He Vieze,Zo, bezig met de final touches!
Een stofring in een stofring om het gat van de snelheidsopnemer te vullen. Hierin het CUSTOM made spacertje tussen wiel en voorpoot. Uiteraard ook nieuwe lagers erin geklopt.
Bekijk bijlage 1467905Bekijk bijlage 1467907
Wielen laten stralen en donker antraciet laten coaten.
Voor:
Bekijk bijlage 1467913
Na:
Bekijk bijlage 1467914
Het precies centreren van het wiel leidt tot een minimale afwijking t.o.v de remklauwen, dus daar gaat een ringetje van 1mm tussen de klauw en de voorpoot zodat dat mooi uitkomt.
Bekijk bijlage 1467915
Domino handvatten geinstalleerd, de ODO meter op de Koso ingesteld op 105.000 (legitieme km-stand) en aardig moeten frutselen om de rem/koppelinghendel onder de hoek te krijgen die ik wilde (ben lang). Door ze meer naar beneden te duwen schoven ze naar buiten vanwege de dikke poten, waardoor de handvatten niet meer zouden passen.. Gedoe.
Tevens toeter onzichtbaar gemonteerd onder de spatflap onder het t-stuk, trots!
Ook trots: alle beugeltjes voor het vasthouden van toeter, geleiden van remkabels, gaskabels/koppelingskabel en fixeren rempotje op de kroonplaat zijn origineel van de TRX, hier en daar bijgeslepen en omgebogen.
Bekijk bijlage 1467906
To do:
- Spacers lakken
- Langere remklauwbout kopen omdat de beugel van de snelheidsopnemer veel te dik is :@
- Custom remslang van potje naar pomp
- Afmonteren
- Voorvork naar standaard instellingen terugbrengen (iemand daar nog tips voor? Ik zet m gewoon op de standaard R1 fabrieksinstellingen).
Zodra mooi weer: nieuwe foto's
De afstelling van de voorvork,
Zet de motor niet te hard op zijn neus, zeker niet als je achter de Trx al hoger hebt?
Veervoorspanning, als de motor recht staat trekbandje/ dan voorwiel van grond afstand trekbandje vorkpoot ongeveer 20/25mm
Ingaande als ie te snel duikt bij remmen...harder zetten
Uitgaande, draai ze nooit helemaal dicht, zorg dat de motor bij inveren, terugveert zonder na te deinen.
Voor de rest alweer flink opgeschoten met het werk
Grtjes. J