Nope Heb ze uit Duitsland gekocht 70 euro een setHallo allemaal,
Misschien is het al eens gevraagd, maar is er iemand die ervaring heeft met een setje inlaatrubbers uit china?
groet Willem
ok, heb een en ander terug zitten lezen , maar ik begrijp dat jij de FJ-versie erop heb zitten? verlies je dan ook koppel in laag toerental?Nope Heb ze uit Duitsland gekocht 70 euro een set
nee Ger, je hebt (iets) minder koppel en meer pk's .. .Je hebt juist meer ,Ze zijn binnen in juist groter
Dan ben ik weer benieuwd, wat is dan het echte voordeel? Aangezien de xjr echt een koppel machine isnee Ger, je hebt (iets) minder koppel en meer pk's .. .
Hij trekt bij mij van onderuit beter ,Maar dat kan te maken hebben dat alles er voor ook al aan gepast is ,Filter ,Filterhuis plaat ,Insteekbuis ingekort....nee Ger, je hebt (iets) minder koppel en meer pk's .. .
Heb je ook een link van/naar de verkoper? Alvast bedankt , en bedankt voor de reacties!!Nope Heb ze uit Duitsland gekocht 70 euro een set
en vergeet je ontstekings vervroeger nietHij trekt bij mij van onderuit beter ,Maar dat kan te maken hebben dat alles er voor ook al aan gepast is ,Filter ,Filterhuis plaat ,Insteekbuis ingekort....
je kunt er ook een raampje in maken ipv de deksel terugzetten...Ik zou graag mijn koppelingsdeksel willen spuiten en het ronde aluminium middenstuk schuren en polijsten.
Als ik wat afbeeldingen bekijk op google, zie ik dat het middenstuk vanaf de binnenkant demontabel is. Zover ik kan zien valt dat gedeelte in een rubberen ring.
Als ik dit zou doen, moet ik dan die rubberen ring vervangen of is deze herbruikbaar?
hmm..niet helemaal mijn ding...mooi gepolijst aluminium...je kunt er ook een raampje in maken ipv de deksel terugzetten...
Dan zou ik het laten verschromen...of lakken na het polijsten anders blijf je poetsenhmm..niet helemaal mijn ding...mooi gepolijst aluminium...
oeps... verder geen schade hoop ik.... en zelf ook niet?Heren, wie van u heeft nog een ori koppelingshendel van een 1200 over die niet meer gebruikt wordt ?
De mijne is vandaag verbogen.