YZF-R1 versus 1098s

Die tests zijn natuurlijk leuk om te lezen en voor de betere kroegpraat 8-) , in de praktijk zal 99% van de rijders niet in staat zijn om dit soort motoren op de limiet te rijden en dus niet beter/sneller zijn op de een of de ander lijkt me zo.

Hetzelfde is met het aantal pk's, kan me niet voorstellen dat er heel veel mensen zijn die het verschil merken tussen167/170/174 pk om maar wat te noemen, om de reden hierboven en om het feit dat je machines met dergelijke vermogens eigenlijk nergens echt kan losgooien.

Maargoed blijft natuurlijk wel stoer om te kunnen zeggen dat er uit jouw fiets de meeste pk's komen :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Die tests zijn natuurlijk leuk om te lezen en voor de betere kroegpraat 8-) , in de praktijk zal 99% van de rijders niet in staat zijn om dit soort motoren op de limiet te rijden en dus niet beter/sneller zijn op de een of de ander lijkt me zo.

:+

Bij de kroegpraat gaat het om rechte lijn snelheid en vermogen, dat wint de r1 dan wel.

tis nog niet anders, alleen bij de wsb zie je wel dat de duc leuk mee kan komen ;)
 
Ducati's hebben standaard nog nooit meegekunnen met de japanse concurrenten. Maar gooi wat geld op tafel en laat die duc wat meer muscle krijgen en hij is onverslaanbaar. Zo is het altijd al geweest.
 
Ducati's hebben standaard nog nooit meegekunnen met de japanse concurrenten. Maar gooi wat geld op tafel en laat die duc wat meer muscle krijgen en hij is onverslaanbaar. Zo is het altijd al geweest.


Nog meer geld
full
 
Ducati's hebben standaard nog nooit meegekunnen met de japanse concurrenten. Maar gooi wat geld op tafel en laat die duc wat meer muscle krijgen en hij is onverslaanbaar. Zo is het altijd al geweest.

En hij is al zo'n 8000 euries duurder... :?

Nog meer geld... :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan