WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Straalen de hele tijd op P1 en net op het moment dat was ingehaald door Aergerter viel de rode vlag. Sterk gereden. Fanboy moest er even mee op de foto.

A1-D616-F3-95-F0-4-A06-A9-B9-05-D5-F9-D721-B8.jpg
 
Iemand toevallig een tip voor een goede stream om vandaag Superbike te kunnen kijken? *D

Of als ik het heel lief vraag iemand die voor 1 dag zijn of haar Eurosport Player account wilt delen? :$
 
Gisteren was het een veel voller programma, toen had je de Yamaha R3 Cup nog er tussen zitten...

Ze hadden prima de zijspannen er tussen kunnen programmeren vandaag....
 
Idd verveel me dood,veel teveel tijd tussen de races.
Ze proberen er toch een dagvullend programma van te maken,lig nu dan maar op het talud uit de wind ff te bakken 8-)
9BECDE1F-4FC3-4E74-9D47-CBFE0A789C18.jpeg
 
Holy shit wat een gave superpole race was dit! :} Kawa and Rea are back
*O*
En Rea pakt zijn 100ste overwinning.
 
Ronald ten Kate weer een keer voor de camera. Op het Britse Eurosport zijn ze wederom lovend over de goede sfeer binnen het Ten Kate team. James Witham en Tom Sykes bevestigen dat ook weer. Mooi om te zien :t
 
Jammer dat er ongeveer een uur tussen de races zit. Hoe jaag je het publiek weg.
:^ De grote reden dat ik er niet meer per se naar toe hoef te gaan. Zat me daar af en toe echt te vervelen. Daarbij waren er jaren dat de WSBK veel leuker was dan de MotoGP. Maar dat is al wat jaartjes geleden. Gelukkig is de spanning wel weer terug in de WSBK de laatste 2 jaar. Maar het programma trekt me nog steeds niet aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan