Zondag 29 september definitief

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
In navolging op de geslaagde Ninja rit van afgelopen weekend zullen we zondag a.s. om 10.30 uur wederom verzamelen. Nu bij de Mac in Rosmalen (Joris, bedankt voor de map!!). Wie zin heeft om mee te gaan is van harte welkom.

Het wordt zeker geen Mad Sunday, maar een "Mac to Mac" toerrit door het Brabantse (dijkwegen, polder, b-wegen, dorpjes en circui....eh snelweg). Voor elk wat wils. Dit keer geen restricties aan het merk :P Iedereen kan en mag mee. Zelfs Rico ;) ..

Ik zie jullie zondag a.s !!
 
Laatst bewerkt:
Hmpf, ik krijg woensdag pas m'n motor, kan dus niet. Er volgen er nog meer dit jaar hoop ik? :)
 
Ik kom ook met mijn vriendin.
Is toch de mac bij Rosmalen :?
Ben er rond 10.30

Ben benieuwd naar de route.
Ik hoop dat er veel mensen komen :)
Wordt mooi weer zondag *D
 
Idd bij de Mac in Rosmalen lijkt me wat praktischer.

full



Tot zondag!
 
mag ik
In navolging op de geslaagde Ninja rit van afgelopen weekend zullen we zondag a.s. om 10.30 uur wederom verzamelen. Nu bij de Mac in Den Bosch. Wie zin heeft om mee te gaan is van harte welkom.

Het wordt zeker geen Mad Sunday, maar een "Mac to Mac" toerrit door het Brabantse (dijkwegen, polder, b-wegen, dorpjes en circui....eh snelweg). Voor elk wat wils. Dit keer geen restricties aan het merk :P Iedereen kan en mag mee. Zelfs Rico ;) ..

Ik zie jullie zondag a.s !!
zeg mark zou ik ook weer eens een keer mee mogen rijden ;( of ken je me niet meer. :} :}
 
ik moet zondagochtend een kantoor verhuizen (computers enzo) en dat is in Delft.
ik weet niet hoe laat ik terug ben, maar voor 12uur zal et niet worden denk ik :(

die rit naar de ring mis ik ook al :( :(
 
Laatst bewerkt:
He TT,

Moet effe kijken hoe het uitpakt. Maare als alles meezit ben in zondag van de partij.

Hooooouuuuuuuudooooooooeeeeeeeeeeeeeee

ps: thanks voor je mailtje anders had ik het waarschijnlijk niet gezien
 
Op donderdag 26 september 2002 20:04 schreef GSXR-KING het volgende:
mag ikzeg mark zou ik ook weer eens een keer mee mogen rijden ;( of ken je me niet meer. :} :}

Die hoeveelheid spareribs die jij eet zal ik nooit meer vergeten :P . Maar gaan we rijden of hebben we dit weekend weer eens wat anders? I count you in. Dit keer verplicht! ;)
 
Die hoeveelheid spareribs die jij eet zal ik nooit meer vergeten :P . Maar gaan we rijden of hebben we dit weekend weer eens wat anders? I count you in. Dit keer verplicht! ;)

Nee ik heb niets anders, ben GSXR-KING niet, hahaha.
Maar er lekt wel steeds meer olie uit MIJN slopert, vandaag best veel. Kijk zondag toch maar eens ff met me mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan