Zondag 29 september definitief

Die hoeveelheid spareribs die jij eet zal ik nooit meer vergeten :P . Maar gaan we rijden of hebben we dit weekend weer eens wat anders? I count you in. Dit keer verplicht! ;)


Zeg markje,als je mij en ZXRené uitnodigd weet je van te voren wat je in huis haalt hahaha *D *D .
en ja, ik heb dit weekend weer eens wat anders te doen maar ik heb moeten passen en meten,maar speciaal voor jou is het gelukt :r :r :r lief he.
Tot zondag. :} :} :}
 
ikke kom zondag ook 8-)
lekker stukkie :]
morgen goed weer dus droge weg })
lekker afritje daar trouwens draait lekker :P (volgens kaartje dan)

:)
 
Ik ben er ook.
Als ik wakker genoeg ben om het te vinden te minsten :z
Vorige rit heb ik gemist dus dat wil ik nou wel goed maken.
Crawl
 
Ben net wakker, mijn verkoudheid is er niet erger op geworden, voel me ok dus ik ga me aankleden en ik zie jullie bij de MAC :)
 
Hello allemaal, ikke komt ook zoals al afgesproken met GSXR-KING. Zal onderhand menne brommert eens buiten gaan rijden. Saimonie za al wel op de brommert zitten denk ik...

See you strakjes.

Greetz,
HagaSan.
 
nou, ben weer thuis. Ik heb weer eens genoten. Wat een pracht wegen. Ik zal zeker vaker met de motor richting nijmegen gaan... Het was een mooie opkomst en bedankt Leo voor de route. Misschien volgende keer de groep iets meer bij elkaar houden, Ach ik zat er niet zo mee, maar het is wel net zo gezellig. En mark, wij willen allemaal de film nog zien, dus snel uploaden... :} :] :}

groeten Rens
 
Hehehe, ben ik nu alweer de eerste? Boyzzz, het was gezellig!! Voorrijder Leo (M-F Nick???) bedankt voor de SUPER route, lekker veel bochtjes en dijkjes!!!

Edit: Shit, is Kawa6R me net voor!!! tegelijk gepost .. :( :(

Verder alle deelnemers en deelneemsters (Saimonie en Dragon) bedankt voor de gezelligheid en het vermaak!

Alleen jammer dat degroep door het tempo steeds kleiner werd haha..

Grtzz HagaSan.
 
Hehehe, ben ik nu alweer de eerste? Boyzzz, het was gezellig!! Voorrijder Leo (M-F Nick???) bedankt voor de SUPER route, lekker veel bochtjes en dijkjes!!!

Edit: Shit, is Kawa6R me net voor!!! tegelijk gepost .. :( :(

Verder alle deelnemers en deelneemsters (Saimonie en Dragon) bedankt voor de gezelligheid en het vermaak!

Alleen jammer dat degroep door het tempo steeds kleiner werd haha..

Grtzz HagaSan.

Ja het was weer leuk!!
Mooie route inderdaad. Lekker veel bochtjes
 
Ja, inderdaad. Leo had er vandaag zin in. Als bezemmotor vandaag tot twee keer toe de groep kwijtgeraakt. Volgende keer toch maar even de koprijder duidelijk maken dat we bij afslagen wachten op de rest. De snelleren onder ons zullen zeker aan hun trekken zijn gekomen. Daarvoor hoef je niet naar de Nordschleife!!

Geweldige route, zeker dat rondje rondom de glasbakken achter de AH ;) .

Ook al konden vandaag Jackie en Rolf vandaag het tempo minder bijhouden, toch respect dat zij hun eigen tempo aanhielden, zonder onnodige risco's te nemen. Evengoed van het weer en de bochten kunnen genieten op deze route, die voor herhaling vatbaar is. Wel erg veel fietser, wandelaars en knollen op de weg. Zag je die vent met zijn paard op de dijk.....zelfs toen ik met ingeknepen koppeling voorbij zoemde kreeg ik nog op m'n flikker van hem 8-) . Hij lag er wel bijna af!

Staat op de film!! Uploaden...lastig, ik heb geen verbindingskabel naar mijn pc, alhoewel...ik zal eens kijken.

Nou Rens, volgende keer ik een keer voorop?! Dan mag jij bezem zijn!

Iedereen bedankt voor hun komst en tot een volgende meeting.... volgende week?! :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan