MissTR46
MF veteraan
- 13 mei 2006
- 8.644
- 4
probleem is dat toen ik aan het rijden was nadat ze 2weken had stilgestaand (binnen)
met gewoon 50 km/pu rijden ze opeens inhield en 5 seconden later knalde mn toerenteller van boven naar beneden en terug (benzine zat er genoeg in)
volgende dag weer gaan rijden leek het normaal te doen weer
totdat ik weer normaal ergens reed normale toeren 8000 ongeveer 50km/pu en toen was het vermogen weer weg en hij viel stil... koppeling indrukken en hem aan de kant gezet, toen heb ik hem de stoep opgelopen en zette ik hem uit (electronica neutraallampje e.d. deed het dan gewoon nog) toen ik hem aan wilde zetten deed hij niets, maar 4 seconden later opnieuw geprobeerd en ze deed het toen normaal
heel rustig naar huis gereden en laten staan om het probleem te vinden.
iemand ideeen?
aan de kleppen ligt het niet
onder andere omdat hij gewoon start eerst even uitzoeken of hij ook op 3 pitten wil starten en wat hij doet met 3 pitten
daarnaast de carburateurs er even afhalen en indien nodig schoonmaken
bougies zijn goed
er zijn 2 mogelijkheden carburatie en electra
mogelijk een ruil cdi ergens vandaan halen of het daarmee is opgelost
en anderszijds originele demper erop te zetten dan kan de afstelling uitgesloten worden.
dat gaat er morgen in de test gebeuren ...
met gewoon 50 km/pu rijden ze opeens inhield en 5 seconden later knalde mn toerenteller van boven naar beneden en terug (benzine zat er genoeg in)
volgende dag weer gaan rijden leek het normaal te doen weer
totdat ik weer normaal ergens reed normale toeren 8000 ongeveer 50km/pu en toen was het vermogen weer weg en hij viel stil... koppeling indrukken en hem aan de kant gezet, toen heb ik hem de stoep opgelopen en zette ik hem uit (electronica neutraallampje e.d. deed het dan gewoon nog) toen ik hem aan wilde zetten deed hij niets, maar 4 seconden later opnieuw geprobeerd en ze deed het toen normaal
heel rustig naar huis gereden en laten staan om het probleem te vinden.
iemand ideeen?
aan de kleppen ligt het niet
onder andere omdat hij gewoon start eerst even uitzoeken of hij ook op 3 pitten wil starten en wat hij doet met 3 pitten
daarnaast de carburateurs er even afhalen en indien nodig schoonmaken
bougies zijn goed
er zijn 2 mogelijkheden carburatie en electra
mogelijk een ruil cdi ergens vandaan halen of het daarmee is opgelost
en anderszijds originele demper erop te zetten dan kan de afstelling uitgesloten worden.
dat gaat er morgen in de test gebeuren ...