Street triple RX? Is dat een nieuw model?Of Street Triple RX...Bekijk bijlage 1332148
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Street triple RX? Is dat een nieuw model?Of Street Triple RX...Bekijk bijlage 1332148
Street triple RX? Is dat een nieuw model?
Street triple R maar dan met rode wielen, ruitje en bellypan. Dat allemaal voor maar 800euro meer
Kwam net iemand op een zwarte MT-09 (2017+ model) tegen bij Saasveld/Het Stift. Toevallig iemand van hier?
Gister een blauwe op de Schelfhorst in Almelo, zelfde vraag, iemand van hier en een keer een stukje rijden?
ik heb van de week een dagje de tracer 900 mee gekregen als leen motor, ding rijd best lekker maar voelt wel langzamer aan tijdens het accelereren.
het ruitje is gewoon te laag voor mij dus ik had enorme turbulentie aan de boven kant van de helm en dus meer last van rijwind als op mijn mt09 en ik miste de quickshifter.
Je bent niet de enigste.
Heb gister ook op de Tracer 900 gereden, de hele tijd op en neer staan drukken met dat scherm maar constant wind of turbulentie.
Het zal dan wel een GT moeten worden met QS en Cruise en een hoger of ander schermpje.
Ik heb die van mij vorig jaar laten doen, 492 uit mijn hoofd. Was in de groter winter actie van de dealer waar hij gekocht is. Halen en brengen, incl. Wassen.iemand hier al eens de 20k beurt laten doen door de dealer? ben er net geweest en die man vertelde mij dat dat rond de 500 euro gaat kosten, als ik in het boekje kijk lijkt mij dat wat duur?
Grappig, volgens de dealer waar die van mij wegkomt is synchroonstellen niet nodig voor 20.000. Of was het nu kleppen stellen... nu twijfel ik.Hallo, begin deze maand heeft de mijne (is wel een MT-09 Tracer '15) ook de 20k beurt gehad en dit koste mij €369,30. Dit voor het vervangen van motorolie + filter; nieuwe luchtfilter; vervangen bougies; synchroniseren; uitlezen foutcodes/wissen?; vervangen en spoelen remvloeistof; ABS pomp spoelen, activeren en testen; smeren sloten, hendels, voetsteunen, grote en zijstandaard, ketting spannen en smeren; nazicht bandenspanning en lichten... (dit alles staat zo op de factuur en nam zo'n 3,85u arbeid in beslag). Voor hetgeen allemaal op de factuur staat, vind ik de prijs nog meevallen.
Ik heb die van mij vorig jaar laten doen, 492 uit mijn hoofd. Was in de groter winter actie van de dealer waar hij gekocht is. Halen en brengen, incl. Wassen.
Het zal kleppen stellen zijn, dit moet pas bij 40000 km.Grappig, volgens de dealer waar die van mij wegkomt is synchroonstellen niet nodig voor 20.000. Of was het nu kleppen stellen... nu twijfel ik.
ja, dat is het dan. Wel een beetje lange interval. ook omdat er toch wel wat mensen zijn die (vooral uitlaat) strakke kleppen aantreffen ver voor de 40.000 km.Het zal kleppen stellen zijn, dit moet pas bij 40000 km.
Uiterlijk is ook niet mijn ding maar.....dat ding rijdt wel geweldig
Mocht je de kans krijgen om er mee te rijden dan zou ik dat echt doen.
Je zult verbaasd zijn over de grip van voren!
Ik krijg er dit gevoel bij:
NeeKan je met het MT-09 boord gereedschapsetje de kettingspeling bijstellen als je onderweg bent?
Het grote verschil is dat de Niken gewoon omvalt als je hem los laat en wel degelijk de hoek om wil
Eens een keer wat anders die Niken. Piaggio mp3 en dat babyblauwe ding hierboven zijn gewoonweg de scooters met motorkenteken
Apart, Niken, gewoon omdat het kan iets aparts te maken