NIET doen, je krijgt hem ( of haar.) daarna niet meer verkocht.
Dat is dan ook weer unaniem besloten!
Eindelijk de datum gekregen dat ik af moet rijden, zaterdag 14 juli 11:15. Volgens mij is dan het postkantoor alleen niet open dus stel dat ik het haal dan moet ik nog een heel weekend wachten voordat ik dat rose papiertje op kan halen.
Ik zou persoonlijk best een importfiets kopen als 'ie goed onderhouden is. Anders zouden al die customs die uit Amerika/Canada komen niet meer te verkopen zijn. Je betaalt er wel veel minder voor, dus zal de volgende koper ook een beetje van dat prijsverschil willen profiteren. Nadeel van een supersport uit Duitsland vind ik dat ze allemaal begrensd zijn op 100 pk. Behalve de invoerkosten (RDW-keuring) moet het blok dus ook opgevoerd worden. Bij de een is dat een fluitje van een cent, maar anders moet daar een dealer aan te pas komen. Pingping dus.
Import motoren uit Duitsland zijn niet begrensd, hoe ze het doen weet ik niet, maar ik ken verschillende mensen met een uit Duitsland geimporteerde motor die op zeker niet begrensd zijn.
Ook injectie.
meestal is het via een draadje bv in je onstekingsunit die je moet doorknippen, is er speciaal voor, zeker geen dure kosten.
In duitsland geldt tegenwoordig geen pk limiet meer volgens mij.
NIET doen, je krijgt hem ( of haar.) daarna niet meer verkocht.
Is het trouwens ook niet zo dat ze in Duitsland max. 100pk mogen hebben??? Dus koop je bv een ZZR1100 met 100pk, schiet ook niet echt op natuurlijk.. Weet iemand hier meer over?