zelf caferacer kuipje maken

16 mei 2007
228
0
Haacht
Ik ben al enkele dagen het internet aan het afschuimen op zoek naar een leuk kuipje voor een cafe racer, maar ik kan de vorm die ik in mijn hoofd heb maar niet vinden.

Dus vroeg ik me af of er hier op het forum misschien mensen zijn die dit al eens zelf gemaakt hebben. Ik overweeg om het of zelf te doen, of te laten doen.

Iemand tips?
 
Met de zoekfunctie is wel wat te vinden over zelf maken en anders TET racing eens een berichtje sturen die zijn ook erg handig daar in.
 
En maak iig 'n tekening van wat je zoekt en plaats 'm hier ....... misschien weet iemand hier wel wat je zoekt.
 
Laatst bewerkt:
stuk modelingfoam halen en wat glasvezel leggen is niet zo heel moeilijk maar het echt mooi hebben vergt veel werk. heb je wel wat unieks
 
Ik zoek eigenlijk zo een kuipje:

53abf-norton_girl.jpeg
 
Kijk eens bij Ruig polyester, of FTR classic motorsport.
Ruig heeft een kuipje die er verdacht veel op lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een Avon kuipje. Die zijn makkelijk verkrijgbaar.
 
_O- Had je link niet bekeken dus ook niet gezien dat het van Harrie was 8-)

En op zijn eigen site staat veel meer mooi polyester spul :9
 
Ik heb contact opgenomen met Harrie. Kuipje voor maar 90EUR en zitjes aan 80EUR. Voor dat geld kan ik ze zelf niet maken.

Iedereen nog eens bedankt voor de vele tips. Er zijn nog vakmensen in deze wereld :)

Heeft Harrie er ook ruitjes bij? Die had hij in het verleden iig niet. Dat is ook nog een aardige zoektocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan