WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Ten Kate WSS in het GEEL! *O*
5b725fa1b8a14313bcd73d325f579758.jpg
 
Weet iemand of het WK-sidecars ook ergens live via Youtube of iets dergelijks te volgen is?
 
Zijn er hier mensen die Discovery+ hebben? Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Ze hebben nu een leuke aanbieding voor 30 euro voor het eerste jaar en daar kun je eigenlijk al geen bult voor vallen natuurlijk.
 
Is er überhaupt,weet ff het Duitse woord niet,WSBK uitgezonden dit seizoen???
Niets van gezien en ook niet gemist eerlijk gezegd 😎
Zondag wel gewoon naar Assen,dat dan weer wel.
 
Ik heb de vier races tot nu toe ook gemist, vorig jaar bijna alles gezien. Maar dat mag de pret niet drukken. Wel ff de resultaten en rijders opgezocht ;)
 
Krijg je bij D+ niet "slechts" Eurosport 1/2 als zenders in het pakketje? Dat is niet hetzelfde als de Player die veel meer on demand beschikbaar heeft.
Nu breng je mij aan het twijfelen..

Dus heb het even nagekeken en het blijkt dat de player er wel bij in zit en dat deze in 2022 veranderd in d+
 
Ik heb de vier races tot nu toe ook gemist, vorig jaar bijna alles gezien. Maar dat mag de pret niet drukken. Wel ff de resultaten en rijders opgezocht ;)
Vind het huidige seizoen tot nu toe erg vermakelijk. 2 dagen met veel races spreekt mij ook wel aan. Supersport 300 en 600 zorgen ook voor mooie races dit jaar.
 
Zie ik het nu verkeerd of staat Michael met de BMW in de trainingen veel vaker in de pits dan met de Yamaha?
Krijg zo toch een beetje de indruk dat hij (en het team) nog niet helemaal weten welke kant ze op moeten met het ding.
Dit is het hele 2021 seizoen tot nu toe al het geval. Kost toch best veel track-time .
Nu doet hij het in mijn optiek nog helemaal niet verkeerd met een compleet nieuwe fiets en is Michael nooit een training en kwali beest geweest.
Sykes gaat best goed met de M1000 en beter dan vorig jaar met de S dus dat zegt mij weer dat er duidelijk meer potentie zit in de M.
Waarschijnlijk wil ik gewoon te veel in korte tijd en moet ik me maar realiseren dat dit een ontwikkelings jaar is voor Michael en de BMW.
2022 wordttie kampioen.
 
Zie ik het nu verkeerd of staat Michael met de BMW in de trainingen veel vaker in de pits dan met de Yamaha?
Krijg zo toch een beetje de indruk dat hij (en het team) nog niet helemaal weten welke kant ze op moeten met het ding.
Dit is het hele 2021 seizoen tot nu toe al het geval. Kost toch best veel track-time .
Nu doet hij het in mijn optiek nog helemaal niet verkeerd met een compleet nieuwe fiets en is Michael nooit een training en kwali beest geweest.
Sykes gaat best goed met de M1000 en beter dan vorig jaar met de S dus dat zegt mij weer dat er duidelijk meer potentie zit in de M.
Waarschijnlijk wil ik gewoon te veel in korte tijd en moet ik me maar realiseren dat dit een ontwikkelings jaar is voor Michael en de BMW.
2022 wordttie kampioen.
Ze staan er vandaag redelijk bij. Gedurende het seizoen een paar tienden vinden en ze doen vooraan mee.
 
Sykes hing 2x een tijd dichtop Michael en zette erg nette tijd neer..
Hopelijk heeft vdm de kaarten nog niet helemaal gespeeld en kan ie morgen beter meekomen.
Vandaag erg rustig op Assen, tot morgen! :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan