Zoek de zoek-button

bahco

MF veteraan
20 feb 2007
11.375
2.955
Utreg
Wat komt me deze titel toch bekend voor:

Eerst auto- of motor rijbewijs
Eerst motorrijbewijs of eerst autorijbewijs?
autorijbewijs eerst?
Motorrijles tijdens / voor / na autorijbewijs??
Rijbewijs..motorrijbewijs of eerst autorijbewijs?
Motor of auto?
hoe zijn jullie begonnen?

enz. Och, ik had even niks te doen, vandaar. Ik deed ook eerst motor en veeeeeel later auto, maar dat had met de ping ping te maken, toch vind ik het voordeel hebben, je rijdt veel defensiever en daar hem je voordeel mee bij autorijlessen, mijn mening.

Wat is beter? Eerst je Autorijb. of je Motorrijb.?
eerst auto of motor? en wat voor motor?

Misschien moet er op de "Nieuw onderwerp" pagina een duidelijke hint komen, dat je voor het schrijven van een bericht beter eerst kunt zoeken of niemand je voor is geweest. })
 
Dan denk ik dat we de M-F database wel een tijdje kunnen sluiten. Gewoon op read-only zetten, met een uitgebreide query/filter/zoek pagina als enige optie. _O-


meetings, doehetzelf verbouwingen, handelen en 'bladiebla-goeiemorgen-ook aan de koffie' topics hebben we ook meer dan voldoende.... })
 
Misschien moet er op de "Nieuw onderwerp" pagina een duidelijke hint komen, dat je voor het schrijven van een bericht beter eerst kunt zoeken of niemand je voor is geweest. })
Het is niet erg dat sommige onderwerpen opnieuw worden aangesneden met een nieuw topic als ze een tijdje niet actueel zijn geweest of er geen interesse in was. Een beetje afhankelijk van het onderwerp proberen we het te voorkomen en de discussie dus tot één topic te beperken, maar het is een grijs gebied. Bovendien hebben ook wij weinig zin om de hele dag te lopen zoeken of topics al langs zijn gekomen :) (en dit automatiseren is ook een lastig verhaal).
 
Terug
Bovenaan Onderaan