Zaterdag 13 Oktober - Evaluatie

He WKA, bij het 1ste filmpje van R6Yes kom jij ook eerst voorbij knetteren :]
 
Laatst bewerkt:
Hmm
waar heb je de rest verstopt Muis? je moet er meer gehad hebben dan dat...ik sta er maar 1 x op :P wel 1 x goed...wheelyking op mn achterwiel inhalend :P
Al je nog hele mooie achtergrond-foto\'s wilt zien, nadat er een motor is langsgereden...
Omdat het ding iets na het drukken op de knop reageert, had ik diverse fotootjes van een leeg stukkie weg op het industrieterrein... |(
Dus helas, dit was het enige goede wat ertussen zat...

Volgende keer beter....
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto\'s en filmpies.Was een leuke dag.Voor herhaling vaatbaar.Had niet verw8 dat er zoveel man zouden op komen dagen.
 
Heeft iemand toevallig nog een leuke aktie foto van mij bij het klaverblad. Ik heb nog geen foto\'s van waarop ik op een motor rij. Deze heb ik nu wel kunnen vinden, maar dat is op de rug en niet spectaculair genoeg :P

DSC00636.JPG


Ik ben die achterste.

En alvast bedankt :}
 
...Maar jij staat weer beter op de still-foto\'s bij de Mac... Staat Rev toch een beetje in het hoekje... En niet omringd door mooi kawa-groen :P
Rev was beetje laat voor de groepsfoto maar dat kwam omdat ik nog bezig was met mijn Kip Nuggets waar die trage McDonalds bedienden zo lang mee bezig waren. :P
 
R6yes leuke foto\'s & filmpjes!!
En zou je mij een email willen sturen (zie namelijk geen emailadres van je staan). Dat zou wel eens makkelijk kunnen zijn.
He CGRgirl, ik heb m\'n profiel aangepast en ff een emailadres aangemaakt...is inderdaad handig voor als we wat willen afspreken..... :)
 
Zo kan eindelijk ff internetten.

Geweldig genoten, wat jij? :+

DSC00634.jpg


Er is maar een foto waar ik rijdend op sta. Rij achter Scarface. Was een van de eerste rondjes en die gingen nog niet zo heel hard.... I want more! :9

[edit] Scarface ipv Unstable [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Zo kan eindelijk ff internetten.

Geweldig genoten, wat jij? :+

Er is maar een foto waar ik rijdend op sta. Rij achter Scarface. Was een van de eerste rondjes en die gingen nog niet zo heel hard.... I want more! :9

[edit] Scarface ipv Unstable [/edit]
Ha JoKing, we hebben ons aardig goed kunnen redden als Rookies dacht ik zo. ;) *D
 
No Mercy heeft zijn video nog niet gedigitaliseerd. GRR!@$!@%#!%^@# :(

Die heeft aardig wat leuk spul ertussen zitten. :9
 
was een geslaagde dag ,maar heb nog een hoop te leren.
kan van alles een beetje een beetje schuin hangen ,een beetje wheelien,een beetje stoppen.
die Maximum en wheelie king doen wel hun naam eer aan vooral maximum die weet van geen ophouden had zijn koppelings hendel verbogen maar dat was niet te merken aan zijn wheelies :}
 
Jongens, allemaal hardstikke bedankt...was een leuke dag, ff ongelukje niet meegerekend, maar ja, shit happens...we doen het gauw over.... :)
Als ik weer een fiets heb :(
 
Ha JoKing, we hebben ons aardig goed kunnen redden als Rookies dacht ik zo. ;) *D

Echt wel, ik kon zondag gewoon merken dat ik harder door de bochten durfde dan anders en ik had mijn vriendin nog achterop ook.
Ik heb op de terug weg naar Rotterdam mijn vriendin meteen maar even laten zien wat ik heb geleerd (even een klaverbladje genomen ;) ).
 
Heb zaterdag wel veel geleerd btw, ik reed \'s avonds nog ff een stukje met een vriend (hij op Zx9-r) en \'t eerste wat ie vroeg was of ik een blik lef opengetrokken had ofzo.. 8-)

Vaker doen!!! :)
 
No Mercy heeft zijn video nog niet gedigitaliseerd. GRR!@$!@%#!%^@# :(

Die heeft aardig wat leuk spul ertussen zitten. :9

Hey, WHJ & WKA, geef die No Mercy ff een schop onder z\'n r**t en zorg dat die filmpjes snel online komuh :(
Die Amerikaanen vond het ook wel gaaf geloof ik of nie :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan