Hallo allemaal,
ik heb een Z1000 2011. In 2018 gekocht met 5000km. Nu 7800km. Ik heb dus niet veel gereden. Toch vond ik het prettig om voor dit jaar een kleine beurt te laten uitvoeren. Bij een gerenommeerde zaak in de buurt.
Woensdag uit de schuur getrokken en liep als een zonnetje. Gisteren opgehaald en vanaf het moment dat ik de Z starte liep hij niet lekker. Klonk als 3 cilinders. even warm gereden en afgetankt, maar hij liep niet 100%. Met name bij lage toeren en relatief veel gas hikt/hapert de motor om vervolgens gewoon door te trekken. Hoog in toeren niks aan de hand.
teruggereden en probleem voorgelegd. Monteur dacht aan een vuile bougie. Toevoeging in de tank gedaan en eerst maar eens 100km rijden. Als het probleem niet weggaat, bougie vervangen was het advies.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat voor de beurt niks aan de hand was en vanaf de eerste meter na de beurt wel.
Zaken gedaan: olie wissel, ketting gespannen, remvloeistof vervangen.
Wat denken jullie?
ik heb een Z1000 2011. In 2018 gekocht met 5000km. Nu 7800km. Ik heb dus niet veel gereden. Toch vond ik het prettig om voor dit jaar een kleine beurt te laten uitvoeren. Bij een gerenommeerde zaak in de buurt.
Woensdag uit de schuur getrokken en liep als een zonnetje. Gisteren opgehaald en vanaf het moment dat ik de Z starte liep hij niet lekker. Klonk als 3 cilinders. even warm gereden en afgetankt, maar hij liep niet 100%. Met name bij lage toeren en relatief veel gas hikt/hapert de motor om vervolgens gewoon door te trekken. Hoog in toeren niks aan de hand.
teruggereden en probleem voorgelegd. Monteur dacht aan een vuile bougie. Toevoeging in de tank gedaan en eerst maar eens 100km rijden. Als het probleem niet weggaat, bougie vervangen was het advies.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat voor de beurt niks aan de hand was en vanaf de eerste meter na de beurt wel.
Zaken gedaan: olie wissel, ketting gespannen, remvloeistof vervangen.
Wat denken jullie?