Yamaha thundercat

patrick1984

Rookie
24 jun 2014
1
0
Zeddam
Hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van het theorie certificaat, en morgen ga ik op voor de bijzondere verrichtingen.
Nu zit ik al een hele tijd natuurlijk te neuzen voor een motor en blijft de thundercat mijn aandacht pakken.
Nu hoorde ik van iemand dat deze motoren erg graag ( eigenlijk iets te graag) wat liters olie lust. Weet iemand hier iets van af?
 
De thunderACE is de zuipschuit ;)
De thundercat verbruikt niet veel en is zeker een fijne motor om mee te beginnen. Tegenwoordig zijn ze ook zeer scherp geprijsd dus ik zou er niet meer over twijfelen en gewoon een thundercat rijden :]
 
:^

Mijn cat verbruikt geen druppel olie en heeft momenteel een 56k km op het klokje staan :]
 
Hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van het theorie certificaat, en morgen ga ik op voor de bijzondere verrichtingen.
Nu zit ik al een hele tijd natuurlijk te neuzen voor een motor en blijft de thundercat mijn aandacht pakken.
Nu hoorde ik van iemand dat deze motoren erg graag ( eigenlijk iets te graag) wat liters olie lust. Weet iemand hier iets van af?

Onzin! Heb er zelf lang zat mee gereden en heeft geen 'standaard' olieverbruik.

Meldt je vragen even hier voor de juiste gebruikerservaringen.
 
Daar heb je gelijk in, het ging mij even alleen het verschil tussen cat en ace dus liet dat achterwege.
 
Terug
Bovenaan Onderaan