Zaterdag 13 Oktober - Evaluatie

Ik heb hier wel een DC10 op het werk, maar heb er eigenlijk geen tijd voor.
Degene die het wel kan doen heeft er geen verstand van, hij krijgt het geluid niet voor elkaar.

Wie-o-wie voelt zich geroepen om het bandje van afgelopen zaterdag te capturen en vooral de klote stukkies er uit te knippen :(

\'t Is een normaal Video-8 bandje..
 
ik heb zondag toen ik terugkwam van zandvoort ook nog even een totaal klaverblaadje gedaan. Ik reed, vriendin achterop en na het eerst blaadje vroeg ik aan haar of ze zin had om bochten te maken. Zij mompelde iets van ja en ik gaf vol gas om op mooie snelheid door de volgende te gaan. Een aantal bochten later (8 ofzo) gingen we weer rechtdoor en vond mijn vriendin dat ik wel verdomde scheef aan het gaan was op het einde. Ik trots op mezelf, maar weet dat ik nog geen kneedown kan doen en dat het dus veel schuiner kan.

Mijn vriendin wil trouwens ook wheelies leren. Iemand nog een dagje vrij?? Dan leer ik ook wel even mee. Maximum had het Unstable in een middag geleerd, dus ik denk dat wij wel in een week klaar zijn. (alleen heeft maximum geen brommer meer :( )
 
Valt wel mee...
Maximum legt kort, bondig & begrijpelijk uit...
Tipje over rolling wheelies resulteert nu al in rolling huppeltjes... :P
Nog steeds de neiging zodra het ding loskomt het gas dicht te gooien, maar moeilijk? Nee... :)
 
He R1no, al wat wijzer geworden van je polis?
Krijg je nou een nieuwe of wordt ie gemaakt?

No Mercy heeft de gehele film aan 1 gedigitaliseerd. Dus ff een bestandje van 300Mb zegt die... |(

Hij moet hem ff in stukkies hakken, en dan kan die online. :z :z :z :z :z

En waar staat wHj voor? Of was het een typ foutje? :P
 
Mijn vriendin wil trouwens ook wheelies leren. Iemand nog een dagje vrij?? Dan leer ik ook wel even mee. Maximum had het Unstable in een middag geleerd, dus ik denk dat wij wel in een week klaar zijn. (alleen heeft maximum geen brommer meer :( )

WKA & WKJ zijn altijd in de gelegenheid een nieuwe wheelieking op deze aardbol te zetten })

Waar kom je ergens vandaan?
 
He R1no, al wat wijzer geworden van je polis?
Krijg je nou een nieuwe of wordt ie gemaakt?

No Mercy heeft de gehele film aan 1 gedigitaliseerd. Dus ff een bestandje van 300Mb zegt die... |(

Hij moet hem ff in stukkies hakken, en dan kan die online. :z :z :z :z :z

En waar staat wHj voor? Of was het een typ foutje? :P

wHJ = wKJ, sorry.
De schadeexpert van de motorzaak waar m\'n motor naar toe gaat is vanochtend ziek wegegegaan dus ff wachten :(
 
Op Maandag 15 oktober 2001 13:49 schreef R1no het volgende:wHJ = wKJ, sorry.

Is goe man! :}

De schadeexpert van de motorzaak waar m\'n motor naar toe gaat is vanochtend ziek wegegegaan dus ff wachten :(

Ja, maar heb het je verzekeringsagent al nagevraagt?
 
Laama btw, koop zelf wel een DC10..

Dan mag ik ook wel eens vliegen he.. ;)

hnldc10.jpg
 
No Mercy & Scarface als jullie niet snel met die filpmjes op de proppen komen ga ik achter jullie rijden bij stoplichten hoor :(
En jullie weten hoe gevaarlijk dat kan zijn :P
 
en neem dan rico ook maar mee. Als jullie gaan rijden, wanneer en waar, dan zorg ik dat er gefilmd word. Spektakulaire beelden (eventueel verkopen aan ... of er een video van maken)
 
Ik heb de hele film van No Mercy gekregen op digitaal bestand.. Het is geen super kwaliteit, ik weet niet hoe hij heeft heeft gecaputerd, maar ja... ik kan dus ook niet gaan knippen erin, foute codec bullshit steeds.... Ik krijg het orginele bandje van hem dus dan capture ik hem zelf ook nog wel een keer....

Maar als R1No niet kan wachten en het nu al wil hebben, moet je me ff een mailtje ( mvzalk@motogp.nl ) sturen, dan stuur ik je de link met de url naar het filmpje die op mijn server thuis staat, 15kb upload, maar na 1 nachtje heb je hem binnen :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, er zit ook een stukje klaverblad in, ook staat er een goed stopje van Maximum op en nog veel meer....

Maar volgens mij was No Mercy een beetje bezopen toen die alles filmde...

Ik heb trouwens de hele film van LasVegasExtreme :} die is pas BRUUUUUUUUT@!!
 
Ik heb de hele film van No Mercy gekregen op digitaal bestand.. Het is geen super kwaliteit, ik weet niet hoe hij heeft heeft gecaputerd, maar ja... ik kan dus ook niet gaan knippen erin, foute codec bullshit steeds.... Ik krijg het orginele bandje van hem dus dan capture ik hem zelf ook nog wel een keer....

Maar als R1No niet kan wachten en het nu al wil hebben, moet je me ff een mailtje ( mvzalk@motogp.nl ) sturen, dan stuur ik je de link met de url naar het filmpje die op mijn server thuis staat, 15kb upload, maar na 1 nachtje heb je hem binnen :)

Hmm, ik w8 wel todat hij alle stukjes waar ik op sta aan elkaar heeft geplakt :P
 
Oke, maar ik heb je gewaarschuwd, dat kan nog wel een weekje duren.. |(

Daarom heb ik het RAW bestand maar geript bij hem 8-)
 
No Mercy & Scarface als jullie niet snel met die filpmjes op de proppen komen ga ik achter jullie rijden bij stoplichten hoor :(
En jullie weten hoe gevaarlijk dat kan zijn :P

Oh fuck, k, morgenochtend is het klaar :P

Damn waarom denk ik daar nu pas aan, kan natuurlijk ook die hele pc van m\'n werk ff meerippen.. |(

Moet ik alleen wel met de auto naar m\'n werk ;(

Wie heeft trouwens ff tips voor me, welke codec? DivX-4 fastmotion? Hoeveel kb/s? Geluid; hoeveel Khz?
 
Doe maar divx ja...en lekker hoge kwaliteit...hoge resolutie, dan maar 5 min langer dloaden, maar niet dat ik een beeldje van 50 bij 50 pixels op mn scherm heb...
danku :)
 
Oh dat gebeurt sowieso niet, ik heb ook een tyfushekel aan slecht beeld en geluid.

Cameraatje dat ik bij me had geeft trouwens ook perfecte lage tonen weer. Volgende keer neem ik ook nog een paar handen mee die niet trillen :P
 
Nou????
Of is het afhankelijk v/d schade? (boven een bepaald percentage v/d waarde aan schade wel, anders niet)
En heb je Bonus-malus bescherming?

Morgen hoop ik meer te weten? Bonus - watte :? volgens mij krijg ik geen Bonus omdat ik onderuit gegaan ben hoor :+

Moet het nog ff uitzoeken :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan