WSBK & WSS Monza

Wie wint Monza?

  • Sykes

    Stemmen: 5 17,2%
  • Laverty

    Stemmen: 9 31,0%
  • Guintoli

    Stemmen: 4 13,8%
  • Davies

    Stemmen: 3 10,3%
  • Rea

    Stemmen: 5 17,2%
  • Baz

    Stemmen: 1 3,4%
  • Fabrizio

    Stemmen: 0 0,0%
  • Melandri

    Stemmen: 2 6,9%
  • Cluzel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Mooi zo. Sykes zat imo ook niet fout.


Ahhh als er wat geklaagd word zijn het altijd die Fuck**g Italianen of het nu Formule 1 of wat dan ook zijn altijd aan het Zeiken goed voor Sykes dat die zijn derde plaats weer terug gekregen heeft . *O* *O*
Die Italianen kunnen beter zorgen dat ze hun eigen zaakjes is goed voor elkaar hebben olie op de baan ,geen rode vlag :( wel crashes en dan die supporter die op de baan liep :(
 
.
full



full
 
Ahhh als er wat geklaagd word zijn het altijd die Fuck**g Italianen of het nu Formule 1 of wat dan ook zijn altijd aan het Zeiken goed voor Sykes dat die zijn derde plaats weer terug gekregen heeft . *O* *O*
Die Italianen kunnen beter zorgen dat ze hun eigen zaakjes is goed voor elkaar hebben olie op de baan ,geen rode vlag :( wel crashes en dan die supporter die op de baan liep :(

Ik heb het filmpje net nog een keer terug gekeken. Samenvatting van 1 minuut staat op racesport.nl/youtube.
Hij remt te laat en knalt bijna tegen Melandri aan.
Hij maakt dus een fout. Dan vindt ik het niet terecht dat hij zijn positie kan behouden.
Had er een grindbak gelegen dan was hij met die snelheid behoorlijk op zijn bakkes gevallen :Y
Nu heeft hij dus voordeel gehad, in mijn ogen.

Maar ik draag dan ook geen groene bril. Wellicht dat het dat anders maakt?!
Ik draag helemaal geen bril en race zelf een jaar of wat maar dit is eerder ook wel een bestraft.
Guintoli mag wat mij betreft de 3e plek krijgen. :9
 
Ja dat was een goeie klapper.. :/Yep, onbesuisde actie van Russo.. B|

Verder mooie races gezien, terechte winnaars en ontzettend jammer dat Michael slachtoffer werd van al het - al dan niet onbesuisde - gedrang.


Was Cruciani, zijn eenmalige teamgenoot die doorschoot, hoewel Russo hem wel raakte bij het insturen. Beide rijders hebben een felgele helm haha.
Maar VD Mark ging er gewoon zelf af hoor.

Goed te zien op :

Die witte honda met die highsider bij het uitkomen van de linkerknik is MvdM. :+
 
Was Cruciani, zijn eenmalige teamgenoot die doorschoot, hoewel Russo hem wel raakte bij het insturen. Beide rijders hebben een felgele helm haha.
Maar VD Mark ging er gewoon zelf af hoor.

Goed te zien op :

Die witte honda met die highsider bij het uitkomen van de linkerknik is MvdM. :+

full


:X
 
Nog eeeeven over Sykes... :+

Ben het met eens met sommigen dat hij anders een een grindbak was geeindigd en dan verder van huis was geweest, maar aan de andere kant was er op de beelden goed te zien dat 'ie bij het opkomen van de baan een paar keer achteruit keek en in mijn ogen Guintoli dus de ruimte gaf hem te passeren... Toen dit niet gebeurde koos 'ie eieren voor z'n geld en ging er nog ff flink voor zitten.
 
Nog eeeeven over Sykes... :+

Ben het met eens met sommigen dat hij anders een een grindbak was geeindigd en dan verder van huis was geweest, maar aan de andere kant was er op de beelden goed te zien dat 'ie bij het opkomen van de baan een paar keer achteruit keek en in mijn ogen Guintoli dus de ruimte gaf hem te passeren... Toen dit niet gebeurde koos 'ie eieren voor z'n geld en ging er nog ff flink voor zitten.


pppffffffffffffffff.......................... ;)
 
Was Cruciani, zijn eenmalige teamgenoot die doorschoot, hoewel Russo hem wel raakte bij het insturen. Beide rijders hebben een felgele helm haha.
Maar VD Mark ging er gewoon zelf af hoor.

Goed te zien op :

Die witte honda met die highsider bij het uitkomen van de linkerknik is MvdM. :+
Ah, duidelijk! *D

En toch mot ik die Russo niet.. B|

:+
 
:N

UPDATE: The story, however, did not end here. Kawasaki filed an appeal and was welcomed ! After collecting the testimonies of the Race Direction and Sykes (Aprilia and Guintoli had left the circuit) and have analyzed historical movies and it was determined that the British did not gain by the operation. So the ranking is back to being the previous Sykes third and fourth Guintoli. Now Aprilia has five days in which to appeal against this decision ...


Stay tuned :)
Nog nix hè..? :/
 
Nog eeeeven over Sykes... :+

Ben het met eens met sommigen dat hij anders een een grindbak was geeindigd en dan verder van huis was geweest, maar aan de andere kant was er op de beelden goed te zien dat 'ie bij het opkomen van de baan een paar keer achteruit keek en in mijn ogen Guintoli dus de ruimte gaf hem te passeren... Toen dit niet gebeurde koos 'ie eieren voor z'n geld en ging er nog ff flink voor zitten.

ja ja ja ....... _O- :W
 
Nog eeeeven over Sykes... :+

Ben het met eens met sommigen dat hij anders een een grindbak was geeindigd en dan verder van huis was geweest, maar aan de andere kant was er op de beelden goed te zien dat 'ie bij het opkomen van de baan een paar keer achteruit keek en in mijn ogen Guintoli dus de ruimte gaf hem te passeren... Toen dit niet gebeurde koos 'ie eieren voor z'n geld en ging er nog ff flink voor zitten.
En quintoli dacht haha sukkel hier krijg je een penalty voor....
 
En quintoli dacht haha sukkel hier krijg je een penalty voor....
Hahah boeie, achteraf lacht de grinner toch het hardst *O*

Net nog ff teruggekeken... Sykes was 'm wel degelijk al voor bij voor het insturen en ook het insturen ging prima totdat 'ie 'm snel rechtop zette omdat 'ie ws dacht dat 'ie anders Melandri onderuit zou kegelen.

Wel gewaagd om 'm er toch voor Guintoli weer op te komen en dacht zondag ook echt whoops als dat maar geen dikke tijdstraf wordt... Maar goed what's done is done
 
Laatst bewerkt:
En toch.....als Biaggi dit gedaan had vorig jaar hadden een aantal hier anders geoordeeld....(of niet dan :P)
Eerlijk toegegeven gun ik Sykes zo'n 'mazzeltje' eerder dan Biaggi ja :P Dus helemaal objectief ben ik hier niet in ;) Maar als Sykes 4e was gebleven had ik het ook terecht gevonden hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
Ach ja...het was iig wel weer lekker racen. Ben gek op die oudere circuits. Had je de SBK eens op het oude Hockenheim moeten zien, dat was pas geweldig.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan