Zedjes en Multistrada Pyreneeën vakantie 2013

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
In navolging van de Zedjes Zwitsalmeetings zijn nu de Pyreneeën weer eens aan de beurt. *D
Datum staat geplant ergens tussen 12 augustus en 1 september.

full


Deelnemers: Jantah, Knusel, Rozz? en Crawl. ( Pina† rijdt in gedachten mee :') )

De te volgen route is in aanbouw.

full


Overnachten zo veel mogelijk op de camping.

Foto-7OXACRHE.jpg
 
ik heb er ook al zin in. :Y
ik heb al een keer in map source zitten neuzen in de pyreneën.
de wegen zien er daar :9~ :9~ uit.
ik zal weer is een keertje gaan zitten om wat routes te plannen.
 
ik heb er ook al zin in. :Y
ik heb al een keer in map source zitten neuzen in de pyreneën.
de wegen zien er daar :9~ :9~ uit.
ik zal weer is een keertje gaan zitten om wat routes te plannen.
Voorbereiding is half de lol.
Zal me ook eens in dat gebied verdiepen.
 
Ben vorig jaar in de Pyreneen geweest met de motor. En de wegen aan de spaanse kant zijn zeker aan te raden.
Van Ripoll omhoog naar Andorra is top!
 
Ben vorig jaar in de Pyreneen geweest met de motor. En de wegen aan de spaanse kant zijn zeker aan te raden.
Van Ripoll omhoog naar Andorra is top!
Thanks voor de tip.
Zijn wel meer in de Pyreneeën geweest maar toen alleen aan de Franse kant.
Had al meer goeie dingen gehoord over de Spaanse kant.
 
Thanks voor de tip.
Zijn wel meer in de Pyreneeën geweest maar toen alleen aan de Franse kant.
Had al meer goeie dingen gehoord over de Spaanse kant.
wordt ook in verschillende topics op m-f gezegd dat de spaanse kant erg aan te raden is.
wat ik in map-source gezien heb, kan je heel mooi van franse en spaanse kant rijden.
zeg maar een soort zigzag over bij heel de lengte van de pyreneën.
 
Samen met een paar maten gaan we ook naar de Pyreneeën. We gaan heen met de trein en terug rijden. De routes zijn op een haar na geveld en voor de liefhebber in te zien op onze website. Wij hebben gekozen voor hotel/motel het prijsverschil is niet zo groot. Hier door hoef je minder mee te slepen en dat komt dan weer ten goede van het rijplezier. 10 mei is het zover, en we zullen veel foto's en film maken.
 
Schitterend , mooie site hornets , ik denk dat ik mijn motormaten ook wel enthousiast ga maken om die kant op te gaan!
 
Samen met een paar maten gaan we ook naar de Pyreneeën. We gaan heen met de trein en terug rijden. De routes zijn op een haar na geveld en voor de liefhebber in te zien op onze website. Wij hebben gekozen voor hotel/motel het prijsverschil is niet zo groot. Hier door hoef je minder mee te slepen en dat komt dan weer ten goede van het rijplezier. 10 mei is het zover, en we zullen veel foto's en film maken.
De heen en terug reis zijn voor ons deel van de vakantie, stukje snelweg Nederland uit en dan op ons gemakje binnendoor.
Wat het prijs verschil tussen camping en hotel betreft, die vind ik toch behoorlijk.
Al gaat het mij niet zo zeer om het geld ik vind de hele camping gedoe een leuk deel van mijn vakantie.
Lekker 's avonds voor de tent met kaarsje en een fles wijn relaxen, helemaal top.
Is het slecht weer dan kan een hotel altijd nog.
Plus we hebben vaak de grootste lol op campings, in een hotel is het toch vaak ieder voor zich.
 
De heen en terug reis zijn voor ons deel van de vakantie, stukje snelweg Nederland uit en dan op ons gemakje binnendoor.
Wat het prijs verschil tussen camping en hotel betreft, die vind ik toch behoorlijk.
Al gaat het mij niet zo zeer om het geld ik vind de hele camping gedoe een leuk deel van mijn vakantie.
Lekker 's avonds voor de tent met kaarsje en een fles wijn relaxen, helemaal top.
Is het slecht weer dan kan een hotel altijd nog.
Plus we hebben vaak de grootste lol op campings, in een hotel is het toch vaak ieder voor zich.
:^
 
Dat is de oude discussie van "Ik heb vakantie als ik thuis de deur dicht doe" versus mijn insteek "Het gaat om het rijden in de Pyreneeen". Daarbij komt dat het 2 dagen extra kost plus brandstof & overnachten. Maar ik begrijp wel dat jullie dat wel doen hoor. Ik ben gewoon lui en camping is me gewoon te veel werk
 
Geen discussie hoor, je hebt helemaal gelijk.
Iedereen viert zijn vakantie op zijn manier.
De een wil 14 dagen op een strand liggen bakken en een ander gaat op de motor weg.
Voor is het idd dat als de deur achter me dicht gaat dat de vakantie begint, al moet ik eerlijk zeggen dat het voor mijn gevoel eigenlijk pas begint op het moment dat ik de snelweg verlaat.
De Z1000 is dan ook niet echt een snelweg brander en vind ik het persoonlijk ook erg geestdodend.
De trein of aanhanger nemen naar een motorvriendelijk gebied is ook aanlokkelijk maar dan mis je toch heel veel moois.
 
Spaanse kant van de Pyreneeën moet je zeker pakken. Meerdere keren aan de Spaanse kant geweest en af en toe naar de Franse, maar we wisten vaak niet hoe snel we weer terug moesten naar de Spaanse kant. De wegen zijn echt veel beter aan die kant.
Wij gaan in juni weer die kant op. :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan