Klinkt lekkerder zonder DB-killer
Maar uhmmm hoe zo inkorten? Hoe langer en groter hoe beter toch
Leuk gedaan.
Heb je gewoon een stuk na de bolt-on er tussenuit gezaagd en weer vastgemaakt aan de rest? (vertel er wat meer over)
Oh, en jouw reden om hem in te korten is?
Hier in NL niet, Hier kijkt men naar verluid zelden/nooit naar E-keur en is de feitelijke geluidsproduktie van je motor doorslaggevend.Nou heb ik ergens op het forum gelezen, en zit er over te denkden,
dat je een E-keurmerk in je uitlaat kan laten laseren.
Als ik nou aangehouden zou worden met de
dB killer erin en een E-keur erin laat laseren.
Hoe zou de gemiddelde pliesieagent (baksteen daargelaten) hierop reageren?
Zou die dit pikken? Wie heeft ervaring met bijv. dB metingen door de pliesie, hoe streng zijn ze?
with stupid...Ziet er zeker mooi uit! Alleen jammer dat de beugel over het yoshimura merkje heen komt.