z750/z1000 2007/2008 gepimpt!

Ziet er netjes uit hoor :Y
Al een idee wat je met die mickey mouse oren (spiegels) gaat doen?



Heb alleen spiegelverbreders besteld, omdat ik slecht kan zien wat er achter me gebeurd. Was eigenlijk niet van plan wat met de spiegels te doen. Heb je eeb leuk ideetje dan, voor die Mickey Mouse oren??? :P
 
Heb alleen spiegelverbreders besteld, omdat ik slecht kan zien wat er achter me gebeurd. Was eigenlijk niet van plan wat met de spiegels te doen. Heb je eeb leuk ideetje dan, voor die Mickey Mouse oren??? :P

Dat is een bekend probleem dat je steeds tegen je ellebogen aan zit te gapen :Y

Voor de mickey mouse oren zijn genoeg leuke opties. Alleen is de vraag of je gewone spiegels wilt of bar-ends. Dan heeft Rizoma erg leuk spul, helaas ook een Rizoma prijs maargoed het hoeft niet meteen natuurlijk.

Hier een paar voorbeelden.
BS181EB.jpg

BS010A.jpg


Deze spiegels heb ik hiervandaan gejat: Klant-login

Hier heb je nog wat frans spul waar ook wel leuke dingen tussen staan:
http://www.disting.fr/catalog/index.php?cPath=251_252&osCsid=de70e4686732f38c8eebad975c24dc07

Ikzelf rij met bar-ends, net zoals de helft van de zetjes. En dat ziet er dan zo uit:
e4b8ff85b0003fbba274097cf5acaaf3

Deze spiegels kan je ook naar binnen draaien als je niet door een brandgang of hek past.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, of juist nog meer aan het twijfelen hebt gezet ?!? ;) :P

Succes in ieder geval ermee.
 
Een erg mooie fiets in het echt moet ik zeggen, vanmiddag even mogen bewonderen bij KMS Motoren.

En ^S: Wel toevallig, heb je nog nooit gezien en je woont ongeveer om de hoek :)
 
Hey Incredible me :W

Idd onvoorstelbaar dat we mekaar nog niet tegen zijn gekomen terwijl ik toch geregeld boodschappen doe met de motor op de binnenban daar.

Thx voor de waardering. Jou motor mag er ook zijn met die gave kleur :Y

Tot spots! :W
 
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, of juist nog meer aan het twijfelen hebt gezet ?!? ;) :P

Succes in ieder geval ermee.



Hey hey, bedankt....hier kan ik zeker wat mee.
En ja.....je hebt me aan t twijfelen gezet. Hahaha! :}
Die spiegels van Rizoma van de 2e foto (de aluminium kleurige) zijn erg tof.
Heb alleen nog niet gekeken wat ze kosten, zal wel achterover slaan denk ik dan
Voorlopig doe ik het ff net de spiegels die ik nu heb met spiegelverbreders, kan ik straks altijd nog kijken voor andere oortjes.
 
Hey hey, bedankt....hier kan ik zeker wat mee.
En ja.....je hebt me aan t twijfelen gezet. Hahaha! :}
Die spiegels van Rizoma van de 2e foto (de aluminium kleurige) zijn erg tof.
Heb alleen nog niet gekeken wat ze kosten, zal wel achterover slaan denk ik dan
Voorlopig doe ik het ff net de spiegels die ik nu heb met spiegelverbreders, kan ik straks altijd nog kijken voor andere oortjes.

die van de 2de foto heb ik ook :Y
ik vind ze echt super fijn en moet zeggen dat ze bij +- 150 nog best goed trillings vrij zijn

kosten:
ik geloof €89 per spiegel, maar bedenk wel dit is echt goede kwaliteit

spiegelhandvatrizomaachter.jpg


stuurachter.jpg
 
Laatst bewerkt:
zoals beloofd zou ik nog foto's plaatsen van mij val protectors...
ze zijn van LSL.

DSC00387.jpg

DSC00386.jpg

DSC00385.jpg


de rechter pad lijkt alsof ie bijna niet de val opvangt maar dat komt omdat de motor op zijn standaard staat(scheef dus).

verder zijn de bevestigings plaatjes (waar de doppen op zitten) als je ze koopt zilver, ik heb ze zelf met hitte bestendige lak zwart gespoten(past beter bij de rest van al het zwart).
 
Laatst bewerkt:
Hey hey, bedankt....hier kan ik zeker wat mee.
En ja.....je hebt me aan t twijfelen gezet. Hahaha! :}
Die spiegels van Rizoma van de 2e foto (de aluminium kleurige) zijn erg tof.
Heb alleen nog niet gekeken wat ze kosten, zal wel achterover slaan denk ik dan
Voorlopig doe ik het ff net de spiegels die ik nu heb met spiegelverbreders, kan ik straks altijd nog kijken voor andere oortjes.

Succes met je keuze maken ;)
Zoals je zelf zegt ga je idd wel achterover slaan van de prijs maar je schaft het als het goed is eenmalig aan.
En met je spiegelverbreders kan je mooi vooruit. Je ziet iig weer wat.
Ze zeggen dat wat in het vat zit verzuurd niet. Dus eventuele andere spiegels komen er met de tijd wel toch ;)
 
Dag oma.

Ik zou nog steeds de Kawa valblokken posten, eindelijk de foto's online dus tadaa,
HyvesGames
HyvesGames
HyvesGames

Closeup van de IXIL Hyperlow Exhaust
HyvesGames
HyvesGames

Closeup van Rizoma knipperlichten

HyvesGames

Closeup van Rizoma spiegels

HyvesGames
Tevens totaal plaatje toen ik 'm kocht en nu:


HyvesGames
HyvesGames

Edit, ik krijg ze niet helemaal ge [img'd]... excuus

Ziet er zeer gaaf uit! Heb zelf ook nog even gedacht aan de IXIL Uitlaat maar dacht dat deze uitlaat net wat teveel "herrie" zal maken. Ben gegaan voor een HP Corse Hydroflow, maakt ook een ontzettend lekker geluid.

Pas de originele Bellypan van kawasaki eronder gezet.. wel prijzig maar na veel afwegingen toch wel de mooiste. Gister Barracuda hugger binnen gekregen en vandaag geprobeerd eronder te zetten maar m'n ABS kabels en alles zit in de weg dus daar zal wel wat aan gemodificeerd moeten worden..

Voorlopig ziet hij er zo uit.. 8-)

1090287842_5_Mfh2.jpeg


1090288569_5_-Snh.jpeg


1090288950_5_LykX.jpeg


Zijn nog genoeg dingen die ik erop wil hebben, twijfel erover of ik nou een zwarte duocover erop moet zetten of een witte..

( oja, die hefbrug aan de achterkant moet er natuurlijk ook nog af..)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er zeer gaaf uit! Heb zelf ook nog even gedacht aan de IXIL Uitlaat maar dacht dat deze uitlaat net wat teveel "herrie" zal maken. Ben gegaan voor een HP Corse Hydroflow, maakt ook een ontzettend lekker geluid.

Pas de originele Bellypan van kawasaki eronder gezet.. wel prijzig maar na veel afwegingen toch wel de mooiste. Gister Barracuda hugger binnen gekregen en vandaag geprobeerd eronder te zetten maar m'n ABS kabels en alles zit in de weg dus daar zal wel wat aan gemodificeerd moeten worden..

Voorlopig ziet hij er zo uit.. 8-)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zijn nog genoeg dingen die ik erop wil hebben, twijfel erover of ik nou een zwarte duocover erop moet zetten of een witte..

( oja, die hefbrug aan de achterkant moet er natuurlijk ook nog af..)


Vind de uitlaat er goed bij passen :9~
 
Ziet er zeer gaaf uit! Heb zelf ook nog even gedacht aan de IXIL Uitlaat maar dacht dat deze uitlaat net wat teveel "herrie" zal maken. Ben gegaan voor een HP Corse Hydroflow, maakt ook een ontzettend lekker geluid.

Pas de originele Bellypan van kawasaki eronder gezet.. wel prijzig maar na veel afwegingen toch wel de mooiste. Gister Barracuda hugger binnen gekregen en vandaag geprobeerd eronder te zetten maar m'n ABS kabels en alles zit in de weg dus daar zal wel wat aan gemodificeerd moeten worden..

Voorlopig ziet hij er zo uit.. 8-)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zijn nog genoeg dingen die ik erop wil hebben, twijfel erover of ik nou een zwarte duocover erop moet zetten of een witte..

( oja, die hefbrug aan de achterkant moet er natuurlijk ook nog af..)


Ook supercool! In 't wit is ie ook echt vet... als ik de keus had gehad had ik 'm denk ook in 't wit genomen.
Heb zelf ook zitten twijfelen over een zwarte seatcover, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Was bang dat 't er toch net uit zou zien als een zadel, en 't glanzende zwart van de cover zou denk niet goed staan met 't matzwart van 't frame.

Maar ik denk dat ie bij jou wel heel goed zou staan...
En die pijp is ook mooi :P
M'n Ixil is idd wel absurd lawaaiig, en zonder DBkiller moet ik ook geen gezeik krijgen van oom agent want dan kan ik mn standaard demper er weer op zetten.
Maar 't geluid is echt bruut. Ik blijf er volop van genieten om 'm open te gooien.
Tevens voetverwarming voor evt. bijrijder... :D
 
Was bang dat 't er toch net uit zou zien als een zadel, en 't glanzende zwart van de cover zou denk niet goed staan met 't matzwart van 't frame.

Dat denk ik idd ook dat het er uit gaat zien als een zadel, maar ben misschien wel van plan al die kleine delen die nu Matzwart zijn ook te laten spuiten. Dus dan zou het misschien weer wel kunnen.. en de cover over het blok "pijlachtig ding" om die wit te laten spuiten..
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensen,
Ik ben sinds kort ook trotse bezitter van een kawasaki z1000.
Ik zoek nog een instructieboekje voor model 07/08
Hoe gaat in godsnaam :? de voorste zit los??
Greetz
 
Laatst bewerkt:
even een vraagje tussen door.

Wie kan mijn vertellen wat het verschil is tussen een Z1000 en een Z750 in het rijden/ weg gedrag. Hoe niet de pk's en nm koppel te weten dat kan je wel opzoeken maar wil dus het verschil in het rijden weten.
Rij zelf op een ducati monster 900 hier en daar wat aangepast maar wil hem graag (in)ruilen tegen een Z1000 of een Z750 en dan ook nog het liefst een zwarte.

graag jullie reactie's hierop.
Alvast bedankt.

de Groot. :W
full
 
Verschil in rijden is nauwelijks merkbaar. Ik heb laatst een paar dagen een Z1000 te leen gehad toen mijn eigen motor voor onderhoud stond. Het enige verschil dat ik merkte was dat de motor iets soepeler liep omdat er gewoon meer koppel en vermogen in zit. Daarnaast heb ik mijn veren rondom aan laten passen voor HyperPro's wat het weggedrag ten goede kwam. Ik merkte dus verschil met sturen maar dat kwam dus mijn aangepaste vering.

Grootste verschil zit hem in vermogen en koppel en ietsiepietsie in remkracht. De Z1000 heeft iets sterkere remmen voor. Gewoon proefrijden als dat mogelijk is. Ik denk dat je weinig verschil merkt buiten het genoemde vermogen en koppel.
 
Hier de mijne, sinds zaterdag in mijn bezit. Gisteravond voor het eerst wezen knallen.
Mods:

- Akrapovic einddempers 2st Carbon.
- Origineel Kawasaki achterzitje, Monozit.
- Origineel Kawasaki onderkuip.
- Origineel Kawasaki hoger windschermpje.
- Rizoma Zwart alu stuur, incl bijbehorend Rizoma Braket.
- Rizoma handsvaten.
- Rizoma stuurdoppen.
- Rizoma spiegels.
- Rizoma rempot voor, zwart.
- Rizoma rempot achter, zwart.
- Baxter zadel voor en achter, z1000 ingegraveerd. Wit/Oranje.
- Led achterlicht, met knipperlicht.
- Irmax spatbord over het achterwiel.
- Pazzo rode remhendel & Koppelingshendel.
full
 
even een vraagje tussen door.

Wie kan mijn vertellen wat het verschil is tussen een Z1000 en een Z750 in het rijden/ weg gedrag. Hoe niet de pk's en nm koppel te weten dat kan je wel opzoeken maar wil dus het verschil in het rijden weten.
Rij zelf op een ducati monster 900 hier en daar wat aangepast maar wil hem graag (in)ruilen tegen een Z1000 of een Z750 en dan ook nog het liefst een zwarte.

graag jullie reactie's hierop.
Alvast bedankt.

de Groot. :W [afbeelding]


Lees Moto73 nr 18 en je weet het verschil.
 
Hier de mijne, sinds zaterdag in mijn bezit. Gisteravond voor het eerst wezen knallen.
Mods:

- Akrapovic einddempers 2st Carbon.
- Origineel Kawasaki achterzitje, Monozit.
- Origineel Kawasaki onderkuip.
- Origineel Kawasaki hoger windschermpje.
- Rizoma Zwart alu stuur, incl bijbehorend Rizoma Braket.
- Rizoma handsvaten.
- Rizoma stuurdoppen.
- Rizoma spiegels.
- Rizoma rempot voor, zwart.
- Rizoma rempot achter, zwart.
- Baxter zadel voor en achter, z1000 ingegraveerd. Wit/Oranje.
- Led achterlicht, met knipperlicht.
- Irmax spatbord over het achterwiel.
- Pazzo rode remhendel & Koppelingshendel.
[afbeelding]

Gefeliciteerd !

Die velgen :9~
Echt super dik!
 
even een vraagje tussen door.

Wie kan mijn vertellen wat het verschil is tussen een Z1000 en een Z750 in het rijden/ weg gedrag. Hoe niet de pk's en nm koppel te weten dat kan je wel opzoeken maar wil dus het verschil in het rijden weten.
Rij zelf op een ducati monster 900 hier en daar wat aangepast maar wil hem graag (in)ruilen tegen een Z1000 of een Z750 en dan ook nog het liefst een zwarte.

graag jullie reactie's hierop.
Alvast bedankt.

de Groot. :W [afbeelding]


Vind toch de 1000 een betere wegligging hebben dan de 750...
Zelfs met voor en achter hyperpro, mn vriendin had een 750 dus
makelijk vergelijken...
Na een tijdje gewend te zijn aan de hyperpro zij ze dat die nog
steeds wijd uitliep, wel minder natuurlijk...
de achterdemping(dus niet de veer) is niet echt best te noemen...
Dat zeiden ze bij hyperpro alphen ook...
De achtervering en voorveering zijn bij de 1000 stukken beter...

En een stuk sterker in de lage toeren...

DSCF4286-2.jpg


En mooiere velgen, achterbrug enz...

:Y ...
 
Laatst bewerkt:
thanks :W

zal proberen mijn Ducati monster interuilen tegen een Z1000. :?

ps, jullie motoren zien er echt vet uit. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan