WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag naar de SBK geweest en ik vond het meer waar voor je geld dan MotoGP: Voor 50 euro binnen. Kinderen gratis. Je kan op iedere tribune plaats nemen. En bijna overal is plek genoeg. En geen lange rijen / filerijden bij aankomst en vertrek. 👍
En tja... vd Mark.....Pffff.... wij zaten op dat moment op de GT tribune en zagen het "live" voor onze neus gebeuren. Hij werd ca. 20 minuten achter de reclameborden behandeld en daarna met de ambulance mee. Wat een pech.
 
Zondag naar de SBK geweest en ik vond het meer waar voor je geld dan MotoGP: Voor 50 euro binnen. Kinderen gratis. Je kan op iedere tribune plaats nemen. En bijna overal is plek genoeg. En geen lange rijen / filerijden bij aankomst en vertrek. 👍
En tja... vd Mark.....Pffff.... wij zaten op dat moment op de GT tribune en zagen het "live" voor onze neus gebeuren. Hij werd ca. 20 minuten achter de reclameborden behandeld en daarna met de ambulance mee. Wat een pech.

Oh, dan zaten we bijna naast elkaar... Gebeurde inderdaad recht voor m'n neus. Veneman onderuit ook, gelukkig was dat redelijk onschuldig.

En qua waar voor je geld: je kan ook de paddock in. Daar heb je nog weleens kans interessante mensen te ontmoeten.:t




Beetje vloeken in de kerk: in Juni zit ik gewoon weer op de tribune voor de motoGP.:+
Het heeft beiden z'n charme. Eigenlijk hangt bij het WSBK op de zondag de sfeer die je bij de MotoGP op zaterdag hebt.
 
Oh, dan zaten we bijna naast elkaar... Gebeurde inderdaad recht voor m'n neus. Veneman onderuit ook, gelukkig was dat redelijk onschuldig.

En qua waar voor je geld: je kan ook de paddock in. Daar heb je nog weleens kans interessante mensen te ontmoeten.:t




Beetje vloeken in de kerk: in Juni zit ik gewoon weer op de tribune voor de motoGP.:+
Het heeft beiden z'n charme. Eigenlijk hangt bij het WSBK op de zondag de sfeer die je bij de MotoGP op zaterdag hebt.
Ik ben zaterdag geweest.
Ik kwam in de paddock Michael van der Mark, Paul Denning, Bradley Ray, Can Oncu en Fabian Foret tegen.
Wel heel leuk dat Michael daar op zijn gemakkie rond struinde met zijn gezin en met iedereen ff op de foto ging en een handtekening uitdeelde.
Echt een heel relaxte gast.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zaterdag geweest.
Ik kwam in de paddock Michael van der mark, Paul Denning, Bradley Ray, Can Oncu en Fabian Foret tegen.
Wel heel leuk dat Michael daar op zijn gemakkie rond struinde met zijn gezin en met iedereen ff op de foto ging en een handtekening uitdeelde.
Echt een heel relaxte gast.
Toprak ook echt een klasbak. Super beleefd, nam voor iedereen de tijd.
 
Een paar Turkse rijders tussen veelal Italianen en Spanjaarden ........ maar op de tribune vooral Turkse vlaggen te zien.
Trots op hun land en coureurs 👍
 
Dan is er dus plaats voor MVDM bij Ducati :}

Nee dat zal niet gebeuren. Ik hoop dat ze Bassani een kans geven. Wat die jongen laat zien is echt heel heel knap vind ik. Of ook Rinaldi eraf, en dan Bulega en Bassani doorschuiven *O*
 
bautista heeft voor 1 jaar bijgetekend,dus 2024 ook nog voor ducati
pff nou daar moet wel een speciale persconferentie voor belegd worden:P

Maar prima, hij doet het geweldig dus logische stap, gaat het wel heeeel moeilijk krijgen8-)

 
Ja logisch toch? Destijds toen Kawasaki alles met grote overmacht won moesten zij 500 rpm (dacht ik) inleveren. Nu komt Kawasaki niet meer bij Bautista in de buurt, dus in elk geval eerlijk dat dit gebeurt en waarschijnlijk beter voor de sport. Als fabrikant voel je je natuurlijk redelijk gen**id. Heb je je brommer goed voor elkaar …..
 
Ja logisch toch? Destijds toen Kawasaki alles met grote overmacht won moesten zij 500 rpm (dacht ik) inleveren. Nu komt Kawasaki niet meer bij Bautista in de buurt, dus in elk geval eerlijk dat dit gebeurt en waarschijnlijk beter voor de sport. Als fabrikant voel je je natuurlijk redelijk gen**id. Heb je je brommer goed voor elkaar …..
Maar ze kunnen alleen Bautista niet bij houden , is het dan het ventje of de brommer
 
Maar ze kunnen alleen Bautista niet bij houden , is het dan het ventje of de brommer
Ja dat is waar. Bij de Kawasaki’s reden beide compleet weg. Maakt eigenlijk niet uit wie erop zat. Sowieso wel terecht dat Kawa weer wat toeren terugkrijgt, want competitief zijn ze momenteel niet.
 
25c6138e7f17caf3b8f1940b2530266b.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan