Yamaha 3wheel motorscooter

het probleem met 3 wielers is dat de voorkant een stuk zwaarder is
met echte gladheid met orginele banden kun je alleen maar donuts maken

Ga je de banden e.d. aanpassen goede winterbanden of spikes dan gaat het wel lukken maar banden met spikes werken hier meestal maar eventjes en dan is de schoonmaak ploeg langs geweest en heb je dus niets meer aan je spikes en is het asfalt net zo glad als ijs met normale banden dus weer donuts :+
 
het probleem met 3 wielers is dat de voorkant een stuk zwaarder is
met echte gladheid met orginele banden kun je alleen maar donuts maken

Ga je de banden e.d. aanpassen goede winterbanden of spikes dan gaat het wel lukken maar banden met spikes werken hier meestal maar eventjes en dan is de schoonmaak ploeg langs geweest en heb je dus niets meer aan je spikes en is het asfalt net zo glad als ijs met normale banden dus weer donuts :+

ze moeten eens banden uitvinden waarvan je de spikes kunt inklappen / uitklappen ofzoiets.
 
Is dit nu ook automatisch voor B rijbewijs of niet en daarom slechts 125cc?
Klopt..., 125cc mag (nog steeds) met B-rijbewijs, dus geen extra eisen aan de driewieler mbt spoorbreedte, plaatsing van blinkers en voetrempedaal.

Oeps.., spoorbreedte moet binnen de norm van A-rijbewijs zijn, anders mag die alleen met een B-rijbewijs.
 
Laatst bewerkt:
off-topic Dit gedrocht is in Frank rijk te koop

Capture%20dcran%202013-11-06%20%2021.33.49.png


SCOOTER 250 CC TRICYCLES A MOTEUR
Se conduit avec le permis B (voiture)
Homologué 2 places

ºMOTEUR : 4 temps injection, refroidissement liquide électronique
ºCylindrée 250 cm3
ºDouble disque hydraulique avant
ºFrein a disque hydraulique arrière
ºCapacité du réservoir 12 L
ºPuissance 22 ch
ºVitesse maximum 130 km/h
ºAmortisseur hydraulique avant
ºBlocage des roues avec commande électrique (bouton au guidon)

Prix catalogue 6090 € Prix promo 4890 €
 
Let wel in nl alleen mensen die voor 1 januari van dit jaar hun rijbewijs b hebben behaald mogen hierop rijden mits hij inderdaad aan de spoorbreedte voldoet.
 
Ik vind de fueco de mooiste 3 wieler onder de scooters zeker de stoerste.

Maar als je echt een stoere 3 wieler wil ga je voor de 3 wieler van yamaha met de r1 blok eronder die je ook nog in 4 wielen uitvoering hebt.
 
Oma, wieberen!

Iemand die al wat meer weet over de Yamaha Tricity? Op de website van Yamaha staat er helaas niets :( . Ben toch wel erg benieuwd naar het hoe en wat omtrent deze machine.
 
Oma, opsouten! Het is inmiddes zomer 2014, de website van Yamaha Nederland opent met de Tricity zelfs! *klik*

En wat dacht je van een Tricity kopen en vervolgens ook je A1 automaat rijbewijs gratis krijgen? Voor ons die-hards niets natuurlijk, maar wel een echt leuke actie wat mij betreft. *klikker de klik voor A1 automaat actie*.

En ze hebben 'm onder de 4000 euro op de markt weten te zetten! 1 euro eronder :+ .
 
Of het nou voor een B rijbewijs is van voor 19-01-2013 of voor een 125cc scooter rijbewijs. ben ik nog niet achter , ik neem aan voor scooter automaat 125cc rijbewijs.
anders koop je hem, haalt je automaat scooter rijbewijs gratis en mag er dan niet op rijden omdat je je B rijbewijs niet heb.
dus ik neem aan met B rijbewijs mag je er niet mee rijden?
 
Nee, de Tricity is niet voor B rijbewijs!

Hoeft ook niet want in alle andere Europese landen rij je hem gewoon wel met je autorijbewijs!

Yamaha NL heeft niet voor niets de regeling om tot en met september gratis je A automaat rijbewijs te halen (met een maximum van €750,-).

Inderdaad jammer maar helaas!

Maar alle andere driewielers kunnen terug naar de tekentafel, dit rijdt subliem!
 
Ja , nou nog een 300cc erin. En wel b rijbewijs. En beneden de 5000 euro dan kan piaggio hem schudden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan