WSBK Thailand

Ik hou mijn hart vast voor de eurosport motoGP kijkers, Cluzel zet hem heel netjes voorbij Sofuoglu, vol in beeld maar opmerken ho maar...
 
Ik hou mijn hart vast voor de eurosport motoGP kijkers, Cluzel zet hem heel netjes voorbij Sofuoglu, vol in beeld maar opmerken ho maar...

heb je het nu over het commentaar of over de beelden?

Als de camerman op het circuit het niet ziet kan ES er weinig aan doen. Volgens mij is de TV ploeg gewoon volk van de WSBK organisatie. niet van ES..
 
De wsbk kijk ik vanavond maar net ff wss gekeken. Ik geloof noet echt in matchfixing in de motorsport, maar een Thai die wint tijdens de eerste race daar?? Cluzel die vlak voor het einde ineens een technisch mankement heeft???? Hmmmm hahah something smells fishy en dan bedoel ik niet de Thaise noodle soep hahhaha
 
De wsbk kijk ik vanavond maar net ff wss gekeken. Ik geloof noet echt in matchfixing in de motorsport, maar een Thai die wint tijdens de eerste race daar?? Cluzel die vlak voor het einde ineens een technisch mankement heeft???? Hmmmm hahah something smells fishy en dan bedoel ik niet de Thaise noodle soep hahhaha


Vond de actie van Kenan wel super. :} :} thats racing !!!!
 
(Nederlands) Commentaar bedoelde ik...

Zit nu ook naar alpine skieen te kijken, hoop dat ze ons niet vergeten zijn...
 
Iets met een sensor in het gas dus, hopelijk allemaal opgelost, maar ook weerproblemen voor Guinters, samen met die crash van Smith... Hopen op het beste voor race 2
 
Baby face assassin pakt nog ff de plek voor Guintoli :D

edit: meh; plekje terug gezet.
 
Laatst bewerkt:
De Nederlander ging Guintoli voorbij in de laatste bocht van de laatste ronde, maar dit werd door de wedstrijdleiding niet als correct bevonden. Van der Mark haalde de Fransman buiten de baan in en werd teruggezet naar plaats zeven.
 
Daar liep ik ook al over de vloeken... wat brachten ze nu helemaal in beeld... :( :( Dan ben je als cameraman en regie weer niet aan het opletten..

Het werd gewoon netjes in beeld gebracht hoor, zij het iets later. Ze kunnen niet 20 coureurs tegelijkertijd in beeld brengen.
 
Pfoe, Rea en Haslam class of the field op dit moment!

VD Mark keurig 7e, dat hij terug werd gezet is terecht. Werd later nog een herhaling vd actie getoond.
 
Respect voor Alex Lowes vandaag. Erg sterk gereden, ook na z'n valpartij in de 1ste race. Hopelijk volgt Sam z'n voorbeeld in Moto2, in de testen ging het al lekker. Maar ik denk dat de Kalex rijders toch weer voordeel hebben. Rea pakte vorig jaar de dubbel op Imola dacht ik, hopen dat de Honda daar voor Michael ook goed is.
 
Daar liep ik ook al over de vloeken... wat brachten ze nu helemaal in beeld... :( :( Dan ben je als cameraman en regie weer niet aan het opletten..

Bij de race finish wordt één ding altijd in beeld gebracht: de winnaar die over de lijn komt. Podiumrijders ook nog, en daarna doorgaans de reactie van het team langs pit wall. De rijders die daarna nog over de finish komen, worden misschien wat later in de herhaling gezet - zo ook in dit geval.

Na vier podiums met alleen maar ex-BSB rijders stel ik voor dat we het kampioenschap dit jaar vernoemen naar het World British Superbikes kampioenschap, dus van WSBK naar WBSB. :+
 
Na de spannende races van Australië viel het vandaag een beetje tegen.. Werd al snel een optocht, jammer.
Hoop dat Sykes de Kawa een beetje naar zijn smaak krijgt voor de volgende race, die kon vandaag alleen een klein beetje volgen.
 
vond de races ook behoorlijk saai, Rea gewoon oppermachtig, en Van der Mark netjes hoor had in race 1 ook een goed resultaat ingezeten met de foutjes van Lowes en Davies jammer helaas, Race twee gewoon goed en mooi dat hij het toch probeert bij Guintoli helaas net niet volgens de regels.

Michael van der Mark ‏@mickeyvdmark

Race direction dont like my Thai riding style!🙈
https://twitter.com/mickeyvdmark/status/579605230154686464
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan