WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan me nog een foto herinneren van Roberts al wheeliend over die spoorwegovergang op Imatra.

b46e251ad0fce239cac87a1e2fd991c2.jpg
 
sorry dat ik hier even reageer maar wil er geen topic voor aanmaken.
wij gaan dit jaar voor het eerst naar de word super bikes in Assen.


is het ook zo dat je na de wedsTrijd nog uren in de fille staat zoals bij de moto gp of vlot het een beetje?
 
Sorry dat ik hier reageer maar wil er geen nieuw topic voor aanmaken.

wij gaan dit jaar voor de eerste keer naar wsbk in assen.

na afloop,loopt dit wat lekker op de a28 of is het ook lekker uren aanschuiven zoals bij motogp?
 
Sorry dat ik hier reageer maar wil er geen nieuw topic voor aanmaken.

wij gaan dit jaar voor de eerste keer naar wsbk in assen.

na afloop,loopt dit wat lekker op de a28 of is het ook lekker uren aanschuiven zoals bij motogp?
Er komen veel minder mensen naar de Superbikes dan naar de TT. Het vertrek loopt altijd soepeltjes.
 
Geen files voor en geen files na tijd, plekken zat dus je hoeft er ook geen 2 uur van te voren te zijn.

Tip : Neem een muts en handschoenen mee.. of zuip je zelf te pletter
 
2 Jaar daarvoor was ik om 2 uur levend verbrand op de hoofdtribune. Gezicht en armen, zat ik daar in mn t-shirtje
 
2 Jaar daarvoor was ik om 2 uur levend verbrand op de hoofdtribune. Gezicht en armen, zat ik daar in mn t-shirtje
Ja het weer is altijd weer spannend. We hebben ook een jaar gehad dat we heen reden met - 2 om vervolgens flink te verbranden op de tribune in de middag.
 
Het nadeel van dat de BSB ook op Assen komt is dat de WSBK niet terug klan naa rd het tijdsvak waar het vroeger zat, in September. Twee van zulke evenementen gaan ze natuurlijk niet vlak na elkaar doen. Natuurlijk, ook dan kun je schijtweer hebben maar de kans op mooi weer is aanzienlijk groter dan half April.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan