Zou iemand een motor jatten met veel krassen?

Waar kan ik het filmpje vinden waar je icon van is gemaakt? :o _O-

:^

@ TS: had je niet even achter m aan kunnen rijden om te kijken waar hij resideert...?

k zou dr ook niet blij van worden, toch wel weer vastmaken? of stalling zoeken?

ik ben echt zo blij dat ik een schuur heb waar ie mooi verstopt staat & kudt te bereiken is.. met 3 deuren door te gaan.
 
visdraadje vastmaken aan motor en je vinger, je weet wat er gebeurd wanneer men aan je vinger trekt...

en reken maar dat dat dat alarmerend is.

sorry het is vrijdag :+
 
De motor van mijn zus is afgelopen nacht gejat, een VFR750 uit 1987.
Waarom zou die van jou dan minder interressant zijn als die cat een paar deuren verderop?
Ze jatten niet alleen nieuwe/mooie motoren B|


:^ dat was de mijne dus :( ;( ;( ;(


oftewel: zou toch wel ff oppassen B|
 
Beste MFers

Ik heb mijn motor altijd voor de deur staan in amsterdam.
Het is een GSXF uit 93 met krassen aan beide kanten. En volgens mij niet zoveel meer waard.

30meter van mijn motor staat altijd een Thundercat (die er goed uit ziet) alleen met schijfslot (ook in de nacht).
Omdat die thundercat er veel beter uit ziet dan de mijne word ik altijd wat non chalanter met het vast zetten van mijn motor aan het fietsenrek. En zet ik hem soms los met alleen een ketting door t achterwiel.

Nu haal ik vandaag mijn motor hoes van mijn motor af.
En ik zag van een afstandje al een man kijken.
Hij bleef maar kijken hoe ik hem van het slot halen en wachten zelfs zolang tot ik hem starten.

Er was ook een beetje een gespannen sfeer tussen mij en die persoon (die telkens maar gauw weg keek, als ik oog contact maakten) Toen ik mijn motor weg reed zag ik hem in mijn spiegel me maar na kijken.
En toen ik weg reed liep hij weer dezelfde kant op als waar hij vandaan kwam...

Nu helpt het ook niet dat hij van oost europese afkomst was -O-

Zou hij interesse hebben in mijn motor???
Of vond hij hem gewoon mooi :?

typisch geval van observeren van jouw komen en gaan. dan zal hij toeslaan wanneer hij zeker weet dat hij tijd heeft om de sloten rustig open temaken. vervolgens met de motor weg terijden.

volgende keermet digitale kamera even om een hoekie een foto maken van de persoon.(wel eerste de foto op pc bewaren)
een andere keer opvallend met de kamera zijn kant op wijzen, als hij er per direct het haze pad kiest weet je voldoende.
 
typisch geval van observeren van jouw komen en gaan. dan zal hij toeslaan wanneer hij zeker weet dat hij tijd heeft om de sloten rustig open temaken. vervolgens met de motor weg terijden.

volgende keermet digitale kamera even om een hoekie een foto maken van de persoon.(wel eerste de foto op pc bewaren)
een andere keer opvallend met de kamera zijn kant op wijzen, als hij er per direct het haze pad kiest weet je voldoende.

dan weet je dattie vroeger gepest werd en een minderwaardigheidscomplex heeft en zichzelf te lelijk vindt om op foto te worden vastgelegd :)
 
typisch geval van observeren van jouw komen en gaan. dan zal hij toeslaan wanneer hij zeker weet dat hij tijd heeft om de sloten rustig open temaken. vervolgens met de motor weg terijden.

volgende keermet digitale kamera even om een hoekie een foto maken van de persoon.(wel eerste de foto op pc bewaren)
een andere keer opvallend met de kamera zijn kant op wijzen, als hij er per direct het haze pad kiest weet je voldoende.

en dan komt ie thuis even langs om ook je computer & camera mee te nemen.
achterop de motor.. met krassen, dat wel.. maar ach.
 
Als ze het kunnen gebruiken voor een gewapende overval, moordaanslag of wat dan ook, maakt het ze totaal niet uit hoe het er uit ziet. Niet alles wordt gestolen voor handel/hebberigheid/jaloezie.
En wie weet vindt die man het gewoon prachtig om een motor te zien rijden.
 
:^ dat was de mijne dus :( ;( ;( ;(


oftewel: zou toch wel ff oppassen B|
;( gecondoleerd

typisch geval van observeren van jouw komen en gaan. dan zal hij toeslaan wanneer hij zeker weet dat hij tijd heeft om de sloten rustig open temaken. vervolgens met de motor weg terijden.

Gelukkig heb ik zeer onregelmatige tijden! En als ie weg rijd zou die wel raar opkijken dat het gas maar 1/3 open kan. Hij is 25kw op het gas begrenst :o :+
 
Als ze het kunnen gebruiken voor een gewapende overval, moordaanslag of wat dan ook, maakt het ze totaal niet uit hoe het er uit ziet. Niet alles wordt gestolen voor handel/hebberigheid/jaloezie.
En wie weet vindt die man het gewoon prachtig om een motor te zien rijden.


:^

Dat dacht ik ook meteen.
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel wat anders, de aanhanger van mn buurman werd regelmatig gejat. In mei - dit jaar - kocht hij een zootje verf. Roze, blauw ga zo maar door..zijn kids mochten gaan kliederen , die aanhanger. Je weet niet wat je ziet, een zeer aparte aanhanger qua motief en kleurstelling.
Ok , je rijdt voor lul, maar dat kreng kan nu zonder enige protectie buiten staan, geen dief pakt m :)
 
elke ketting is binnen 30seconden door, tenzij hij op de grond ligt (wordt lastig met knippen)

;)

Volgens mij moet ie juist niet op de grond liggen. Je voorkomt namelijk dat gebruikt gemaakt kan worden van een groot moment door de arm van de tang op de grond te leggen.

kan je niet gewoon stroom op je motor zetten, ik denk dat 220V voldoende moet zijn.
 
:^

Een ketting moet inderdaad juist niet op de grond liggen. Als de ketting zweeft maak je het de dief weer een stukje moeilijker :Y
 
ik zou toch maar opletten.... mijn dief van de ark vroeger stond snamiddags ook wat onschuldig rond te loeren tegen de voordeur(gedeelde voordeur)
zei nog tegen mijn maat, zet 'm maar binne want haalt 'm weg achter je rug... savonds had ik zelf prijs, uit de garage gehaald |( :X

maandje later had ik'm ongeschonden terug,heb zowat al zijn 'activiteiten in't oog gehouden en netjes doorgemaakt aan de blauwbloezen 8-)

jij had een complete woonboot in je garage staan?

:?
 
kan je niet gewoon stroom op je motor zetten, ik denk dat 220V voldoende moet zijn.
Ja strak plan, Fifi van de buren loopt buiten om te pissen en vervolgens heb je een geroosterde hond tegen de dakgoot aan zitten. Of een van de kids uit de buurt kan z'n vingers niet thuis houden... Sowieso, als er door zoiets slachtoffers vallen, ook al is het een dief, ben jij de aansprakelijke. Oftewel, poging tot doodslag/mishandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan