Zijspanrijders voor de Kadijkerrun..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie aan de foto's dat ik niks gemist heb...... :$


Paarden ......
Eten .......
Drinken .......
en een hoop zijspannen .......


Er zal een hoop voor nodig zijn om mij ook volgend jaar mee te zie rijden.

















Gelukkig is Mr.T. volgend jaar een maand eerder jarig.
 
Zo, ik ben ook weer thuis.

De laatste 30 km nog een flinke regenbui gehad, en natuurlijk niet gestopt om de regenbroek aan te doen, dus toch nog nat tot op m'n vel. B|

Het was weer gezellig. De rit was trouwens ook leuk. Het verbaast me elke keer weer hoe mooi dat stukje Nederland eigenlijk is.
Ik heb mezelf en mijn passagier ook nog ontdekt op de foto's. Ik heb zelf wel 3 hele foto's gemaakt, dus.
 
PS. Weet er iemand hoe het is met het Vrouwtje die van de Dijk is afgereden???

:W

dat is eigenlijk wonderbaarlijk goed afgelopen.
dat vrouwtje had een passagier achter op de motor en te kort gewicht in het zijspan.
daardoor is ze op twee wielen rechtdoor van een dijk afgereden.
beneden stond een hek waar ze doorheen gereden is.
vervolgens over een sloot gesprongen, tussen de koeien 180 graden in de rondte gegaan en aan de andere kant van het weiland weer in de stoet ingevoegd.
ze had slechts drie plaatsen verloren en de passagier vond het prachtig, die wou nog een keer.

@muriel: je moet zwaardere achterveren op de soez monteren en geen duo meer meenemen :')
 
Zo, ik ben ook weer thuis.

De laatste 30 km nog een flinke regenbui gehad, en natuurlijk niet gestopt om de regenbroek aan te doen, dus toch nog nat tot op m'n vel. B|

Het was weer gezellig. De rit was trouwens ook leuk. Het verbaast me elke keer weer hoe mooi dat stukje Nederland eigenlijk is.
Ik heb mezelf en mijn passagier ook nog ontdekt op de foto's. Ik heb zelf wel 3 hele foto's gemaakt, dus.

dat blijft mij ook iedere kadijkerrun verbazen, eigenlijk best leuk hier.
 
Laatst bewerkt:
dat is eigenlijk wonderbaarlijk goed afgelopen.
dat vrouwtje had een passagier achter op de motor en te kort gewicht in het zijspan.
daardoor is ze op twee wielen rechtdoor van een dijk afgereden.
beneden stond een hek waar ze doorheen gereden is.
vervolgens over een sloot gesprongen, tussen de koeien 180 graden in de rondte gegaan en aan de andere kant van het weiland weer in de stoet ingevoegd.
ze had slechts drie plaatsen verloren en de passagier vond het prachtig, die wou nog een keer.

@muriel: je moet zwaardere achterveren op de soez monteren en geen duo meer meenemen :')


Dan valt het nog mee, ik had al Verhalen gehoord dat zij en de Passagier in het Ziekenhuis lagen met Breuken en nog meer Klachten '(

Ik denk dat wij dit Vrouwtje eens goed Les moeten geven om zulke Dingen te voorkomen,
Jammer dat ik het niet gezien heb,het moet een Spektakel geweest zijn ;)
Zou zij volgend Jaar ook weer meedoen?
 
Het was weer een leuke rit met veel bekenden. Afgezien van een kokende motor verliep jullie tocht goed. We hebben alleen voor de lunch een deel van het parcours niet gereden maar na de lunch ging het goed. Alleen het allerlaatste stukje ging een beetje mis.
Marjan en ik hebben een aantal foto's gemaakt zie link.
http://picasaweb.google.nl/english.warbow/Kadijkerrun2008#
*O* :]


Leuke Foto,s maar moest hij..

full


hij nou weer zo prominent aanwezig zijn :?

:+

:W
 
Ik geloof me ogen niet, dat ben ik op die foto. _O-
Super :) Ik had het nog niet gezien woon zelf in Zwolle namelijk.
Bedankt voor het inscannen.

Ik heb echt genoten van de dag het was mijn
eerste keer dat ik meedeed maar zker niet de laatste. Mijn mz heeft
het goed volgehouden helemaal geen probleem gehad.

Greetz joost

Een Stukje uit het Noordhollands Dagblad.

[afbeelding]
 
Zelf niet gereden maar weer genoten van het prachtige spektakel.

Als wie weet misschien eventueel zomaar opeens heel toevallig volgend jaar m'n........... :X :X :X :X
Zou dat wel helemaal leuk zijn natuurlijk.



Groetjes
 
Ik geloof me ogen niet, dat ben ik op die foto. _O-
Super :) Ik had het nog niet gezien woon zelf in Zwolle namelijk.
Bedankt voor het inscannen.

Ik heb echt genoten van de dag het was mijn
eerste keer dat ik meedeed maar zker niet de laatste. Mijn mz heeft
het goed volgehouden helemaal geen probleem gehad.

Greetz joost


Leuk je hier te zien :Y
Als je het origineel wilt hebben stuur mij jou Adres en ik stuur het op!
 
dat is eigenlijk wonderbaarlijk goed afgelopen.
dat vrouwtje had een passagier achter op de motor en te kort gewicht in het zijspan.
daardoor is ze op twee wielen rechtdoor van een dijk afgereden.
beneden stond een hek waar ze doorheen gereden is.
vervolgens over een sloot gesprongen, tussen de koeien 180 graden in de rondte gegaan en aan de andere kant van het weiland weer in de stoet ingevoegd.
ze had slechts drie plaatsen verloren en de passagier vond het prachtig, die wou nog een keer.

@muriel: je moet zwaardere achterveren op de soez monteren en geen duo meer meenemen :')


Ja ik zag het ook!

En ook op de andere dijk zijn 2 auto's op elkaar botsen! Zeker door een afleiding van onze rit!

Heb paar leuke foto's van jullie gemaakt!!!! Binnenkort op de site, maar zal een paar foto's hier alvast plaatsen.



@ Halflive: je reactie op de site over slappe ijs. Gisteren kreeg ik te horen dat ze slappe ijs speciaal gemaakt zijn voor de gehandicapten, zodat het niet gaat druppelen, zodoende :/
Ik mis ook lekker raketje..... :X
 
dat is eigenlijk wonderbaarlijk goed afgelopen.
dat vrouwtje had een passagier achter op de motor en te kort gewicht in het zijspan.
daardoor is ze op twee wielen rechtdoor van een dijk afgereden.
beneden stond een hek waar ze doorheen gereden is.
vervolgens over een sloot gesprongen, tussen de koeien 180 graden in de rondte gegaan en aan de andere kant van het weiland weer in de stoet ingevoegd.
ze had slechts drie plaatsen verloren en de passagier vond het prachtig, die wou nog een keer.

@muriel: je moet zwaardere achterveren op de soez monteren en geen duo meer meenemen :')

Ze is dus achteruitrijdend weer ingevoegd?
:} :} *D



:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan