YAMAHA TRACER 900 topic deel V

Dag allen, net nieuw hier. Ik heb gisteren een Tracer 9 GT Tech Camo besteld. Verwachte levering zou januari/februari 2023 zijn…
Proefrit heb ik in het midden van het land moeten doen…in heel Limburg geen demo Tracer te rijden…allemaal verkocht…
 
  • Leuk
Waarderingen: JoVi
Dag allen, net nieuw hier. Ik heb gisteren een Tracer 9 GT Tech Camo besteld. Verwachte levering zou januari/februari 2023 zijn…
Proefrit heb ik in het midden van het land moeten doen…in heel Limburg geen demo Tracer te rijden…allemaal verkocht…

Proficiat! Krijg je dan model year 2022 of 2023? 😮
 
Mooi rijden daar in Luxemburg maar rijdt niet te hard...ook niet 1 km 8)7
SeIjwW6.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: JoVi
Op de teller heb je waarschijnlijk rond de 100 gereden, dus echt niet 1 km te hard.
Exact, ondanks dat ik er zelf ook van baal als ik een boete krijg. Want als ze 1 km te hard oogluikend toe zouden staan, waar is dan het einde? Is 2 km te hard (na correctie) dan ook nog acceptabel? En waar ligt dan de grens.. Kom je volgens mij nooit uit...
 
Laatst bewerkt:
Mooi rijden daar in Luxemburg maar rijdt niet te hard...ook niet 1 km 8)7
SeIjwW6.jpg
Het is zeker lullig dat je voor 1km een bon krijgt.(jammer van je geld) Maar hoe vaak rij je te hart en gaat het goed? Als je nu zo af en toe een bon krijgt valt het per saldo wel mee. Dat is het risico
 
Op de teller heb je waarschijnlijk rond de 100 gereden, dus echt niet 1 km te hard.
Kijk eigenlijk nooit op de teller. Rijdt altijd gps snelheid. Dit was een flitspaal die ik waarschijnlijk gemist heb. Reed de volgende dag langs dezelfde weg en toen heb ik hem wel opgemerkt denk ik :) Post uit het buitenland en met name Luxemburg is altijd spannend. Dus hier was ik niet ontevreden mee. Wel jammer dat ik voor hetzelfde bedrag ook 19 km harder had kunnen rijden maar goed.... :)
 
Ik l*l niet! Tot 20 km te hard is vaste prijs 49,-! Daarboven komt er 100,- bij alleen wel vaak met een verplicht bezoek aan de rechtbank. :(
Oeh... Goed om te weten.. dat wordt tourmodus binnenkort 😬... Gelukkig zitten er ook stukken Duitsland bij, maar ook stukken België dus de gemiddelde snelheid zal op zijn 'Luxemburgs' liggen🤭
 
Oeh... Goed om te weten.. dat wordt tourmodus binnenkort 😬... Gelukkig zitten er ook stukken Duitsland bij, maar ook stukken België dus de gemiddelde snelheid zal op zijn 'Luxemburgs' liggen🤭
Nou dat hoef je ook weer niet te doen hoor :) Moet zeggen dat er zat stukken zijn waar je moeite moet doen om aan de max snelheid te komen. Zoals overal geldt wees bedacht op de langere N wegen en in 30/50 km zones.
 
De r&g sliders zijn gemonteerd. Rechts vraag ik mij af ofdat deze wel iets doet bij een schuiver. Zit nl best hoog en diep/steekt niet ver uit. En links steekt best ver uit, wat bij een goede scherpe bocht met steun/stepje aan de grond wellicht ook de grond raakt. Nou rijd de vrouw (want tis haar motor) niet zo spannend maar toch.
 

Bijlagen

  • 20220808_095455.jpg
    20220808_095455.jpg
    150,7 KB · Weergaven: 27
  • 20220808_095417.jpg
    20220808_095417.jpg
    140,1 KB · Weergaven: 27
  • 20220808_095407.jpg
    20220808_095407.jpg
    143,4 KB · Weergaven: 28
De r&g sliders zijn gemonteerd. Rechts vraag ik mij af ofdat deze wel iets doet bij een schuiver. Zit nl best hoog en diep/steekt niet ver uit. En links steekt best ver uit, wat bij een goede scherpe bocht met steun/stepje aan de grond wellicht ook de grond raakt. Nou rijd de vrouw (want tis haar motor) niet zo spannend maar toch.
Vraag me sowieso af of beide enig nut hebben.
 
Bij een schuiver hebben deze helemaal geen nut. Ook de originele hebben bij een schuiver geen nut. Enkel bij het om laten vallen kun je wellicht schade beperken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JoVi
Bij een schuiver hebben deze helemaal geen nut. Ook de originele hebben bij een schuiver geen nut. Enkel bij het om laten vallen kun je wellicht schade beperken.
De originele die doen hun werk wel degelijk met een schuiver. Vorige zomer in de praktijk kunnen testen :+ Kijk maar. Die dingen zijn niet voor de sier ontworpen....

1659956851207.png
 
De originele die doen hun werk wel degelijk met een schuiver. Vorige zomer in de praktijk kunnen testen :+ Kijk maar. Die dingen zijn niet voor de sier ontworpen....
Inderdaad,bij een vriend heb ik hetzelfde gezien.
Ze kosten wel wat,maar ze doen hun werk goed. :t
Dat is iets waar ik bij vele andere modellen niet erg in geloof. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan