Yamaha Thundercat 600

Deze dus...

yam-yzf600-98-bikepics-18269.jpg
 
Iemand die wel oplet! :)

Verder is die Cat op het piccie van HELLdesker wel tof, alleen die wielen zijn iets minder...

Wat is er mis met de wielen dan :?
Is juist mooi de combinatie van die oranje wielen met die oranje onderkuip en spatborden.

Uhm ter info de Cat is niet van mij, maar van de vriendin van een goede vriend ( Han Solo.)
 
Het is een 98er met ongeveer 20K op de klok. Dit is de Cat die Helldesker heeft genoemd. Mail maar als je meer wil weten.

check je mail ff

ik heb trouwens ook nog een 1997 zwart/zilver gevonden + bij Van Rouwendaal motoren staan er 2 + Boeve (kweet alleen niet of deze dealers wel echt betrouwbaar)
 
met zwarte wielen was de motor mooier geweest

Fireblade heeft ook een versie met zo\'n kleur wielen (is voorwiel paars en achterwiel oranje)
 
ik heb een mail gestuurd over bouwjaar / onderhoud /prijs enz.....

wacht alleen nog op een reply
 
Ben nu zelf ook een leuke Thundercat tegen gekomen. Pikzwarte 98\'er! :} Morgen maar eens even naar de dealer om een babbeltje + een eventuele proefrit te maken. :)
 
die oranje velgen zijn volgens mij niet standaard ???

alle thundercat\'s in deze kleur hebben zwarte wielen

vind die grijs/geel + zwart/grijs ook zeer mooie kleur
 
die oranje velgen zijn volgens mij niet standaard ???

alle thundercat\'s in deze kleur hebben zwarte wielen

vind die grijs/geel + zwart/grijs ook zeer mooie kleur

Van de Cats die ik tot nu toe heb gezien met die oranje onderkuip was er niet 1 met oranje wielen, dus is idd niet standaard.
 
Ik geloof dat ik mijn nickname ga veranderen!! Wat is ie mooi! [Kwijlmodus :9 :9 :P :P ]

Ik durf het bijna niet te vragen maare.....mag ik effe??? Waar haal ik de info vandaan voor de prijs etc??? Thx
 
Yesssss! Vanmorgen dus ff proefritje op zo\'n Thundercat gemaakt. Erg vet. Nogal een verschil met de Rebel met z\'n 250cc en erg weinig pk\'s. ff stukkie aan het jagen geweest, beetje auto\'s in halen en scooters pesten en dikke fun gehad. Nu alleen nog beslissen of ik hem neem ja of te nee.
 
[behulpzaammodus]
OK, eerst weten wat het ding moet kosten natuurlijk :+

Bouwjr, km?
Combineer dat met ...
Op woensdag 30 januari 2002 10:53 schreef Han Solo het volgende:
Het is een 98er met ongeveer 20K op de klok.

Mail maar als je meer wil weten.



Op donderdag 31 januari 2002 21:36 schreef duc851 het volgende:
Ik geloof dat ik mijn nickname ga veranderen!! Wat is ie mooi! [Kwijlmodus :9 :9 :P :P ]

Ik durf het bijna niet te vragen maare.....mag ik effe??? Waar haal ik de info vandaan voor de prijs etc??? Thx
Combineer dat met ...
Op woensdag 30 januari 2002 10:53 schreef Han Solo het volgende:

Mail maar als je meer wil weten.
[/behulpzaammodus]
:P
 
Eerst maar eens ff de belasting voor de leasewagen betalen en dan kijk ik dan wel weer. Heb nu alleen 1 probleem!

Helemaal verslaafd! :]
 
Helldesker,

DANK :} :} voor je behulpzaamheid. Ik heb van Redbulman een mailtje gehad van een 851 uit 89 die errugg mooi schijnt te zijn......qua prijs redelijk gelijk. Dus, nickname blijft, en als de vrouw akkoord gaat (ja, ik ben al getrouwd :? :? ) dan gaat ie er komen! :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan