WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Ja als het inderdaad doorgaat dan is dat heel mooi. Met de wsbk komen er sowieso niet zoveel bezoekers en de F1 GP te Zandvoort gaat naar alle waarschijnlijkheid niet door. Dus dan heeft het TT circuit het toch wel weer goed voor elkaar, petje af.
 
Ik ben misschien maar een domme chauffeur, maar ik snap iets niet.
We mogen alleen gebruik maken van 2/3 van de zitplaatsen op de tribunes maar hoeven de 1,5m regel niet na te leven.
Waarom dan ook de taluds niet open doen, dan spreid je die 35000 man over een nog veel groter gebied.
 
Ik ben misschien maar een domme chauffeur, maar ik snap iets niet.
We mogen alleen gebruik maken van 2/3 van de zitplaatsen op de tribunes maar hoeven de 1,5m regel niet na te leven.
Waarom dan ook de taluds niet open doen, dan spreid je die 35000 man over een nog veel groter gebied.
Ik denk ivm de snacks , achter tribunes hebben ze meer vaste kraampjes , dus sneller en makkelijker.
En de controle is overzichtelijker .
 
Ja als het inderdaad doorgaat dan is dat heel mooi. Met de wsbk komen er sowieso niet zoveel bezoekers en de F1 GP te Zandvoort gaat naar alle waarschijnlijkheid niet door. Dus dan heeft het TT circuit het toch wel weer goed voor elkaar, petje af.
Misschien op Zondag tegen de 25.000/30.000 bezoekers maar de andere dagen echt van verre.
Zandvoort F1 geen doorgang hmm,hoe kom je hier aan?
 
Vraagje, wat raden jullie meer aan? De zaterdag of de zondag?

Zaterdag heeft bij mij eigenlijk de voorkeur omdat ik dan 's avonds niet terug hoef te rijden naar Venlo...
Maar zondag heeft wel 1 race meer op het programma....
 
Vraagje, wat raden jullie meer aan? De zaterdag of de zondag?

Zaterdag heeft bij mij eigenlijk de voorkeur omdat ik dan 's avonds niet terug hoef te rijden naar Venlo...
Maar zondag heeft wel 1 race meer op het programma....
Tja als je 1 race meer wilt zien is het de Zondag.
 
wat heeft Dorna daar allemaal mee te maken ?

Als eigenaar destijds de programmering veranderd 🤔
Misschien?

Als rechtgeaarde extremist :

تغيرت البرمجة 🤔
ربما؟
bisifatik almalik fi dhalik alwaqt , taghayarat albarmajat 🤔
rubama?
 
Ik heb er zin in!
Al een keer of tien naar de TT geweest maar de Superbikes was er nog nooit van gekomen,
Maar dit jaar ben ik er heel het weekend bij! 💪
Die kloottestoktest uitslag is max 24 uur geldig als ik zowel Vrijdag(test bij mij in de buurt op Donderdag) als Zaterdag(bij het circuit op vrijdag?) wilt gaan? 2 keer testen???????

Ik weet het echt niet meer|(
 
Ik heb beide Pfizer prikken al gehad dus kan overal naar binnen in principe.
Maar ik ga het niet opzoeken en denk dat ik toch maar thuis op de player ga kijken.
Wordt dan wel voor het eerst sinds lange tijd dat ik niet bij het WSBK op Assen ben.
Normaal zit ik altijd op de GT of winterdijk tribune, maar zat voor nu te denken aan rustig plekje op een talud in de zuidlus maar die blijven dicht jammer genoeg.
Misschien dat ik de zaterdag nog wel ga en de zondag thuis kijk. Ik moet er nog ff over denken.
 
Die kloottestoktest uitslag is max 24 uur geldig als ik zowel Vrijdag(test bij mij in de buurt op Donderdag) als Zaterdag(bij het circuit op vrijdag?) wilt gaan? 2 keer testen???????

Ik weet het echt niet meer|(
Lees je vraag nog eens en je hebt je antwoord. Oftewel, ja dus, 2x testen.

Maar als het allemaal zo klote is, het is niet verplicht om neer de WSBK races te gaan he!
 
Lees je vraag nog eens en je hebt je antwoord. Oftewel, ja dus, 2x testen.

Maar als het allemaal zo klote is, het is niet verplicht om neer de WSBK races te gaan he!
Gewoon lekker in mijn luie stoel, pootjes omhoog en koud bier in de aanslag voor TV.
Geluid via de versterker...
i'm good!

En als het heerlijk weer, verhuis ik gewoon naar de tuin met TV en al
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan