zie het allemaal even niet meer zitten..

IRRITATIE mensen..
zou graag een keertje zo iemand willen betrappen zodat ik een excuus heb om iemand letterlijk ernstige lichamelijke schade kan aanbrengen.
Lowlife BUMMS die zelf nooit het geld ervoor bij elkaar zullen kunnen werken!?!

Met de volgende motor een paar avondjes stake-out zodat we er een kunnen pakken en dan ffe lekker achter de motor hangen?!?
 
Damn! :( Dit is een beetje te veel van het slechte.. B| 'kWeet een beetje hoe je je nu moet voelen..mijn motor werd in Mei gestolen en een week terug werden beiden motorhoezen gestolen! :( Die nacht kon ik niet slapen, we lagen op de bank en een matras in de woonkamer (..ik met m'n kleren/schoenen aan en een mes naast me..). De motoren staan aan elkaar vast, dat zou lastiger zijn, maar als ik dit zo lees maakt dat dus niet zoveel uit.. B|
De volgende nachten ben ik maar 'gewoon' gaan slapen met de gedachte,"..hij staat op slot en meer kan ik niet doen..ik kan wel wakker blijven, maar daar sloop ik mezelf mee! :Z ".
Vanmorgen om 06:30 uur werd ik wakker van een slijpend geluid, ik schrok me de t@r#ng!!!
Direct naar de woonkamer en..daar stonden ze te glimmen *D Was een 'achterbuurman' (..of bouwvakker..) die een slijptol uitprobeerde |(
Nee, ik slaap voorlopig niet vast/lekker :( Maar als er iets gebeurd en ik word wakker..dat mes ligt in de buurt en ik gebruik 't! :(
Suc6 Andy..ook met de verzekering, die kunnen idd weleens moeilijk gaan doen..
Waar had jij trouwens dat GSM-alarm vandaan :?
 
als we zoiets van te voren zouden weten zouden we met alle MF-ers in een donker hoek(je) van de garage moeten gaan zitten.....

moet dan wel een flinke garage zijn he :P

zow man, echt zwaar klote voor je. kan me voorstellen dat je het allemaal ff niet meer weet. maar laat je niet kisten man. ooit zullen er betere tijden aanbreken. kan je alleen niet garanderen wanneer.
Ik hoop iig dat je rug snel geneesd en dat je weer een lange tijd op een nieuwe R1 kan rijden.

sterkte,

maxx
 
ik blijf bij de variant met het busje en een kanaal, sommige van dat tuig zijn erg hardleers
 
net als die shotgun...?

Dat gaat wat ver. gewoon in elkaar rammen en dan zeggen dat ie over je bloemperkje gestruikeld is of zo.
Weet je, als je dit meerdere malen meemaakt (..of hebt meegemaakt..) dan ga je daar wel anders over denken! Je slaapt niet goed, daardoor lijdt je werk er onder en als 't tegenzit prive ook..
Aftuigen heeft geen zin (..tenzij je daartoe in staat bent, ze zijn meestal met een aantal..) want je loopt 't risico dat ze jou aftuigen :( Dat risico is er natuurlijk altijd, maar als je er ook maar 1 flink kan verwonden wordt de situatie anders.
En reken maar dat ik er (..minstens..)1 verwond, jammer van de gevolgen..ik zal er voor moeten opdraaien.. B|
Het gewoon laten gebeuren en 't laten 'oplossen' door de politie heeft weinig zin..
Als ze al eens een keer van die gasten pakken, dan zijn de straffen te laag (..in verhouding tot de gemaakte schade, financieel en emotioneel!..)
Wat als Andy straks z'n volgende motor niet meer kan verzekeren, wie helpt 'em dan :?
Nee, je mag geen eigen rechter spelen, maar doet de rechter het voor jou..als 't ff kan probeer ik mijn spullen te beschermen, de politie lukt 't niet.. B|
Vorige week na de diefstal van 2 motorhoezen deed ik aangifte.."ja meneer, ik zou er graag een auto naast zetten, maar dat gaat niet"..nee, dat begrijp ik, maar jullie schieten behoorlijk te kort.
Toen mijn motor in Mei werd gestolen werd dat gezien door m'n overbuurman, hij belde en in no time waren en meerdere politiewagens, maar ze hebben 'ze' niet kunnen pakken..4 gasten, lopend met een ZZR1100! :( :r
 
Mijn goedkope motor staat in een garage samen met een veel duurdere motor en een veeeel duurdere auto, beiden van iemand anders. Denk dat dat zo een beetje de enige manier is om zeker te zijn dat je niet bestolen wordt. Er zijn er inderdaad die te lui, te stom (of te slim - 't brengt toch op, niet?) zijn om te werken... Jammer voor diegenen die wel werken voor hun geld.
 
Tjeeezz, het zit jou idd echt niet mee...

Man dit wens je toch echt niemand toe (nou ja, misschien die lui die dit gedaan hebben :r )

Maaruh als ik jouw was zou ik op mijn volgende motor een GPS tracking unit in (laten) bouwen.. Als ie dan weer gejat wordt kan je hem tot op de straat nauwkeurig opsporen en kan je deze kl##tzakk#n eens een persoonlijk bezoekje brengen }) ..

Ennuhh je hobby opgeven voor zulke eik#ls ... never nooit niet!!
 
Mijn goedkope motor staat in een garage samen met een veel duurdere motor en een veeeel duurdere auto, beiden van iemand anders. Denk dat dat zo een beetje de enige manier is om zeker te zijn dat je niet bestolen wordt.

Zo werkt het niet. Volgens een politieman waar ik ooit een gesprek mee had worden motoren gejat op bestelling omdat iemand anders met een soortgelijke machine schade heeft ofzo. 'Voorvork en voorwiel voor een Div600? Hebben we niet liggen meneer, maar we zullen kijken of we er ergens eentje kunnen krijgen'

En verder heb je nog dat buitenlands dieventuig. Beetje 'gone in 60 seconds' idee: er word een lijst gemaakt van wat ze nodig hebben, dat word bij elkaar gestolen, in de vrachtwagen geladen, en de grens over gereden. Zo valt het bijvoorbeeld op dat in Roemenie nogal wat zigeuners rondrijden in schandalig dure auto's met duits kenteken.

Maar wel klote allemaal :X
 
Er word ook veel gejat via forums. Mensen lezen wat anderen voor moois hebben, waar ze wonen en komen dan even "winkelen" bij je thuis.
 
Sjeezus, wat een k*tmotorjaar voor je. Misschien heeft de buurvrouw nu weer iets gezien :X

Sterkte met de formulierenbende, misschien kan je gewoon de kopiën van de eerste keer weer opsturen ¦(

Sterkte met hierbovenop komen, niet afhaken nu hoor,

JE KAN HET !!! :P
 
Sterke gast, je zal het vast héél hard nodig hebben...

Klinkt natuurlijk "anders", maar dat "posen" is misschien niet zo'n heel dom idee! Agentje in je garage, zijn ongetwijfeld wel regelingen voor...?

Misschien een leuk uitje voor de politieschool?? :+
 
Weet je, als je dit meerdere malen meemaakt (..of hebt meegemaakt..) dan ga je daar wel anders over denken! Je slaapt niet goed, daardoor lijdt je werk er onder en als 't tegenzit prive ook..
Aftuigen heeft geen zin (..tenzij je daartoe in staat bent, ze zijn meestal met een aantal..) want je loopt 't risico dat ze jou aftuigen :( Dat risico is er natuurlijk altijd, maar als je er ook maar 1 flink kan verwonden wordt de situatie anders.
En reken maar dat ik er (..minstens..)1 verwond, jammer van de gevolgen..ik zal er voor moeten opdraaien.. B|
Het gewoon laten gebeuren en 't laten 'oplossen' door de politie heeft weinig zin..
Als ze al eens een keer van die gasten pakken, dan zijn de straffen te laag (..in verhouding tot de gemaakte schade, financieel en emotioneel!..)
Wat als Andy straks z'n volgende motor niet meer kan verzekeren, wie helpt 'em dan :?
Nee, je mag geen eigen rechter spelen, maar doet de rechter het voor jou..als 't ff kan probeer ik mijn spullen te beschermen, de politie lukt 't niet.. B|
Vorige week na de diefstal van 2 motorhoezen deed ik aangifte.."ja meneer, ik zou er graag een auto naast zetten, maar dat gaat niet"..nee, dat begrijp ik, maar jullie schieten behoorlijk te kort.
Toen mijn motor in Mei werd gestolen werd dat gezien door m'n overbuurman, hij belde en in no time waren en meerdere politiewagens, maar ze hebben 'ze' niet kunnen pakken..4 gasten, lopend met een ZZR1100! :( :r

Ik weet het. de politie is een echte hulp :r

Maar als je er op los gaat steken ben je nog verder van huis. toegegeven, als ze met een groep zijn wordt het lastig maar dan nog. de enige manier is een ploegie klaar hebben maar dat is onbegonnen werk. tenzij je ze dus in de val laat lopen op een of andere manier. maar dan krijg je weer "het spelen van eigen rechter" aan je broek. da`s het enige goeie aan amerikaanse wetgeving: als iemand op je terrein komt, mag je hem "hardhandig" verzoeken weg te gaan.

en Andy, suc6 man. Ik hoop dat die kloothommels vroeg of laat (`t liefts vroeg) goed genaaid worden.
 
Ik kan begrijpen dat je er ziek van wordt '(
Politie heb je niets aan en ik zou in zo geval (net als dik 99% hier) voor eigen rechter gaan spelen :(
 
dat is zwaar kloten :( , ik zou echt gaan verhuizen, want een oplossing zie ik niet. Sloten zijn zo open, alarm lachen ze om, nogmaals dikke shit...veel sterkte
 
*schopje*

Ik was erg benieuwd of er al iets bekend is over je motor.....

Terecht?

Arrestaties verricht? O-) O-)


Verzekering nog moelijk gedaan?

of heb je al een nieuwe uitgezocht.... ;)
 
*schopje*

Ik was erg benieuwd of er al iets bekend is over je motor.....

Terecht?

Arrestaties verricht? O-) O-)


Verzekering nog moelijk gedaan?

of heb je al een nieuwe uitgezocht.... ;)


Nog steeds erg benieuwd....

e-mail notificatie uitstaan?


Motorrijden (+MF) helemaal opgegeven? ;)
 
Maaruh als ik jouw was zou ik op mijn volgende motor een GPS tracking unit in (laten) bouwen.. Als ie dan weer gejat wordt kan je hem tot op de straat nauwkeurig opsporen en kan je deze kl##tzakk#n eens een persoonlijk bezoekje brengen }) ..

En dan zetten ze hem binnen...... zie je nix meer.
 
Gatverdamme wat een verhaal zeg. Zelfs ik zie het voor jou niet meer zitten, ik kan me dus wel voorstellen hoe jij jezelf moet voelen.
Nou, ik hoop voor jou alvast een gezond, veilig en minder pechvol 2005 en het restje december 2004 uiteraard ook ;)

Kunnen we de MF-stormtroopers Baksteen en Remco niet inzetten? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan