Yzf r125 start problemen

Frits01

Rookie
31 aug 2021
1
0
Onlangs ben ik onderuit gegaan met mijn yzf r125, en deze probeerde ik laatst te starten maar de motor doet helemaal niks. Accu is vol, contact doet het ook gewoon, lichten en alles werkt ook gewoon. Tijdens de val zijn mijn poten van de voorvork ook verbroken/verbogen. Misschien heeft dat er voor gezorgd dat het voorwiel iets heeft geraakt aan de binnekant van de motor. Maar voor wat ik kan zien, niks geks.
Ik hoor graag of jullie is weten,


Het is trouwens een r125 uit bj 2013
 
Onlangs ben ik onderuit gegaan met mijn yzf r125, en deze probeerde ik laatst te starten maar de motor doet helemaal niks. Accu is vol, contact doet het ook gewoon, lichten en alles werkt ook gewoon. Tijdens de val zijn mijn poten van de voorvork ook verbroken/verbogen. Misschien heeft dat er voor gezorgd dat het voorwiel iets heeft geraakt aan de binnekant van de motor. Maar voor wat ik kan zien, niks geks.
Ik hoor graag of jullie is weten,


Het is trouwens een r125 uit bj 2013
De zekering van de ontsteking is ook oké?

Dus de startmotor draait ook niet?
 
Dodemansknop zal ik maar niet zeggen zeker...? Ook geen omvalsensor aanwezig ? Standaard beveiliging ? Koppelingshandle verbogen waardoor evt. aanwezig startcontact niet verbind ? Zekering los/stuk ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan