O, ik dacht dat het een motor met inspuiting was, maar dus toch carburateurs.hij heeft 42000 gelopen en kleppen zijn allemaal gesteld zei die jongen en de carbarateurs gesynchroniseerd komt bij een jongen van motor port weg heeft altijd zelf t onderhoud gedaan dus snap er ff niets van momenteel
Hahahahaha. Jij zegt echt áltijd hetzelfde he! Toen ik je naam zag in dit topic wist ik al wa tje ging zeggenO, ik dacht dat het een motor met inspuiting was, maar dus toch carburateurs.
Als het niet aan de stationairgas-inregeling ligt (moet per se aan warmGEREDEN motor plaatsvinden) dan zou ik eerst eens terdege de verbinding tussen carbs en cilinders testen op luchtdichtheid; meeste motoren hebben daar moderne rubber spruitstukken zitten en die gaan ooit poreus worden of scheurtjes vertonen en natuurlijk (anders te makkelijk) het eerst aan de onderkant.
en denny heb jij precies het zelfde dan maar als hij koud is dan loopt hij wel goed en word hij warm rond 96 98 graden dan is het mis op 1 of andere manier en loopt dan heel onregelmatig en slaat dan vanzelf uit maar als hij koud is loopt ie wel goed en rammelt verder niet of wat dan ook t enigste is als hij warm is moet ik een heel klein beetje gas bij geven om hem aan te krijgen heb jij dat ook dan?
O; had je het proefje dan al gedaan ook?Hahahahaha. Jij zegt echt áltijd hetzelfde he! Toen ik je naam zag in dit topic wist ik al wa tje ging zeggen
Ik zou toch eerst wat meer metingen doen voordat ik 'm uit elkaar haalde
Plaaggeest; dit hier is toch geen taalforum, begrijpbaar is mooi zat.interpunctie