcards, en was eigenlijk alleen de WSS 300 klasse als 'vanouds' bezet met 40 man (en vrouw) aan de start. Ik hoop dat hier door de organisatie nog een ommezwaai in gevonden gaat worden waardoor het WSBK kampioenschap sterker bezet gaat zijn in de toekomst.

Voor wat betreft vandaag: dan hoop ik dat Carrasco het WSS 300 kampioenschap binnenhaalt als eerste vrouw! *O*
 
Vooral dat van het vuurwerk inderdaad. Die podiums vind ik nog steeds bijzonder, maar hij moet er wel voor knokken. Deze werd 'm eigenlijk in de schoot geworpen door een onfortuinlijke Savadori, die zichzelf echt niet helpt in de zoektocht naar een zitje voor 2019. En ja, ik weet het: "You got to be in it, to win it", maar de onderlinge verschillen in het hele veld waren wel weer erg groot.

En daarnaast blijft het naar mijn mening een slecht beeld voor de sport als in een kampioenschap voor productiemotoren maar 20 man aan de finish staat en er slechts 14 de eindstreep passeert. Dat zijn MotoGP resultaten uit de 'hoogtijdagen' van de crisis in de sport, pak 'm beet 2009 - 2011, waarna door Dorna werd ingegrepen met het toevoegen van de CRT cup.

Ik volg het WSBK pas 10 jaar en bezocht mijn eerste race op Assen in 2008, maar toen stond er wel nog gewoon 29 man op de entry list van de WSBK, 36 (!) aan de start van het WSS 600, 40 man in de Stock 1000, en bestond ook de Stock 600 race nog als aparte klasse met meer dan 30 man in het veld, en niet als toevoegsel aan de WSS klasse zoals tegenwoordig het geval is.

Dit jaar hadden we 19 coureurs aan de start in het WSBK in Assen, 28 man in de WSS 600 (dat is nog oké), 23 in de Stock 1000 waarvan minstens twee wildcards, en was eigenlijk alleen de WSS 300 klasse als 'vanouds' bezet met 40 man (en vrouw) aan de start. Ik hoop dat hier door de organisatie nog een ommezwaai in gevonden gaat worden waardoor het WSBK kampioenschap sterker bezet gaat zijn in de toekomst.

Voor wat betreft vandaag: dan hoop ik dat Carrasco het WSS 300 kampioenschap binnenhaalt als eerste vrouw! *O*
Stock 1000 laatste jaar toch? misschien stappen er een aantal over.WKSBK is idd een saaie bedoeling met een zomerstop van ruim 2 maanden guttegut helaas het is eenmaal zo.Dat er een landgenoot het goed doet in die klasse maakt het voor ons des te leuker maar niet meer dan dit,ja vroeguh was alles anders en beter;))Assen in April is het ook niet ja vroeguh heel vroeguh was het beging September maar daar is nu heden een zandbak, leuk voor de zandliefhebbers met Herlings als topper ik zeg de beste crosser op Aarde maar kom toch jongens.We zijn thuis aan het denken om het BSB te Assen te bezoeken is het dan een open paddock alá WKSBK?
 
Wat was er nu precies met Mahias? Wel of niet gewonnen, rode vlag, toch snel naar binnen, maar toch weer niet? Rode vlag door Rob Hartog... Jammer!

Wedstrijd niet gezien, schakelde net in, had geluid uit.

Iemand?
 
Zelf al gevonden..... Bizar, stuk pitlane afgesneden, anders had hij idd gewonnen....


"Mahias zag deze rode vlaggen en besloot zijn machine weer op te pakken en naar de pits te rijden aangezien de volgorde van de voorlaatste ronde als resultaat geldt en de coureurs binnen vijf minuten terug moeten keren in de pitstraat. Met een lekke achterband legde de Fransman het Portugese circuit af waarbij de achterkant alle kanten op sloeg. Het leek erop dat hij op tijd binnen was en daardoor alsnog de race zou winnen maar hij had een stuk van pit lane afgesneden waardoor hij niet de gehele ronde had gereden."
 
Ik denk dat je saLLLvadori bedoeld twonha ?

Ik was op een gegeven moment gewoon blij dat ie er naast lag.. hoefde ik die uitspraak niet meer te horen :P
 
Ik denk dat je saLLLvadori bedoeld twonha ?

Ik was op een gegeven moment gewoon blij dat ie er naast lag.. hoefde ik die uitspraak niet meer te horen :P

Pooh ik werd er ook gek van. Maar ook Ree-a en iets van "Gatloklu" vond ik interessante uitspraken. Maargoed, de tweede wedstrijd zonder commentaar gekeken (Eurosport player interface is k*t) en dat is toch ook best wel saai.
 
Ik ben ontzettend blij met mijn schotel.
MotoGP kijk ik bij BT Sports, WSBK bij Servus TV (Duitstalig) of Eurosport maar dan op Engels commentaar, met co-commentator Freddie Spencer :}
 
Pooh ik werd er ook gek van. Maar ook Ree-a en iets van "Gatloklu" vond ik interessante uitspraken. Maargoed, de tweede wedstrijd zonder commentaar gekeken (Eurosport player interface is k*t) en dat is toch ook best wel saai.
Patrick kan bij mij lullen wat die wil, het blijft een supergast.
Met de namen was hij niet echt in vorm, zeker niet bij de Turk. Drie keer wat anders gehoord. :Y
Maar wel mooi dat Eurosport het zo geregeld had om meer mankracht bij de 24 uur race in te kunnen zetten. :9
 
Ik denk dat je saLLLvadori bedoeld twonha ?

Ik was op een gegeven moment gewoon blij dat ie er naast lag.. hoefde ik die uitspraak niet meer te horen :P

ik heb hem even een berichtje gestuurd dat hij zich vergiste. op een positieve manier. (feedback geven heet dat) dus hopelijk pakt hij het mee.

Je kan inderdaad ook gewoon lullig reageren... De beste man heeft een eigen twitter account en ook bij eurosport een account dus je kunt het hem ook gewoon laten weten dat hij zich vergist..
 
Pooh ik werd er ook gek van. Maar ook Ree-a en iets van "Gatloklu" vond ik interessante uitspraken. Maargoed, de tweede wedstrijd zonder commentaar gekeken (Eurosport player interface is k*t) en dat is toch ook best wel saai.

Dan heb je race 2 Oulton Park BSB niet gezien?
Man dat was pas tenenkrommend, die vent lulde een end in de ruimte zonder verslag te doen.
Die miste echt alles!
 
Patrick kan bij mij lullen wat die wil, het blijft een supergast.
Met de namen was hij niet echt in vorm, zeker niet bij de Turk. Drie keer wat anders gehoord. :Y
Maar wel mooi dat Eurosport het zo geregeld had om meer mankracht bij de 24 uur race in te kunnen zetten. :9


Jij vind het een super gast ;) Heb gehoord dat hij in t echie wel een toffe peer is maar daar heb ik niks aan. Ik vind hem vervelend om naar te luisteren, wat een ander dan weer heeft met peter bom.
Daarbij vind ik zijn info 9/10 x niet relevant.

Maargoed dit soort oneningheid hou je toch, zoveel mensen zoveel wensen
 
ik heb hem even een berichtje gestuurd dat hij zich vergiste. op een positieve manier. (feedback geven heet dat) dus hopelijk pakt hij het mee.

Je kan inderdaad ook gewoon lullig reageren... De beste man heeft een eigen twitter account en ook bij eurosport een account dus je kunt het hem ook gewoon laten weten dat hij zich vergist..


Heb geen twitter en daarbij vind ik het niet nodig om het bij hem te melden, zou dit dan eerder bij eurosport melden.
Vind het wel mooi dat jij hem die feedback wilt geven.
 
Jij vind het een super gast ;) Heb gehoord dat hij in t echie wel een toffe peer is maar daar heb ik niks aan. Ik vind hem vervelend om naar te luisteren, wat een ander dan weer heeft met peter bom.
Daarbij vind ik zijn info 9/10 x niet relevant.

Maargoed dit soort oneningheid hou je toch, zoveel mensen zoveel wensen
Patrick heeft zijn racehart op de juiste plaats zitten, is naast rijder ook veel op nationaal niveau begeleider bij kleine teams geweest en doet het niet alleen voor de inkomsten.
Veel commentatoren verdenk ik daar meer van.
Peter Bom valt in dezelfde categorie. Uiteraard moet er wel brood op de plank komen.
Maar deze mensen hebben een talent en interesse van de buitencategorie.

Ik kon Patrick dit raceverslag ook niet op een briljante inval betrappen.
Blijft een soort vriend die aan het woord is. ( Ken hem dus verder amper _O- )

Maar inderdaad moet iedereen het verder voor zichzelf weten wat hij van iemand denkt. :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan