Yamaha MT-07 topic, deel 4

Echt by far mijn favoriete kleurstelling voor een MT, gefeliciteerd! En welkom :]

Simpele mod die je vanmiddag nog kunt doen, reflectoren van voorvork en dealersticker van je spatbord halen. Dat maakt hem yummie :9

Veilige kilometers!
Dankjewel! Ik was ook meteen verliefd haha

Ja die reflectoren mogen er van mij inderdaad ook wel af. Weet alleen niet of je daar gezeik mee kan krijgen?
Die lelijke zwart met oranje sticker op je tank heb ik er vanmiddag wel al afgehaald. Maar dat ging ondanks hulp van een föhn niet van harte..
Die op het spatbord gaat er binnenkort ook nog van af!
 
Dankjewel! Ik was ook meteen verliefd haha

Ja die reflectoren mogen er van mij inderdaad ook wel af. Weet alleen niet of je daar gezeik mee kan krijgen?
Die lelijke zwart met oranje sticker op je tank heb ik er vanmiddag wel al afgehaald. Maar dat ging ondanks hulp van een föhn niet van harte..
Die op het spatbord gaat er binnenkort ook nog van af!

381D1461-ED94-42DC-A5EA-C21A53D617F8.jpeg


Ik heb tot nu toe geen gezeik gehad.

Die oranje-zwarte sticker heb ik er ook afgehaald, ook bij mij ging die heel moeilijk. Lijmresten maar met wd40 volgezet. Zodra ik de deur weer uit kan moet ik daar nog even wasbenzine voor halen
 
Goedemiddag!
Na een tijdje meegelezen te hebben werd het nu maar eens tijd om een account aan te maken.
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Giovanni, 26 jaar, kom uit Delft en ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een MT 07.

Bekijk bijlage 1412602

Momenteel nog volledig standaard. (behalve het motard zadel die ik vanmiddag gelijk gemonteerd heb)
Andere updates zijn inmiddels ook besteld en zullen de komende tijd gemonteerd worden!
Welkom hier :W

Mooi exemplaar :t
 
Goedemiddag!
Na een tijdje meegelezen te hebben werd het nu maar eens tijd om een account aan te maken.
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Giovanni, 26 jaar, kom uit Delft en ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een MT 07.

Bekijk bijlage 1412602

Momenteel nog volledig standaard. (behalve het motard zadel die ik vanmiddag gelijk gemonteerd heb)
Andere updates zijn inmiddels ook besteld en zullen de komende tijd gemonteerd worden!

Welkom bij de club :]
 
Hoi luitjes,

Ik zit te kijken naar een Mivv uitlaat en wel de volgende:

Nou zie ik die bij een aantal webwinkel voor iets meer dan 500 euro maar dat lijkt zonder de katalysator te zijn heeft iemand daar ervaring mee. Ik wil namelijk wel gewoon Euro 4 goedgekeurd

Thanks!

De kat zie je niet van buiten, dus je ziet ook niet dat hij er niet in zit. Alle E-keur nummers staan op de pijpen gegraveerd. (Let op dat je MET e-keur besteld)

Zonder kat maakt hij een mooier geluid en het scheelt je €100
 
Hoi luitjes,

Ik zit te kijken naar een Mivv uitlaat en wel de volgende:

Nou zie ik die bij een aantal webwinkel voor iets meer dan 500 euro maar dat lijkt zonder de katalysator te zijn heeft iemand daar ervaring mee. Ik wil namelijk wel gewoon Euro 4 goedgekeurd

Thanks!
ik heb zelf afgelopen week ook een mivv uitlaat besteld zonder kat. Zoals JohnDoe al aangeeft is het niet te zien of er wel of geen kat in zit als de uitlaat gemonteerd is dus ik zou hem lekker achterwegen laten *D
 
Laatst bewerkt:
Jazeker.
Ik heb ze er een paar dagen opzitten. zoals we van ali gewend zijn zit er best wat speling op...
Ook vindt ik ze net te klein voor mij ze zijn echt bedoeld voor max 3 vingers...

Speling, dat is nou precies wat ik niet wil bij een remhendel wil. Hier wachtte ik dus even op, die haal ik dus maar echt van Europese makelij
 
Nice! Welke heb jij besteld en waar??
Ik had eigenlijk de mivv speed edge in het zwart besteld. Maar ze belde me later terug dat deze niet meer leverbaar is. Dus nu wordt het de delta race. Dat is de vervanger voor de speed edge heb ik me laten vertellen.
Heb hem bij jossmit besteld omdat hij als enige nog die speed edge op de site had staan
 
Laatst bewerkt:
Speling, dat is nou precies wat ik niet wil bij een remhendel wil. Hier wachtte ik dus even op, die haal ik dus maar echt van Europese makelij
Ik heb ook de AliExpress koppeling en remhendel besteld. Gister binnen gekregen maar er zit inderdaad behoorlijk speling op. Er staat een filmpje op internet waarin iemand de echte en de AliExpress versie vergelijkt. Daarin zie je wel dat er veel kwaliteitsverschil in zit. Ook wel logisch natuurlijk.
Ik heb in elk geval besloten om ze niet te monteren en laat voorlopig m’n originele er nog even op zitten
 
Ik heb ook de AliExpress koppeling en remhendel besteld. Gister binnen gekregen maar er zit inderdaad behoorlijk speling op. Er staat een filmpje op internet waarin iemand de echte en de AliExpress versie vergelijkt. Daarin zie je wel dat er veel kwaliteitsverschil in zit. Ook wel logisch natuurlijk.
Ik heb in elk geval besloten om ze niet te monteren en laat voorlopig m’n originele er nog even op zitten
Veel spul van ome Ali is best ok. Vooral veel lezen in de reviews!
Ik heb er best wat spul op zitten.
Ik woon ook in Delft. Kom eens kijken. Dan kan ik gelijk even proefzitten op zo'n hoog zadel en dan kun jij het geluid van open luchtfilters bewonderen.
 
Veel spul van ome Ali is best ok. Vooral veel lezen in de reviews!
Ik heb er best wat spul op zitten.
Ik woon ook in Delft. Kom eens kijken. Dan kan ik gelijk even proefzitten op zo'n hoog zadel en dan kun jij het geluid van open luchtfilters bewonderen.
Ja ik heb ook genoeg besteld bij Ali hoor! Maar vooral de voor rem is natuurlijk wel heel belangrijk dus dan durf ik het toch niet aan. Ookal staan er inderdaad wel heel veel goede reviews bij die remhendels op Ali.

Ja is goed kan wel een keer langskomen.
Heb er nu nog zo’n standaard luchthapper op zitten maar heb gelezen dat als je je luchtfilter aanpast je wel echt zo’n powercommander moet hebben :/
 
Kan iemand mij trouwens vertellen waar dit stekkertje voor is?
305BECED-1320-44A0-938E-F2BD47575198.jpeg


Zit onder m’n achterste zadel naast de stekkertjes die naar m’n achterlicht etc gaan :?
 
Degelijk spul tot nu toe! Iets speling bij het verstel gedeelte maar niet hinderlijk/merkbaar met het rijden.

Zie hier dan ook het resultaat;
Bekijk bijlage 1409598Bekijk bijlage 1409599

Ik weet niet wat de rest met speling bedoeld, maar mijn Ali hendels hadden alleen een klein beetje speling bij het verstel gedeelte. En dan in boven/neerwaardse beweging dus geen impact op de rem actie. Dit was ook aardig te reduceren door de inbus schroefjes aan te draaien.

Ik ben er dus echt over te spreken. Zeker voor die prijs.
 
Ja, met Ali weet dat je de verwachtingen niet te hoog moet stellen, mag je ook niet verwachten voor die prijs. Heb eerder een windschermpje bij ze besteld, was verder prima, alleen vanwege mijn lengte was het geen succes.
 
Ja, met Ali weet dat je de verwachtingen niet te hoog moet stellen, mag je ook niet verwachten voor die prijs. Heb eerder een windschermpje bij ze besteld, was verder prima, alleen vanwege mijn lengte was het geen succes.

Idem, mijn schermpje is nu ook nog Chinees, maar geen succes door mijn eigen lengte. Maar de looks zijn zo mooi -O-

Dus binnenkort maar eens aan de haal met een Europees tourscherm
 
.. Heb er nu nog zo’n standaard luchthapper op zitten maar heb gelezen dat als je je luchtfilter aanpast je wel echt zo’n powercommander moet hebben :/
Je computer "leert" zichzelf heel snel hoe hij om moet gaan met al die extra zuurstof hoor!
Ik heb verder geen motorische aanpassingen gedaan maar weet zeker dat de mijne nu een knap stuk feller optrekt dan een standaard MT.
Wat niet wegneemt dat een Power commander leuk speelgoed is natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan