Yoshimura ingekort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi zeg.

Zou dat hier ook mooi op staan?

full
 
ik ben mijn akra hexagonal ook aan het inkorten, alleen niet zo extreem kort ...

before, standaard 46 cm (is de maat van de mantel excl tipje):
img1399pf7.jpg


na verwijdering van circa 10 cm, nu 36 cm(is de maat van de mantel excl tipje):
img1402jr0.jpg

moet nog ff de gatenm boren voor de popnagels, vandaar de tape.
op de foto komt het niet helmaal tot zijn recht.
maar in het echt ziet het er top uit ...
hij zou nog iets korter mogen, eerst maar eens kijken hoe luid ie nu is.
kan van de winter altijd nog wat af ...

wat voor popnagels hebben jullie gebruikt?
ik heb net van die gasdichte gescoord, nu nog de juiste tang ;(
wat zijn die rvs nagels hard ...
 
en dit .....na de slijptol(Afbeelding)

Vr6piloot, hoe veel heb jij van je demper afgehaald/ingekort en/of hoelang is die nu?

Heb jij hem tot de tekst afgezaagd of door de tekst vandaar de stikker.

Wil het zelf ook al een lange tijd doen, maar vraag me af hoeveel ik er af moet gaan halen en omdat ik met de tekst zit (die ingevreesd is) en de ophangbeugel of dat echt mooi wordt maar bij jou ziet het er niet verkeerd uit.

Hoe klinkt dat nou heb namelijk bijna de zelfde demper ben wel benieuwd of die zwaarder of juist scheller is gaan klinken.
 
je moet uiteraard niet het gedeelte doen waar de ophangbeugel aan zit, anders moet je ook weer andere gaten boren en ...........dan wordtie wel erg klein.

ik zal het morgen even precies nameten voor je....
 
Ik zou dat merkje eraf halen. Aan de vorm zie je toch wel dat het een yoshi is ;) En anders staat het toch nog in de demper gegraveerd?

Aan de vorm zou iemand het kunnen zien, maar er zit verder helemaal geen merkje van yoshimura op. Vind het ook wel beetje jammer dat het merkje achter de beugel zit. Moet je bijna al een plaatje eraan maken, zodat de beugel verschuift. Iemand suggesties of eventuele oplossingen? 8-)

r_P9180041.JPG
 
Laatst bewerkt:
Aan de vorm zou iemand het kunnen zien, maar er zit verder helemaal geen merkje van yoshimura op. Vind het ook wel beetje jammer dat het merkje achter de beugel zit. Moet je bijna al een plaatje eraan maken, zodat de beugel verschuift. Iemand suggesties of eventuele oplossingen? 8-)


Je zou bovenop de uitlaat een bevestiging kunnen laten lassen. Zoals de originele (standaard Suzuki uitlaat) zeg maar vastzat.

Het geluid klinkt trouwens te gek, dat wil ik ook (weet niet of de buren er blij mee zijn, maarja).
Zag dat superpole in Tilburg zit. Weet iemand een adresje in het Westen van het land waar je ook je uitlaat kan laten inkorten. *O* *O*
 
Ik heb eventueel wel een oplossing. Ik ben even aan het photoshoppen geweest en dit is het resultaat:

Knip / zaag een het zwarte deel van het "merkje" eraf en dan houd je het rode label over. Ziet er wel mooi uit al zeg ik het zelf en je ziet direct dat het een yoshi is.

full
 
Ik heb eventueel wel een oplossing. Ik ben even aan het photoshoppen geweest en dit is het resultaat:

Knip / zaag een het zwarte deel van het "merkje" eraf en dan houd je het rode label over. Ziet er wel mooi uit al zeg ik het zelf en je ziet direct dat het een yoshi is.

(Afbeelding)
dat embleem zit gepopnageld, dan houd ie een gaatje over in z'n demper....
 
dat embleem zit gepopnageld, dan houd ie een gaatje over in z'n demper....

Dan doe je in dat gaatje toch een popnagel...
En anders zo'n beugel maken waar een hotcam bijv. ook mee vast zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan