z750/z1000 2007/2008 gepimpt!

Hey lui!
Ik heb zojuist wheelstriping besteld voor m'n 750, hoor ik van een vriend die hetzelfde heeft gedaan dat onze plaatselijke dealer daar +- 2 uur arbeidskosten voor vraagt...
Das een hoop geld. Duurt 't echt zo lang en is 't echt zo'n pestkarwei om die zooi erop te krijgen?
Ik heb al een aantal mensen over een een tool gehoord waarmee 't vrij gemakkelijk zou moeten gaan. Ik mag aannemen dat mijn dealer die dan ook gebruikt?

Kortom, misschien dat ik zelf dan maar moet gaan klunzen? Hou ik echt niet van... ik wil liefst dat 't echt gelijk goed gebeurt, maar zo'n 100 euro ervoor neerleggen gaat ook wel erg ver...

thx

nou voorgevormde wheelstriping ben je echt lang mee zoet ..zow een uur ..rolletje dauw je er binnen 5 min op !
 
Hey Blackterror, ik zag dat jij zo'n sc-project pijp onder je Z hebt zitten. Komt het geluid een beetje overeen met het geluid dat ze op de website laten horen? En mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?


jah het geluid komt overeen en je moet hem vanuit italie bestellen van de site af ! sc-projects.com
 
Nou dit is mijn Kawa Z750. Begin dit jaar gekocht. Afgelopen week mn rijbewijs gehaald, nu mag ik er op rijden......eindelijk!! Haha!! :]
Het achterspatbord zat er al op van de vorige eigenaar. De foto is van toen ik hem kocht.
Heb zelf een paar weken terug groene wheelstripes aangebracht achter en voor. En heb nog een onderkuip in de groene kleur, en een geblindeerd windschermpje. Die ga ik er volgende week op zetten. En dan is ie voor mij precies zoals ik wil hebben 8-)
Dus jullie houden nog een foto van me tegoed als ie helemaal af is :Y

full
 
Nou dit is mijn Kawa Z750. Begin dit jaar gekocht. Afgelopen week mn rijbewijs gehaald, nu mag ik er op rijden......eindelijk!! Haha!! :]
Het achterspatbord zat er al op van de vorige eigenaar. De foto is van toen ik hem kocht.
Heb zelf een paar weken terug groene wheelstripes aangebracht achter en voor. En heb nog een onderkuip in de groene kleur, en een geblindeerd windschermpje. Die ga ik er volgende week op zetten. En dan is ie voor mij precies zoals ik wil hebben 8-)
Dus jullie houden nog een foto van me tegoed als ie helemaal af is :Y

[afbeelding]
Hoe heb je het vol gehouden om daar zo lang alleen maar naar te kijken :p

Ik had de mijne een week voordat ik afreed maar daar stond al 600km op toen ik mn rijbewijs binnen had :P
 
Affijn, net m'n eerste rit ermee gemaakt en de volgende vraag komt al weer boven :P
Het viel mij op dat ik echt geen reet zag in m'n spiegels. <knip>
Ik heb er zelf wel spiegelverbreders opzitten. Ik ben er zelf erg blij mee, al ziet het er niet zo stoer uit :+ Het is net zoiets als zijwieltjes op je motor monteren, zegmaar :o
091212_151918_6683IMG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb je het vol gehouden om daar zo lang alleen maar naar te kijken :p

Ik had de mijne een week voordat ik afreed maar daar stond al 600km op toen ik mn rijbewijs binnen had :P


Ja, dat was echt een hel. Nja, heb wel tussendoor ff een 'klein blokkie om' gereden ;)
Maar het heeft zo lang geduurd met mij, omdat ik be de marine zit, en tussendoor nog 2 maandjes varen was....dus daardoor heeft het fftjes wat langer geduurd. Maar goed..dan heb je wel wat hé *D
Ik kan niet wachten om dinsdag me rijbewijs op te halen, en dan eindelijk legaal de weg onveilig te gaan maken met mn groene monster })
 
Zo net maar even geprobeerd om een klein filmpie te maken van het geluid van mn nieuwe pijpie. Even met db-killer en zonder.. verschil is wel duidelijk hoorbaar denk ik... O-)

Met db-killer

en zonder db-killer

Het is niet schokkend, althans het filmmateriaal.. gewoon een rustig weggetje ergens gezocht in de polders..
 
Zo net maar even geprobeerd om een klein filmpie te maken van het geluid van mn nieuwe pijpie. Even met db-killer en zonder.. verschil is wel duidelijk hoorbaar denk ik... O-)

Met db-killer

en zonder db-killer

Het is niet schokkend, althans het filmmateriaal.. gewoon een rustig weggetje ergens gezocht in de polders..

weg met die killer ;)
 
Ik heb er zelf wel spiegelverbreders opzitten. Ik ben er zelf erg blij mee, al ziet het er niet zo stoer uit :+ Het is net zoiets als zijwieltjes op je motor monteren, zegmaar :o
[afbeelding]

Ja heb uiteindelijk zelf Rizoma spiegeltjes erop laten zetten, zien er super uit en ik zie nét ff wat meer. Net voldoende ook, moet nog wel een beetje mn ellebogen naar binnen duwen als ik 't goed wil zien, maar ach. 'T oog wil ook wat ;)

@ Little evil, ik zal trouwens eens een foto van die Kawa valblokken maken, tijdje terug zei je je dat je die wel op foto wilde zien.
 
ja dat zijn toch die originele valblokken die mooi aansluiten zeg maar. Heb ik ook al eens naar gekeken, ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet. Steekt t veel uit enzo.

Ik ben niet zo weg van die skateboardwielen aan de zijkant van je frame....dan betaal ik liever iets meer voor mooi aansluitende valblokken.
 
ja dat zijn toch die originele valblokken die mooi aansluiten zeg maar. Heb ik ook al eens naar gekeken, ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet. Steekt t veel uit enzo.

Ik ben niet zo weg van die skateboardwielen aan de zijkant van je frame....dan betaal ik liever iets meer voor mooi aansluitende valblokken.

Kan je nu alvast vertellen dat ze best ver uitsteken, maar door de vorm en 't Kawasaki erop vind ik 't er niet verkeerd uitzien. Mooi is anders, maar zijn wel verreweg de mooiste valblokken die ik tot nu heb gezien.
 
ik spreek uiteraard voor mezelf maar ik heb bij mijn fiets helemaal niet meer door dat ik er valblokken op heb zitten.
Top Block valblokken.
 
Kunnen jullie misschien een vooraanzicht en een zijaanzicht foto maken. En misschien een van bovenaf.

Ik vond die originele van Kawa ook de mooiste die ik gezien had eigenlijk omdat ze mooi met de vorm van het blok en de kuipjes meelopen. Ze zijn alleen dusdanig prijzig dat ik ze niet op de gok wilde bestellen.
 
Hoihoi, hier zoals beloofd een nieuwe foto van mn Kawa nu ie af is. Is echt stoer geworden en ben er erg blij mee :Y Eergisteren mn eerste ritje gemaakt, rijdt echt super :]
full
 
Kunnen jullie misschien een vooraanzicht en een zijaanzicht foto maken. En misschien een van bovenaf.

Ik vond die originele van Kawa ook de mooiste die ik gezien had eigenlijk omdat ze mooi met de vorm van het blok en de kuipjes meelopen. Ze zijn alleen dusdanig prijzig dat ik ze niet op de gok wilde bestellen.

ik heb valblokken van LSL
mij bevallen ze super...

zal nog wel een paar foto's plaatsen
 
Kunnen jullie misschien een vooraanzicht en een zijaanzicht foto maken. En misschien een van bovenaf.

Ik vond die originele van Kawa ook de mooiste die ik gezien had eigenlijk omdat ze mooi met de vorm van het blok en de kuipjes meelopen. Ze zijn alleen dusdanig prijzig dat ik ze niet op de gok wilde bestellen.

Ik heb de valdoppen van Evo. Oke het zijn niet moeders mooiste dat weet ik. Maar ze hebben me al 3 keer mooi dienst bewezen toen mn ijzeren paard ineens moe bleek te zijn en ging liggen |(

b65a5cdeab416cec17bff8b1db0220a6

c3a23eb4964d2efccb09e124d2f1494a


Bijkomend voordeel bij deze is dat wanneer ik lekker aan het rijden ben ik mn benen erop kan leggen. Dan rij ik als een semi chopper rond _O-

Goh wat is de motor hier nog standaard zeg.... Brrr wat een eng gezicht _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan