@eip Dit jaar kreeg ik toen ie 10 of 11 maanden was, nog maar 56% van de nieuwwaarde terug. 46% inleveren in het eerste jaar... het 2e jaar kan dat weinig anders zijn. Mijn Kawasaki gaat zeer zeker niet weg. Daar heb ik nog heel veel plezier van. De 155cc is voor erbij, een 300cc voor erbij is teveel, dan staat één van de twee veel stil, terwijl bij 155cc je die pakt voor de ritjes in de stad of waar je weinig vermogen voor nodig wil hebben. Inhalen op een 155 kan wel, maar wat meer timen. Het verschil tussen Address 110 en NMAX 155 is nog best aardig groot en je kan er net mee de snelweg op. Iets waar ik de 110 niet op durf te doen, ondanks dat 110 km/u de maximale topsnelheid is onder ideale omstandigheden. Overigens zeer netjes voor maar 113cc luchtgekoeld. Wat dat op GPS is, weet ik niet.
Als je mijn filmpje met de NMAX 155 hebt gezien waar ik een rondje aan het rjiden ben, dan zie je dat ik 'm overal tussendoor duw. Dat gaat met een XMAX 300 ook minder goed.
Ik heb geen haast, dus ik kijk gewoon wat ze doen bij de EICMA, misschien verkoop ik 'm particulier en importeer ik wat uit Duitsland.
Als je mijn filmpje met de NMAX 155 hebt gezien waar ik een rondje aan het rjiden ben, dan zie je dat ik 'm overal tussendoor duw. Dat gaat met een XMAX 300 ook minder goed.
Ik heb geen haast, dus ik kijk gewoon wat ze doen bij de EICMA, misschien verkoop ik 'm particulier en importeer ik wat uit Duitsland.