Yamaha MT-07 topic, deel 4

Mag ik die 3d file van je?
Laat ik ze in het groen printen!

Al een tijdje niks gepost hier.
Maar de laatste tijd wel een paar dingen aan de motor veranderd.
Zo was het na de vakantie nog een paar dagen wat rustiger op het werk en heb ik in de tussentijd een paar dopjes geprint voor in het frame, dit begon als test maar heeft in mijn ogen prima uitgepakt.

Ik wou de file waarmee je deze kunt printer hier plaatsen, maar dit is helaas niet mogelijk.
Voor de gene die een 3D-printer hebben of iemand kennen en dit ook wel willen stuur me een PB dat zou ik de .STL file sturen.

Bekijk bijlage 1539398
Bekijk bijlage 1539399

Daarnaast ook handvatverwarming (originele van Yamaha) geïnstalleerd. Dit vanmorgen uitgetest, het was ±10°C en ik had geen last van koude handen.
Ik vindt de originele van Yamaha een van de mooiste aangezien hier de bediening is weggewerkt in het model.

Ook heb ik nog een LCD-flip geïnstalleerd, ik kan me niet heugen of iemand dat hier al eens gepost heeft, zeer tevreden met het resultaat, het installeren was wel even spannend aangezien je een oude screen eraf moet peuteren.
Bekijk bijlage 1539404
 
Hey mensen,

Ik kom van een mt03 660cc en heb een z750 gekocht na het behalen van mijn A rijbewijs. Kon niet beter dacht ik! Of toch wel? Na veel ritjes erachter gekomen dat ik hem te zwaar vind, te weinig koppel onderin en als ik hem doortrek altijd ver boven het snelheidslimiet zit 😇.

Conclusie? Hopelijk de MT07 met een lichte twijfel naar een MT09. Wat denken jullie? Ik denk dat je met de MT07 meer fun hebt zonder al te hoge snelheden te behalen.

Ja de snelheid ligt aan je eigen pols. Maar als het kan gebruik ik het vermogen graag.

Gr
 
Hey mensen,

Ik kom van een mt03 660cc en heb een z750 gekocht na het behalen van mijn A rijbewijs. Kon niet beter dacht ik! Of toch wel? Na veel ritjes erachter gekomen dat ik hem te zwaar vind, te weinig koppel onderin en als ik hem doortrek altijd ver boven het snelheidslimiet zit 😇.

Conclusie? Hopelijk de MT07 met een lichte twijfel naar een MT09. Wat denken jullie? Ik denk dat je met de MT07 meer fun hebt zonder al te hoge snelheden te behalen.

Ja de snelheid ligt aan je eigen pols. Maar als het kan gebruik ik het vermogen graag.

Gr
Dit is echt het meest onsamenhangende verhaal wat ik hier gelezen heb :?
 
IMG_0205.jpg

Gisteren is ome ali nog langs geweest :]
 
Zijn er meer mensen die van een grotere motor naar een MT07 zijn gegaan en wat zijn jullie ervaringen daarbij?
Heb Fireblades gereden, vermogen als een malle. Heb nu een VTR SP1 icm de MT07 van mijn vrouw. De MT is een fijne lichte motor, voor het bochtenwerk denk ik een erg goede optie, snelwegen vind ik met nakeds nooit echt je van het. Qua vermogen is het geen power house, maar wel voldoende, ik heb dan het voordeel dat ik de SP ook nog kan pakken.
Maar wat al gezegd is, denk dat je het beste een proefrit moet maken om het te ervaren, dan weet je gelijk waar je aan toe bent en of het wat voor je is.
 
Hey mensen,

Ik kom van een mt03 660cc en heb een z750 gekocht na het behalen van mijn A rijbewijs. Kon niet beter dacht ik! Of toch wel? Na veel ritjes erachter gekomen dat ik hem te zwaar vind, te weinig koppel onderin en als ik hem doortrek altijd ver boven het snelheidslimiet zit 😇.

Conclusie? Hopelijk de MT07 met een lichte twijfel naar een MT09. Wat denken jullie? Ik denk dat je met de MT07 meer fun hebt zonder al te hoge snelheden te behalen.

Ja de snelheid ligt aan je eigen pols. Maar als het kan gebruik ik het vermogen graag.

Gr

En bij een MT-07 is het de omgekeerde wereld, als een malle onderin en bovenin houd het feestje op.
Ga eerst eens lekker proefrijden op verschillende modellen!
Als je van een 03 afkomt is de overstap naar 09 i.m.o. een betere keuze dan een 07.
 
Goede avond allen,

Zijn er toevallig leden die een MT 07 hebben met een volledig Termignoni systeem?
Ik overweeg om deze aan te schaffen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ook las ik dat je mogelijk last krijgt van power verlies dus dat een ECU tune wel wordt aangeraden. Enig idee wat dat ongeveer kost?

Ik hoor graag van jullie. :]
 
Vanwege verkoop van mij mt-07 heb ik wat leuke spulletjes te koop. Ik zal het eerst hier proberen.
Hyperpro streetbox 465. 5000 km in gebruik gehad, zo goed als nieuw
Evotech crash protectors.
Origineel Yamaha radiator cover
Origineel Yamaha ruitje

Bij interesse pb!
 

Bijlagen

  • IMG_1458.jpg
    IMG_1458.jpg
    74 KB · Weergaven: 14
  • IMG_1456.jpg
    IMG_1456.jpg
    87,3 KB · Weergaven: 17
  • IMG_1460.jpg
    IMG_1460.jpg
    48,9 KB · Weergaven: 15
  • IMG_1461.jpg
    IMG_1461.jpg
    49,4 KB · Weergaven: 15
  • IMG_1459.jpg
    IMG_1459.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 17
Vanwege verkoop van mij mt-07 heb ik wat leuke spulletjes te koop. Ik zal het eerst hier proberen.
Hyperpro streetbox 465. 5000 km in gebruik gehad, zo goed als nieuw
Evotech crash protectors.
Origineel Yamaha radiator cover
Origineel Yamaha ruitje

Bij interesse pb!
Wat zijn de prijzen die je voor de onderdelen wilt hebben?
 
Voor de geïnteresseerden verkoop ik ook nieuwe onderdelen ....die verkeerd besteld zijn ,deze zijn bestemd voor modellen voor bouwjaar 2018 dus de modellen waarvan de pinkers vlakbij de koplampen hangen.

Metalen vooruit : 10 Euro
HTB1MKevRVXXXXcZXFXXq6xXFXXXy.jpg

Smoked Achterlichten met ingebouwde pinkers. 40 Euro
HTB1IpXWTmzqK1RjSZPcq6zTepXaE.jpg


btw:Ik maak hier totaal geen winst op maar verlies..
 
Yamaha heeft een mooie teaser vrijgegeven mbt tot de line-up van 2021! Zit er spannend uit maar je hebt er niks aan😂 lijkt erop dat de night fluo kleurstelling weer terug komt!

 
Edit.
- VERKOCHT-Zojuist mijn MT-07 verkocht!
Mocht iemand geinteresseerd zijn in de Comfort seat van 2019-2020 (gekocht bij Goedhart afgelopen Juli), dus gloedje nieuw nog. Graag een pb! -VERKOCHT-
 

Bijlagen

  • 925306A2-DBBD-4120-AC8D-69297C7284A2.jpeg
    925306A2-DBBD-4120-AC8D-69297C7284A2.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 7
  • 80527DC1-F21C-43B0-AE12-7DD57D359A55.jpeg
    80527DC1-F21C-43B0-AE12-7DD57D359A55.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 6
  • FAEA6D24-7E3C-42D3-8F77-6A972C0AB0FF.jpeg
    FAEA6D24-7E3C-42D3-8F77-6A972C0AB0FF.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 10
  • C707C20F-2738-421A-B869-B4551EDC35C0.jpeg
    C707C20F-2738-421A-B869-B4551EDC35C0.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 7
  • F0A47DAB-028F-430D-B75A-89521CFFEFBE.jpeg
    F0A47DAB-028F-430D-B75A-89521CFFEFBE.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje ik zoek een conform seat voor mijn mt uit 2017. Heeft iemand die te koop of heeft iemand een link waar ik die kan kopen? Ik kan het niet vinden op internet
 
Ik heb een vraagje ik zoek een conform seat voor mijn mt uit 2017. Heeft iemand die te koop of heeft iemand een link waar ik die kan kopen? Ik kan het niet vinden op internet
Ik had ‘m van marktplaats af, zaak die ze maakte op basis van de originele bodemplaat. Kan zo gauw de link niet vinden... :/


Deze is iig van Bagster....

 
Ik had ‘m van marktplaats af, zaak die ze maakte op basis van de originele bodemplaat. Kan zo gauw de link niet vinden... :/


Deze is iig van Bagster....

Bedankt! Dan maar even verder kijken! Zo staat de mt er nu bij met de stickers! Deze foto mag je wel gebruiken voor de voor pagina 😃😃
 

Bijlagen

  • 783F84A2-22B2-4D95-A293-B8F121789568.jpeg
    3,2 MB · Weergaven: 13
De 07 kan het prima hebben die koplamp! Goeie bandjes, betere remmen en een leuk vernieuwd LCD unit! Prima upgrades!
 
Terug
Bovenaan Onderaan