en dat zeg jij met een GS500F onder je kont ...jij durft zeghet is en blijft een lelijk ding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en dat zeg jij met een GS500F onder je kont ...jij durft zeghet is en blijft een lelijk ding
en dit .....na de slijptol(Afbeelding)
dat is zo....maar het verschil tussen een db-eater of niet, is al [op mijn bmw]gewoon je gas openrukken en je merkt het vanzelf wel
het is wel zo dat,als je een demper inkort de vermogens grafiek veranderd..dus mijn vraag; trekttie beter bij lage toeren?? of gaattie op top harder??
[als je dat op een gixxer 1000 makkelijk kunt uittesten.. ]
Ik zou dat merkje eraf halen. Aan de vorm zie je toch wel dat het een yoshi is En anders staat het toch nog in de demper gegraveerd?
bikers place in leidschendam...Weet iemand een adresje in het Westen van het land waar je ook je uitlaat kan laten inkorten.
dat embleem zit gepopnageld, dan houd ie een gaatje over in z'n demper....Ik heb eventueel wel een oplossing. Ik ben even aan het photoshoppen geweest en dit is het resultaat:
Knip / zaag een het zwarte deel van het "merkje" eraf en dan houd je het rode label over. Ziet er wel mooi uit al zeg ik het zelf en je ziet direct dat het een yoshi is.
(Afbeelding)
dat embleem zit gepopnageld, dan houd ie een gaatje over in z'n demper....