Zij die niet opletten en zij die nog niet zullen opletten

'(
full
 
t complete cockpitje zit scheef, ik heb er nog niet onder gekeken maar valt dat weer recht te zetten?
Of wordt dat een nieuwe beugel? '(
 
Ik ga nu kijken hoe ik het kan herstellen ( ben student dus een nieuwe kuipdelenset van dik 1000 euro gaat er niet door.
Wel een 2e hands kuipdelensetje of streetfighter idee?


Iemand tips? :?
 
Zonde van je motor man!
Als ik jou was zou ik er een leuke fighter van maken.
Dus gewoon de zijkappen weg halen, klein kuipje of grote koplamp erop.
En dan een strak/stijl kontje en een kleine teller.
Voor tellers zou ik hier kijken
Die tellers zijn niet al te duur een meestal compleet met bevestigingsmateriaal en handleiding.
Ik weet niet of je zelf kan lassen maar dat is wel het makkelijkst met het maken van een subframe. Veel succes in ieder geval en maak er iets moois van!
 
Zonde van je motor man!
Als ik jou was zou ik er een leuke fighter van maken.
Dus gewoon de zijkappen weg halen, klein kuipje of grote koplamp erop.
En dan een strak/stijl kontje en een kleine teller.
Voor tellers zou ik hier kijken
Die tellers zijn niet al te duur een meestal compleet met bevestigingsmateriaal en handleiding.
Ik weet niet of je zelf kan lassen maar dat is wel het makkelijkst met het maken van een subframe. Veel succes in ieder geval en maak er iets moois van!

Die kleine kuipjes( met koplamp) , zit daar nou direct bevestigingsbeugels bij?
Ik zag op een site een boel kuipjes/koplampen staan, maar daarboven stonden ook beugels? ?

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=webshopzonneveld&gid=80
 
Haal de kuipen er eerst maar eens af. De bevestiging valt vaak wel te richten. Op de sloop gebruikte kuipdelen halen. Is ook niet goedkoop, alternatief: Ebay.

Succes! :')
 
Boete vind ik een beetje overdreven. :(
Je kunt concluderen dat je genoeg gestraft bent met je schade. Jammer hoor...

Succes met opknappen
 
Haal de kuipen er eerst maar eens af. De bevestiging valt vaak wel te richten. Op de sloop gebruikte kuipdelen halen. Is ook niet goedkoop, alternatief: Ebay.

Succes! :')

Kuipdelen ga ik er vanavond misschien wel afhalen.
Daarna even kijken hoe ik het doe met een voorkuipje en spiegels zodat hij weer rijdbaar is.

Daarna word het echt opknapwerk, tips zijn altijd welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan