Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor ons misschien wel. Die monteurs doen het veel vaker en worden er steeds handiger in.Vooral de laatste klus, bougies vervangen, schijnt nogal een lastig werkje te zijn...
Nice, veel plezier ermeeBougies hoef ik voorlopig niet meer te vervangen , de inruil van de MT10 is een feit , verder op de TuonoBekijk bijlage 1414641
Dank je , de eerste km waren ook een genot , totaal anders dan de 10 , maar nog niet volledig open want zit uiteraard ook nog in de inrijperiode.Ik kan ook nog effe voorruit hoor. Op mijn SP staat nog geen 1600km, dus officieel nog aan het inrijden...
@ Dodge: veel plezier met de Tuono.
Ziet er erg goed uit.
Zie geen lijmresten? Wel een windscherm en ergens nog een MT10 ofzo?Is deze toevallig van iemand van het forum geweest? Er zitten rondom zwarte rubberachtige lijm resten, vroeg me af waar dat van is?
Bekijk bijlage 1416340
Is deze toevallig van iemand van het forum geweest? Er zitten rondom zwarte rubberachtige lijm resten, vroeg me af waar dat van is?
Bekijk bijlage 1416340
+1Die lijmresten zijn van die kuipdelen die er aan geplakt zijn, dit is namelijk gewoon een Holleeder scooter met MT10SP kappen.
Sommige mensen maken er een sport van om de looks van zo'n bloedmooie motor vakkundig te verkrachten..
Ik meld me even aan hier!
Na drie jaar MT-09 tracer gereden te hebben ga ik nu upgraden naar een MT-10! De gewone, niet de SP. Ik was verkocht door het gevoel en de performance van de MT. 't Ding deed voor mij het hetzelfde als een super duke maar dan voor erg veel minder geld.
Ik vind de SP de meerprijs niet echt waard ook al heb ik er mee getest. Ik investeer het prijsverschil van 2.5k euro (in Belgie) in leuke speeltjes er voor. Zoals bandjes en misschien een achtershock? Eigenlijk kan ik voor het 2500 euro prijsverschil tussen de gewone zelf wel Ohlins NIX cartridges en een STX achtershock steken. Maar dan zonder die elektronische stelmechanismes er in die ik eigenlijk niet vertrouw.
Ik ga er mee touren. Want ik tour nooit op tourmotoren. Een motor moet voor mij de x-factor hebben en eventuele ongemakken neem ik er bij. Ik ga er wel een GIVI PLX rek op laten zetten om mijn soft luggage veilig vast te zetten. Ik verkies stoere kriega zakken boven die plastic schelpen van Yamaha zelf. Heeft iemand hier het givi rekje?
Ik heb al gelezen over mensen die de MT hebben laten tunen. Verbruikt die dan een beetje meer of minder na de tune? Ik hou mijn hart een beetje vast voor de actieradius.
Bedankt voor jullie hulp. Heb al veel aan het topic gehad!
Goedemorgen,
Graag jullie mening.
Voor een tijd terug een rsv decat van Leovince gekocht bij Bolski / uitlaatstore.
Geluid super,alleen naar 900 km komen er een soort oxidatie vlekken op.
Mail naar ze toegestuurd, krijg te horen van hun waarschijnlijk ketting vet,daarna denken ze aan olie,toen was het weer dat ik het vaker moest poetsen allemaal soort excuses.
Het gaat om een splinters nieuwe motor.
Motor heeft nog geen regen gezien, voor die vlekken is de motor ook nooit gewassen geweest.Zit rondom de uitlaat,krijg het met niks eraf.
Naar een hoop heen en weer gemaild te hebben,zeggen ze dat het niet onder garantie valt bij Leovince.
Doen er dus geen flikker aan.
Dit kan toch niet!
Heb veel verschillende merken en systemen met verschillende materialen gereden maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Wat vinden jullie?Bekijk bijlage 1420128
Hierboven zit hij er net onder.
Maar dan......Bekijk bijlage 1420129Bekijk bijlage 1420130Bekijk bijlage 1420131
Heb je hem wel even schoongemaakt na het monteren?
Maar met een zeemleren lap gaat het niet werken...Uiteraard
Maar met een zeemleren lap gaat het niet werken...
Poets hem eerst met de hand met Skotch Brite (de rode fijne variant) gedoopt in een beetje water.
Net alsof je waterproof schuurpapier gebruikt.
Je trekt er dan wel wat krasjes in, maar die haal je er met de volgende stappen zo weer uit.SCOTCH BRITE SCHIJF Ø 150 MM.
<p>Schuurvlies schijven in diameter 150 mm. voorzien van klithechting in verschillende grofheden, deze schijven zijn zeer geschikt voor het richtingloos schuren met een excentrische schuurmachine.</p>www.bmtechniek.nl
Als je dat gedaan hebt met AutoSol AntiBlau de bruine aanslag weghalen.
Doe handschoenen aan, want het is een gemeen goedje...
Dit weghalen met remmenreiniger op een stuk keukenrol of afspuiten met water.
Tot slot met AutoSol Metal Polish afwerken en 100% zeker dat hij daarna goed is.
Er staan een aantal filmpjes op YT hoe je moet werken met dit AutoSol product.
Die zijn makkelijk te vinden.
Het is effe werk, maar dan heppie ook wat.
Je kunt ook nog proberen de eerste stap over te slaan....
It's up to you (en nee, ik heb geen aandelen AutoSol)
Ik doe het al jaren met mijn eigen RVS uitlaat op mijn Scrambler en die glimt als een tierelier.
Na de winter heb ik er ook pitjes en aanslag op zitten als op de foto's, en die zijn na de behandeling gewoon weer weg.
Doe er je voor- of achterdeel mee.
Gr.
Mac.