Sebastian.
Die hard MF'er
- 9 jan 2008
- 787
- 41
Terug van de eerste motorrit van het jaar. Was dit de derde of de vierde WSBK ronde? Weer niets gezien en zo te zien wederom weinig gemist. En dadelijk toch weer naar Assen gaan
Goed verhaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Terug van de eerste motorrit van het jaar. Was dit de derde of de vierde WSBK ronde? Weer niets gezien en zo te zien wederom weinig gemist. En dadelijk toch weer naar Assen gaan
Goed verhaal.
Ongelijke strijd bedoel je, nog even en het is terug een ducati cup.Rea moet nu echt knokken voor een podiumplek, mooie strijd.
Bautista in samenwerking met zijn V4 motoGPreplica op ditmoment onverslaanbaar.
Mvdm is het even kwijt dus op Assen het vertrouwen terugvinden.
Je ziet toch hopelijk mijn hé niet te serieus nemen.Wat een ongelofelijk dom gedram over een motogp replica. Dat die japanners niet zo’n goede fiets kunnen maken is toch niet de schuld van ducati?
Daar zijn die homologatie specials toch voor?, dat de rest daar niks mee doet is toch hun eigen schuld.
Die jappen kunnen ook wel een dikke fiets maken die 16000rpm kan draaien standaard, dat ze dat niet doen is een tweede
Ach die MM reed het hele veld op een hoop en dat gaat hij waarschijnlijk het komend weekend weer doen.Ongelijke strijd bedoel je, nog even en het is terug een ducati cup.
Ach jullie hebben ook gelijk, is het glas half leeg of half vol?
Wat een ongelofelijk dom gedram over een motogp replica. Dat die japanners niet zo’n goede fiets kunnen maken is toch niet de schuld van ducati?
Daar zijn die homologatie specials toch voor?, dat de rest daar niks mee doet is toch hun eigen schuld.
Die jappen kunnen ook wel een dikke fiets maken die 16000rpm kan draaien standaard, dat ze dat niet doen is een tweede
hhahahaha,
De andere fabrikanten MOGEN geen 16.000 toeren draaien. De organisatie bepaalt op een vage (externe) formule hoeveel toeren elke fabrikant mag maken.
Maximum toerentallen op dit moment (verplicht!):
Aprilia: 14.700 (doet niet mee)
BMW: 14.900
Honda: 14.550
Kawasaki: 14.600
MV Agusta: 14.950
Ducati: 16.350
Suzuki: 14.900 (doet niet mee)
Yamaha: 14.700
Ducati krijgt na deze wedstrijd toch een “straf” omdat ze het te goed doen (wordt per 3 races bekeken) en moeten dan max 250rpm inleveren, als ik het goed begrepen heb
Het is toch wel vermakelijk het gekeuvel in de marge.
Dit terwijl de fans in grote getale deze tak van racerij de rug toe keren,de tribunes leger worden en de kijkcijfers uitblijven,blijft de dorna maar lekker aanklooien met hun regeltjes die totaal geen zoden aan de dijk zetten en mensen weg doen blijven
Het is toch wel vermakelijk het gekeuvel in de marge.
Dit terwijl de fans in grote getale deze tak van racerij de rug toe keren,de tribunes leger worden en de kijkcijfers uitblijven,blijft de dorna maar lekker aanklooien met hun regeltjes die totaal geen zoden aan de dijk zetten en mensen weg doen blijven
Ja; mee eens...Het is toch wel vermakelijk het gekeuvel in de marge.
Dit terwijl de fans in grote getale deze tak van racerij de rug toe keren,de tribunes leger worden en de kijkcijfers uitblijven,blijft de dorna maar lekker aanklooien met hun regeltjes die totaal geen zoden aan de dijk zetten en mensen weg doen blijven
Maar er is een proto klasse die een max toerental heeft voor elke fabrikant.*Zucht* ik leg het nog 1 keer uit.
Bestaand modellen behouden hun maximum toerentallen van afgelopen seizoen.
Nieuwe modellen, ZX10-RR, S1000RR en de V4R worden voorafgaand aan het seizoen bepaald.
Het productie model op de testbank gezet en ze kijken in elke versnelling naar het maximaal koppel.
Daar nemen ze het gemiddelde van + 3%
Ook kijken ze in de 3e & 4e versnelling naar bij welk toerental het maximaal draait, en doen er 1100 toeren bij.
De laagste van deze 2 wordt het maximaal toerental voor de start van 2019.
(De V4R draait als productiemodel maximaal 16.500 rpm...)