Zoektocht naar zijspan: door dennis!!

als sneeuw weg is, dan ga ik aan de slag!! en dan post ik hier..de boldor staat bij vriend en wordt een leuk projeccie...jullie horen van me..
 
komende zaterdag eens de bak naar buiten halen..es kijken wat er gaat lukken...dus over een week of 2 meer...
 
zaterdag de 19e ga ik starten, vandaag te lekker voor buiten t klimmen op ons parcours,mcheck ww.i-vyoutside.nl
groet dennis
 
vandaaag aan de slag gegaan met de magna....ga ik niet doen....teveel aanpassen en dat is zonde van de motor...dus wachten op de boldor....maar als ik de collega moet geloven...duurt dat nog wel even...
dennis
 
geduld!!!! geduld...moet ik ook hebben...en heb nog en heleboel andere dingen die ik kan doen he...
 
helemaal waar!! druk met i-vyinsight.nl de komende weken...check de site maar es,
of i-vyoutside.nl ook erg leuk!....en druk!!
groet dennis
 
iemand interesse in de ural bak? mail me op dennis@ i-vy.nl en dan aan elkaar!! dank!!
gr dennis
 
Hee, leef jij ook nog?
Project gestrand? Het was zo'n mooie bak, en Bol d Or.
Mooie website ook, strak en professioneel :}
 
Laatst bewerkt:
iemand interesse in de ural bak? mail me op dennis@ i-vy.nl en dan aan elkaar!! dank!!
gr dennis

Da's jammer, net 2 weken geleden een bak gekocht in Lommel en die op de aanhanger meegenomen naar...jawel, Sittard! Dan was de jouwe kopen makkelijker geweest....
 
Laatst bewerkt:
Ja, geen tijd meer voor de zijspan, de boldor wel, die staat nu op voor en achterbrug van fireblade, motor loopt. Nu afbouwen.

De bak is te koop, dus als jullie iemand weten, stuur emmnaar mij.

Jammer van de koop...haha. Hier had je em zo kunnen halen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan