Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XTZ 750 Super Ténéré - Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

3LDré

MF veteraan
28 apr 2005
2.497
53
Dronten
Laatst bewerkt:
Morgen de Super eens onderhanden nemen !
Ben benieuwd wat de oplossing nu is!!

Even twee extra accu,s in mn topkoffer en dan maar hopen dat ik nog een klm of 40 kan rijden ,en dan maar een daggie meten en nog eens meten!
 
Misschien is het mogelijk om de actieve topics uit deel 6 nog even aan te halen?

GRoet Jorrit

(ben bang dat er anders weinig antwoorden op de vragen komen)
 
Nou Ok, mijne dan ook...

Was 4 jaar geleden op de terugweg na aankoop. Vriendin was zo dapper foto's te nemen terwijl ze reed. Gelukkig geen files gehad, want toen we de snelweg verlieten, draaide de versnellingsbak vd auto in de soep. Hij stond in z'n 2 en daar ging ie dus niet meer uit.... Toen ze de snelweg opreed deed ie al moeilijk, dat was dus de laatste keer dat ie naar z'n 5 wilde schakelen... En het is al geen heldin in de auto, dus terwijl ze dood ging toch foto's gemaakt, dus extra dapper... (Ze krijgt nu nog buikpijn als ze er aan terugdenkt... )
 
@dré; ik heb net de boel uit elkaar gehaald en de inlaatrubbers waren inderdaad compleet verdroogd.

morgen ga ik even nieuwe halen en dan kijken of hij weer lekker loopt.

thnx!!
 
Hmm mn vorkpoot is nu echt leeg, hij begint al te dansen. Gelukkig kreeg ik vandaag m'n pakketje van japperts met nieuwe keerringen.

En een dure accu voor jan-met-de-korte-achternaam. Ik heb mijn theorie maar even getest. Op de motor gaan zitten, standaard ingeklapt.. starten, yes! Meteen leven. Standaard uitklappen, motor valt uit. Vandaar dus dat 'ie niet wilt starten op de standaard.
 
ook als ie in z'n vrij staat? Dan loopt ie bij mij wel gewoon hoor...
 
Start hij niet meer met een uitgeklapt jiffy als hij in z`n vrij staat?
Slaat hij ook af als hij in z`n vrij staat?

edit post van Thug nog niet gelezen alvorens mijn post.

Op dta loopt zo`n zelfde draadje....

3LDré thanks
 
Laatst bewerkt:
Volgens mister haynes:
Ignition HT coil
Primery winding resistance.........................................2,38 to 3,22 ohms @ 20 graden
Secondary winding resistance (whitout plug cap ..............12,0 to 18,0 K-ohms @ 20 graden

(m.i. probeer een andere, werkt die beter was de oude verrot)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.