Yamaha R1 of Suzuki GSX1000R?

arch

Rookie
25 apr 2005
25
0
Spijkenisse
Ik rijdt momenteel op een CBR600F uit 1992. Al een jaartje of 6 inmiddels. Nu ben ik hard aan het sparen voor een andere fiets. Nu zit ik te denken een een van bovenstaande fietsen. Bouwjaar ca.2002/2003. Wat zijn de voordelen/nadelen van deze fietsen en voor welke zouden jullie gaan? Thnx.
 
Ik zou gewoon de (in jouw ogen) mooiste kopen.

Dus gewoon ff doorsparen en koop een R1 2004 *O*
 
Ja, je moet ook de bocht nog om kunnen gaan hé ?

ZX12 is leuk voor op de snelweg. Beetje te zwaar.
 
Misschien twee proefritjes maken...dat combineren met de looks die je het meeste aanspreken...en dan een weloverwogen beslissing maken?
 
Tja ik zou kiezen voor de Suzuki maar dat is logisch natuurlijk shk...

Nee gewoon wat je de mooiste vind en er zit een heel groot verschil tussen een F en een R he.

Heb je al een keer op een 750 R gereden?

Mijn kameraat heeft ook een F en toen die op mijn 750R SRAD reed ging er een wereld voor hem open.....

En hij was nog niet eens boven de 8000 R/M geweest :X
 
Misschien twee proefritjes maken...dat combineren met de looks die je het meeste aanspreken...en dan een weloverwogen beslissing maken?
:^


Ja, je moet ook de bocht nog om kunnen gaan hé ?

ZX12 is leuk voor op de snelweg. Beetje te zwaar.
Ding weegt leeg 210 kilo. Tuurlijk is dat zwaarder dan de R1 of de GSX1000R maar 't is echt geen slagschip ofzo :P
 
Gewoon kopen welke je het mooiste vind en waar je lekker (en met een lekker gevoel) op zit.
Wat betreft vermogen, top etc. maakt niets uit. Ik weet niet wat voor coureur jij bent, maar de meeste mensen (ik ook) benutten toch niet het volledige vermogen van zulke fietsen. Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan