Is de aangeklede versie van de SR/F waarvan net boven je post een foto staat. Die heeft ook al die riem dus en zelfde accu en laadconfiguratie en motor. Verschil zit hem vooral in die kuip (duh), hoger stuur en lagere voetsteunen. Achterkant is ook iets langer.
Aha, duidelijk
Dat het onderhuids dezelfde is als de SR/F stoort mij niet
Het gaat hem er mij dus puur om dat deze volledig gekuipt is, en een volwaardige kuipruit heeft.
Ik merk de waarde van de kuipen en kuipruit wanneer ik na onderhoud bij mijn motor meestal een testrit doe zonder dit alles, en dan voel hoe hard ik het mis.
Het hogere stuur (hoger dan bij een supersport bedoel ik dan, want mijns insziens hetzelfde stuur, of toch dezelfde hoogte, als op de SR/F?), maakt er een sport/toer van, en geen racer, en het is nu net sport/toer dat ik wil.
Een hogere kuipruit in spoiler model is nog een wens voor mij, maar eens dit model wat goed in de markt ligt, komt er wellicht snel genoeg een aftermarket hogere (spoiler)kuipruit beschikbaar.
Ik zie nu net dat op die afbeelding die ik geplaatst heb, er geen spiegels op zitten
Nou ja, die zullen er in werkelijkheid natuurlijk wel op zitten. Wat mij betreft liefst op de kuip, maar ik zou er ook mee kunnen leven moesten ze toch op het stuur zitten.
Achteraan mis ik ook de zogenoemde "taartschep", waar deze eerder een "racekontje" heeft
De meesten vinden zo een taartschep lelijk, ik vind het wel beter passen bij een sporttoer, maar ja, aangezien ik de enige in dit hele universum ben die daar zo over denkt, gaan de ontwerpers daar natuurlijk geen rekening mee houden, en zou ik me met met dit kontje ook wel tevreden kunnen stellen.
Een hoger geplaatse nummerplaat is ook beter uit het zicht te onttrekken van camera's door het plaatsen van een topkoffer ...
Ik kan alvast zeggen, ik zou er zo best eentje willen voor woon werk, maar ook voor de niet te grote plezierritjes
En zo zie je maar, gaandeweg wordt het aanbod meer uitgebreid