ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Sorry Johan , als ik de foto vergroot en wat ik dan zie en het was voor mij bestemt , had ik niet betaald. en alsnog zelf gedaan :Y
Maar ik zal wel een mierenneuker zijn :(

GREETZ


Inderdaad
full
 
Mooi Johan *D :} :} :t
ik heb de foto ff bijgepunt.
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie glimmers! Heb je de gewichten nog kunnen vergelijken? :D

heb de foto in de OP gezet :t

Vandaag trouwens een paarse ZRX gezien in bloemendaal met een dubbele koplamp, nog even compliment gemaakt aan de eigenaar... weet niet of die hier ook komt?
 
Laatst bewerkt:
Mooie glimmers! Heb je de gewichten nog kunnen vergelijken? :D

heb de foto in de OP gezet :t

Vandaag trouwens een paarse ZRX gezien in bloemendaal met een dubbele koplamp, nog even compliment gemaakt aan de eigenaar... weet niet of die hier ook komt?


Gewichten???

Compenseer ik wel met het blok wat er vd winter in komt....maar...denk dat ze een stuk lichter zijn...dus....win win situatie!!
 

Inderdaad , kou nogal van detail en afwerking, daarom zeg ik het zelf al MIERENNEUKER. :Y
Totaal plaatje ziet er ( daar ga ik niet over zeiken ) rete goed uit ,geen discussie mogelijk :t
Maar mijn eerder standpunt blijft ,critiek/andermans meningen moet je kunnen hebben , anders had je de foto maar niet /anders moeten plaatsen :?

GREETZ
 
Ik snap ook niet helemaal waarom die poten op de velg niet helemaal strak zijn, lijkt me stug dat dat het spuitwerk is tenzij het met Action-spuitbussen is gedaan. Is het metaal (alu?) misschien niet gewoon zo ruw doordat het gegoten is? Je zou in ieder geval zeggen dat die 'spaken' glad zouden moeten zijn :Y
 
Ja precies, gegoten dan krijg je die 'oneffenheden'. Kun je geen zak tegen doen, behalve hard genoeg rijden zodat je het niet ziet :+

Zaterdag trouwens nieuw speeltje erbij gehaald uit Duitsland *O*

full


full
 
Laatst bewerkt:
Je zou al haast geen foto´s meer durven droppen hier _O-

Als de eigenaar t mooi vindt dat is t belangrijkste imo
en ik ben natuurlijk gek van *D wielen


Ja precies, gegoten dan krijg je die 'oneffenheden'. Kun je geen zak tegen doen, behalve hard genoeg rijden zodat je het niet ziet :+

Zaterdag trouwens nieuw speeltje erbij gehaald uit Duitsland *O*

[afbeelding]

[afbeelding]



Leuk speelgoed , ik heb z n ouwe broer :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan