Zou jij het doen?

Zou je het doen?

  • Ja

    Stemmen: 110 93,2%
  • Nee

    Stemmen: 8 6,8%

  • Totaal aantal stemmers
    118
Persoonlijk daar verhaal gaan halen natuurlijk. Als het zo'n blinde vink is dat hij bijna een medeweggebruiker doodrijdt ( wel of geen motorrijder doet er eigenlijk niet toe ) moet z'n baas dat ook weten.

Als ik zou weten dat er een stoplicht aan zou komen, en het raam open zou staan, telefoon afpakken en op laten eten, of anaal inbrengen en hem dan de rest van de dag opbellen totdat hij overtuigd homosexueel is geworden, en dan met je eigen telefoon zijn vrouw opbellen om haar het slechte nieuws te vertellen....

Oke, ik draaf wat door, gewoon een hengst verkopen natuurlijk en z'n telefoon het weiland inmieteren, spiegels kan je er ook aftrekken want die gebruikt hij toch niet..... zoiets dan?
 
S913,

goeie actie :}

Gezien de realistische verhalen lijkt me dat het wel degelijk zin heeft om te mailen/bellen. Ik ga het iig onthouden, wanneer het weer eens zover is . . B|

[me]kneeslider die zich ook altijf mateloos irriteert aan dat soort acties, maar altijd te perplex is om er iets aan te doen |( [/me]
 
als ie een sorry gebaar had gemaakt had ik em alleen maar uitgeschole..maar hij lachde je uit?? :X

ik had z'n spiegel eraf getrapt en een deuk in z'n dear getrapt.....oh vergeet dan niet om ook ff je voet voor je kenteken te hangen :P
 
als ie een sorry gebaar had gemaakt had ik em alleen maar uitgeschole..maar hij lachde je uit?? :X

ik had z'n spiegel eraf getrapt en een deuk in z'n dear getrapt.....oh vergeet dan niet om ook ff je voet voor je kenteken te hangen :P

Dat laatste lukt mij niet ;(
 
Je gaat toch geen spiegels eraf trappen?

Dat ding komt op de weg te liggen en je collega motorrijder flikkert 2 minuten later op zijn muil dankzij die spiegel. :( not funny
 
Ik naai hem meteen via een email aan zijn bedrijf..sterker nog dat heb ik al eens gedaan. Maar ja op de thuisbasis komt die er met een waarschuwing vanaf.

Maar meestal denk ik ..nou dat was ff spannend onderwijl schouderophalend en rij ik weer verder...Maar ja als die me in mijn smoel zou uitlachen. Dan had ik vriendelijk verzocht of die wil stoppen omdat er een ogenschijnlijk probleem met zijn auto is en als dat lukte druk gebarend naar de auto lopen en rang klap op de voorruit met een geeltje in mijn handpalm . "ik hou van je en je hebt mazzel. De groeten" Maar meestal ben ik te beheerst..en gelukig maar.

Schrikt die zich de tiefus als die 2 meter woedende ellende op zich af ziet lopen (tegen die tijd is mijn woede allang gekoeld ;) ) en rang geeltje ...zit die nog te knipperen met zijn ogen en daarna met een vraagteken.. ;)

Maar als die uitstapt en begint te meppen (moet ik eerst een dreun krijgen anders word ik niet woedend genoeg) ..dan zorg ik dat die half in de auto terecht komt en de deur toevallig hard dicht waait. Tevens ff zijn autosleutels ff afbrekend in het contact slot. Maar ja deze laatste alinea heb ik nog niet meegemaakt behalve dat akkefietje met die gozer in zijn Gestolen Turbo Injectie.

Of je zoent hem vol op zijn bek.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan