Yoshimura ingekort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoiets als dit dus.
Van beek special parts in Vught kan dat vast wel voor je maken zonder al teveel moeite
full


http://www.vanbeeksb.nl/
 
Aan de vorm zou iemand het kunnen zien, maar er zit verder helemaal geen merkje van yoshimura op. Vind het ook wel beetje jammer dat het merkje achter de beugel zit. Moet je bijna al een plaatje eraan maken, zodat de beugel verschuift. Iemand suggesties of eventuele oplossingen? 8-)


Je zou bovenop de uitlaat een bevestiging kunnen laten lassen. Zoals de originele (standaard Suzuki uitlaat) zeg maar vastzat.

Het geluid klinkt trouwens te gek, dat wil ik ook (weet niet of de buren er blij mee zijn, maarja).
Zag dat superpole in Tilburg zit. Weet iemand een adresje in het Westen van het land waar je ook je uitlaat kan laten inkorten. *O* *O*
ik heb het nummer al gevonden dus heb even gebeld en ga woensdag avond ff langs bij BPL kan hij kijken naar me demper. dus nutty tart je kan daar terecht voor inkorten
 
ik heb het nummer al gevonden dus heb even gebeld en ga woensdag avond ff langs bij BPL kan hij kijken naar me demper. dus nutty tart je kan daar terecht voor inkorten


He zwoegah, ik zie dat je ook uit Sweet lake city komt, waarschijnlijk horen we elkaar straks rijden. *O*
 
ik vind kort en lang wel mooi.

maar dat geluid 8-) })

wat zullen de buren een hekel aan je hebben nu O-)

Hahaha :9 , het is nu zo, als ik aan kom rijden op de weg rond ons dorp, hemelsbreed 1 km van ons huis af, mijn ouders mij al kunnen horen terwijl ze binnen zitten. }) *O*
Over de buren: 'Slapende' honden (buren) :N moet je niet wakker maken heh.

Het overgrote gedeelte met een mening, is positief! *O* Dank u allen!
:N
 
als ik je maar niet te vaak hoor met die herrie O-)

misschien zie ik je wel bij BPL.kenne we ff herrie maken :]

herrie???
ik zal ze morgen eens bellen.
kijken wie hier het eerst rondrijdt met zo'n herrie bak, klinkt vast goed in de tunnel bij de Europaweg :] :]
 
Ziet er inderdaad goed uit.

En dit is dan (steeds meer) het gevolg .....

full
 
Ziet echt :9~ uit.

Zelf heb ik een Bleu flame uitlaat.

full


Ik zag dat er hier iemand aardig is met fotosoepen.
Zou graag willen weten hoe die van mij er dan uit komt te zien als mijn uitlaat is ingekort.
(als dat stukje tussen dat plaatje en mijn beugel weg is)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan